abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90480772
quote:
99s.gif Op maandag 27 december 2010 01:29 schreef deepart het volgende:

[..]

Je leest toch gewoon reacties van mensen die het al gedownload hebben. Daarbij download ik alleen maar apps met minimaal 4 van de 5 sterren.
De gebruikers hoeven er niet altijd achter te komen dat de app in de achtergrond dingen uitspookt.
pi_90480805
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het levert in de praktijk nadelen op omdat fabrikanten vrij zijn hun eigen invulling aan Android te geven. Hierdoor heb je telefoons die op 1.6, 2.1, 2.2 en 2.3 zitten. Ik had persoonlijk liever het WP7-model gezien.
Als je een goede smartphone kiest en geen budget apparaat heb je daar geen last van. De HTC desire HD en de Galaxy s zijn de populairste android toestellen en hebben dus een grote community van gebruikers en dus wordt er geen prutswerk afgeleverd.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_90480811
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:31 schreef Rivalo het volgende:

[..]

De app-store zit ook vol met baggerapps, shit die crasht, kijk altijd naar de reacties/sterren en in de Top-lijst op beide apparaten.
Maar geen malware. En de algehele kwaliteit is in de App Store hoger dan in de Android Market.

maandag 27 december 2010 @ 01:33:50 #79
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90480862
quote:
99s.gif Op maandag 27 december 2010 01:32 schreef deepart het volgende:

[..]

Als je een goede smartphone kiest en geen budget apparaat heb je daar geen last van. De HTC desire HD en de Galaxy s zijn de populairste android toestellen en hebben dus een grote community van gebruikers en dus wordt er geen prutswerk afgeleverd.
Again, meer dan 90% van de gebruikers weet niet van het bestaan van custom ROM's af en boeit het ook niet. Het is leuk persoonlijk voor jou dat het kan, en het kan een goede reden zijn om voor Android te gaan. Maar het is een verschil tussen iOS en Android, niet een punt dat Android beter of slechter maakt dan iOS. Dat probeer ik aan te tonen.
2000 light years from home
pi_90480911
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

Again, meer dan 90% van de gebruikers weet niet van het bestaan van custom ROM's af en boeit het ook niet. Het is leuk persoonlijk voor jou dat het kan, en het kan een goede reden zijn om voor Android te gaan. Maar het is een verschil tussen iOS en Android, niet een punt dat Android beter of slechter maakt dan iOS. Dat probeer ik aan te tonen.
Ik heb het niet over roms, maar een grote community dwingt een fabrikant natuurlijk ook om goed werk af te leveren qua firmware updates.
Diepzinnige deepart.
pi_90480929
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:30 schreef Merkie het volgende:

[..]

Niet? Waarom zou ik het nut van openheid van Android-telefoons betwisten door een statistiek over iPhone-gebruikers toe te passen? Dat is compleet onzinnig en voegt niets toe.
Dat doen de meeste apple-fans

Nadeel geven over Android OS, iets toevoegen over iOS.
In je tekst impliceer je dat je beter een iOS kan nemen in dit geval omdat 90% toch niks aan hun homescreen doen(de mensen die een handheld gebruiken) en dus beter iOS kunnen nemen. Zo lees ik het, bedoel je het anders, edit je text.

quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:32 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Maar geen malware. En de algehele kwaliteit is in de App Store hoger dan in de Android Market.

[ afbeelding ]
Ja, leuk. http://www.nu.nl/tech/240(...)-zonder-melding.html
Android OS herkent dit en zet het er ook bij voordat je het installeert.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2010 01:37:09 ]
  maandag 27 december 2010 @ 01:37:21 #82
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90480958
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:35 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Dat doen de meeste apple-fans

Nadeel geven over Android OS, iets toevoegen over iOS.
In je tekst impliceer je dat je beter een iOS kan nemen in dit geval omdat 90% toch niks aan hun homescreen doen(de mensen die een handheld gebruiken) en dus beter iOS kunnen nemen. Zo lees ik het, bedoel je het anders, edit je text.
Ik denk niet dat het zin heeft om deze discussie voort te zetten als jij mij woorden in de mond gaat leggen.

Doel van mijn aanwezigheid in dit topic: tegengewicht bieden aan Android-fanboys die beweren dat Android beter is omdat Android open is
Hoe: door middel van logische redenaties toon ik aan de openheid van Android geen invloed heeft op de gebruikerservaring voor de ruime meerderheid (>90%, schatting) van Android-gebruikers

Ik beweer nergens dat je iOS moet nemen, ik zeg alleen maar dat Android=open geen argument is.
pi_90481048
De iphone was een pionier, alleen is android nu een grote opmars aan het maken.

We mogen blij zijn dat 2 grote concurrenten tegenover elkaar staan, dat zorgt voor vooruitgang. :)

Bedank elkaar maar even.

Thanks iphone gebruikers :*
Diepzinnige deepart.
pi_90481059
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:35 schreef Rivalo het volgende:

Ja, leuk. http://www.nu.nl/tech/240(...)-zonder-melding.html
Android OS herkent dit en zet het er ook bij voordat je het installeert.
Het gaat daar niet om GPS, maar om locatiebepaling adhv het IP adres. Daar kan je je niet tegen beschermen.
pi_90481120
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:40 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Het gaat daar niet om GPS, maar om locatiebepaling adhv het IP adres. Daar kan je je niet tegen beschermen.
quote:
Van de 101 onderzochte applicaties stuurden er 56 een uniek nummer van de telefoon door, bekend als Unique Device Identifier (UDID). 47 applicaties stuurden de locatie van de telefoon door en vijf keer werden zelfs de leeftijd, het geslacht en andere persoonlijke informatie doorgestuurd.

In het onderzoek werd zowel gekeken naar Android- als iPhone-applicaties. Volgens de test sturen applicaties voor de iPhone meer gegevens mee dan die voor Androidtelefoons.
Diepzinnige deepart.
pi_90481124
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het zin heeft om deze discussie voort te zetten als jij mij woorden in de mond gaat leggen.

Doel van mijn aanwezigheid in dit topic: tegengewicht bieden aan Android-fanboys die beweren dat Android beter is omdat Android open is
Hoe: door middel van logische redenaties toon ik aan de openheid van Android geen invloed heeft op de gebruikerservaring voor de ruime meerderheid (>90%, schatting) van Android-gebruikers

Ik beweer nergens dat je iOS moet nemen, ik zeg alleen maar dat Android=open geen argument is.
Jij beslist niet wat een argument is :')
Dat is toch echt de eindgebruik zelf, en als ik Apps wil maken maar het kan niet omdat ik tegen wordt gehouden door allemaal barrières waar ik allemaal geld tegen aan moet smijten is dat toch echt voor mij een argument.
En dan kan het me geen fuck schelen wat zo'n uber blije ipod in anus rammende community zo geweldig vinden aan dit iets, het is voor mij, en ECHT NOG WEL MEER MENSEN! een argument.

quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:40 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

quote:
Angry Birds
Uit hetzelfde onderzoek bleek afgelopen weekend al dat populaire applicaties zoals het spel Angry Birds en Shazam, waarmee muziek herkend kan worden, persoonlijke gegevens doorsturen naar derden om zo relevante advertenties te genereren.
Van de 101 onderzochte applicaties stuurden er 56 een uniek nummer van de telefoon door, bekend als Unique Device Identifier (UDID). 47 applicaties stuurden de locatie van de telefoon door en vijf keer werden zelfs de leeftijd, het geslacht en andere persoonlijke informatie doorgestuurd.
In het onderzoek werd zowel gekeken naar Android- als iPhone-applicaties. Volgens de test sturen applicaties voor de iPhone meer gegevens mee dan die voor Androidtelefoons.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2010 01:45:22 ]
pi_90481237
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:43 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Dat is toch echt de eindgebruik zelf, en als ik Apps wil maken maar het kan niet omdat ik tegen wordt gehouden door allemaal barrières waar ik allemaal geld tegen aan moet smijten is dat toch echt voor mij een argument.
En dan kan het me geen fuck schelen wat zo'n uber blije ipod in anus rammende community zo geweldig vinden aan dit iets, het is voor mij, en ECHT NOG WEL MEER MENSEN! een argument.
Ah, de fandroids gaan weer op de beledigende toer. Typisch.

quote:
[..]

[..]

In plaats van te copy/pasten, kan je beter gewoon je punt maken. Zowel iOS als Android vragen toestemming om van GPS gebruik te maken. En zowel iOS als Android hebben géén beveiliging tegen locatiebepaling adhv het IP-adres, dat is immers niet mogelijk.
pi_90481277
Trouwens wel effe de wereld op z'n kop dit. Gebruikers van een OS van Google gaan privacy als argument gebruiken? :').
pi_90481396
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:47 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Ah, de fandroids gaan weer op de beledigende toer. Typisch.

[..]

In plaats van te copy/pasten, kan je beter gewoon je punt maken. Zowel iOS als Android vragen toestemming om van GPS gebruik te maken. En zowel iOS als Android hebben géén beveiliging tegen locatiebepaling adhv het IP-adres, dat is immers niet mogelijk.
Noem mijn eens geen fandroid.
Mijn androidphone is de grootste miskoop aller tijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90481646
Overigens kiezen developers niet het platform dat het meest "open" is. Ze kiezen het platform waar het meest te verdienen valt.
pi_90481716
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 02:04 schreef retorbrapi het volgende:
Overigens kiezen developers niet het platform dat het meest "open" is. Ze kiezen het platform waar het meest te verdienen valt.
Dus ze gaan richting Android? Aantal Android-gebruikers stijgt harder dan iOs. Lijkt me dat er met Android dan meer te verdienen valt dan bij iOs.
  maandag 27 december 2010 @ 02:09:56 #92
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90481749
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 02:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Dus ze gaan richting Android? Aantal Android-gebruikers stijgt harder dan iOs. Lijkt me dat er met Android dan meer te verdienen valt dan bij iOs.
Dat is een conclusie die je niet kan trekken omdat je hierbij de aanname doet dat:
- Android-gebruikers gemiddeld net zoveel betalen voor apps als iOS-gebruikers
- De kwaliteit van Android-apps gelijkwaardig is aan die van iOS-apps
- De betaalmogelijkheden gelijkwaardig zijn aan die van de App Store
- Er in even veel landen betaalde apps gedownload kunnen worden als met de App Store

Je hebt dus antwoorden op deze vraagstukken uit je mouw geschud en daarom is jouw conclusie helaas helemaal niets waard :P .
pi_90481768
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 02:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat is een conclusie die je niet kan trekken.
Het is maar een vraag
  maandag 27 december 2010 @ 02:11:58 #94
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90481791
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 02:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Het is maar een vraag
Het is niet zo.
pi_90481806
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 02:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo.

quote:
Today where are most of the developers making their money? iOS (according to Sephora, Starbucks, OpenTable, eBay, and many other developers). So, Android has to convince developers to switch, or do both platforms at same time. Thats quite different.
Bron
  maandag 27 december 2010 @ 02:13:29 #96
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90481818
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:43 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Dat Android open is maakt Android niet beter dan iOS. Het is een verschil tussen iOS en Android, en afhankelijk van je persoonlijke voorkeur kan dat je er toe doen zetten om voor Android te kiezen. Maar het maakt Android niet beter.

Open betekent open en niet beter.
pi_90481950
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 02:13 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat Android open is maakt Android niet beter dan iOS. Het is een verschil tussen iOS en Android, en afhankelijk van je persoonlijke voorkeur kan dat je er toe doen zetten om voor Android te kiezen. Maar het maakt Android niet beter.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden. ^O^
pi_90482018
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 02:13 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nog nooit gezegd ook :)
Leuk hoe ze meteen hier in de aanval springen als ik het heb over mijn Persoonlijke voorkeur :')
  maandag 27 december 2010 @ 02:29:21 #99
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90482091
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 02:25 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Nog nooit gezegd ook :)
Leuk hoe ze meteen hier in de aanval springen als ik het heb over mijn Persoonlijke voorkeur :')
Hoezo spring ik in de aanval? Ik heb geen idee waar je het over hebt.
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:27:37 #100
329156 Peem
Skiddelly
pi_90555071
Lang niet alles verdient tevens even goed op iOS als op Android. Angry Birds met advertenties levert veel meer op dan de iOS 0,79 versie =P

Maar, dat is natuurlijk wel te danken aan het succes van de versie op iOS :)
---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')