Nee natuurlijk niet, het wordt eerst 1-0..En dan voetbalt PSV even tot ze voorstaan, om dan vervolgens de tegenstander weer terug te laten komen. Ik zie een patroonquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zou het 0-6 worden?
Overigens eens met TT
Dan doe ik uiteraard mee en richten we een praatgroep opquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als we van de Graafschap (met alle respect) verliezen of de grootste moeite hebben... ga ik huilen
Nou ja, helemaal perfect.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Praatgroep voor gefrustreerde PSV'ers "Het rottige balletje"
Lijkt me eerlijk gezegd geweldig..... je zou bijna willen dat...... neeeeeee dat willen we niet hč.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goed plan
Gaan we ze tijdens de praatgroep uitleggen dat als ze de bal meer voor- dan achteruit spelen, het publiek ook veel tevredener is
Laat maar snel vertrekken. Wat een drama. Verdedigend erg slecht en maar domme overtredingen maken. Net terug van een schorsing en er meteen weer idioot invliegen, volgens mij ook nog op de middenlijn.quote:Een andere speler die moeite heeft met zijn rol op het tweede plan is Jagos Vukovic. "Hij geeft niet op, wil knokken voor zijn plaats", zegt Brands over de verdediger, die in de belangstelling van andere clubs schijnt te staan.
voetbalprimeur.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |