Oh jawel hoor, je bent niet de eerste die vraagt om de originele foto. Zal ik hem even ergens uploaden en je de link PM'en?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En je weet toevallig ook niet meer waar je hem vandaan hebt?
Wat een behulpzame jongeman.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, je bent niet de eerste die vraagt om de originele foto. Zal ik hem even ergens uploaden en je de link PM'en?
Unzoomed gewoon sprayen met je weapon als het echt CQB is (en je net niet kan knifen)quote:
Sommige aapjes gaan soms weleens direct in prone als ze je zien.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Unzoomed gewoon sprayen met je weapon als het echt CQB is (en je net niet kan knifen)Heb je helemaal gee AK-74u voor nodig.
Dropshotquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sommige aapjes gaan soms weleens direct in prone als ze je zien.
Mn mic ging ook nog eens stukquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Gistereavond trouwens wel gelachen om Stoma. Jankwijf
Ik ga in deze prestige ook wat meer rushen met SMG's en ga dus ook wat classes met hardline aanmaken
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Gistereavond trouwens wel gelachen om Stoma. Jankwijf
Ik ga in deze prestige ook wat meer rushen met SMG's en ga dus ook wat classes met hardline aanmaken
Firering Range? Is dat een nieuwe map?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:34 schreef BobbanzPS het volgende:
Net ff in Firering Range:
Attack heli
Chopper
Dogs
Beetje rushen, beetje defenden ;p
Klopt, ik mag hem uitproberen met nog wat anderen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Firering Range? Is dat een nieuwe map?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:55 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Klopt, ik mag hem uitproberen met nog wat anderen.
Maar ik kan niet meer info vertellen, wil je wel meer info; Dan moet ik je daarna met een headshot om het leven brengen
Of er gewoon iets leuks van maken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je fout toegeven.
Leuk is anders, maar goed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:37 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Of er gewoon iets leuks van maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |