Waarschijnlijk gaat het om een Saoedische prins dus dat zal wel niet gebeurenquote:Op vrijdag 10 december 2010 07:06 schreef superworm het volgende:
Het is Saoedi-Arabië dus het volgende dient heel goed mogelijk te zijn; eigenaar, muur, kogel.
Ik denk dat je daarin geheel gelijk hebt en dat er weer niets door SA wordt ondernomen. Maar dat ook de internationale gemeenschap zich hier geheel neit druk over maakt blijft me allezins verbazen. De reden snap ik wel want we zouden SA maar eens tegen hun schenen schoppen en opeens iets meer geld voor olie moeten gaan betalen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Dit is toch geen nieuws? De positie van gastarbeiders in SA is notoir beestachtig. Goed dat ze zeggen er iets aan te gaan doen, maar ik vrees dat het een wassen neus en glasplaswas wordt...
Zonder die olie was Saudi-Arabië een arm ontwikkelingsland geweest. Nu is het een steenrijk ontwikkelingsland. Meer ook niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarin geheel gelijk hebt en dat er weer niets door SA wordt ondernomen. Maar dat ook de internationale gemeenschap zich hier geheel neit druk over maakt blijft me allezins verbazen. De reden snap ik wel want we zouden SA maar eens tegen hun schenen schoppen en opeens iets meer geld voor olie moeten gaan betalen.
Saoedi-Arabië kennende zullen ze dat dienstmeisje wel willen aanklagen omdat haar borsten te zien zijn op die foto en dat mag niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:06 schreef superworm het volgende:
Het is Saoedi-Arabië dus het volgende dient heel goed mogelijk te zijn; eigenaar, muur, kogel.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Dit is toch geen nieuws? De positie van gastarbeiders in SA is notoir beestachtig. Goed dat ze zeggen er iets aan te gaan doen, maar ik vrees dat het een wassen neus en glasplaswas wordt...
De olie is het probleem niet. De zieke saudiers des te meer. Bv. mensenrechten hebben ze nog nooit van gehoord. Althans; behalve als je een verre achterneef van de nicht van de koning bent ofzo. De saudische koninklijke familie telt meer dan 7000 (!) leden die allemaal 'recht hebben op een royaal inkomen'. De bevolking mag lekker zand happen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zonder die olie was Saudi-Arabië een arm ontwikkelingsland geweest. Nu is het een steenrijk ontwikkelingsland. Meer ook niet.
Maar aangezien Amerika en de Saudi`s bondgenoten zijn zullen did soort misstanden nooit worden veranderd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:19 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
De olie is het probleem niet. De zieke saudiers des te meer. Bv. mensenrechten hebben ze nog nooit van gehoord. Althans; behalve als je een verre achterneef van de nicht van de koning bent ofzo. De saudische koninklijke familie telt meer dan 7000 (!) leden die allemaal 'recht hebben op een royaal inkomen'. De bevolking mag lekker zand happen.
En maar volhouden dat Saddam het as van het kwaad is/was.
Dat doen ze gewoon. Seksfeesten. Zouden ze gelovig zijn? Ik betwijfel het.quote:ROTTERDAM - Saudi-Arabië mag dan bekend staan als een land met strenge islamitische wetten, dat wil nog niet zeggen dat het almachtige koningshuis van het land zich daaraan houdt.
In nieuwe onthullingen van klokkenluiderswebsite Wikileaks door het Britse Dagblad The Guardian, beschrijven Amerikaanse ambassademedewerkers de feesten die georganiseerd worden door niet nader genoemde leden van het het koningshuis Saud als 'orgies van drank, drugs, sex en rock 'n roll.'
De Amerikanen beschreven een door een Saudische prins georganiseerd en door een Amerikaans energiedrankje gesponsord Halloweenfeest, waar alle islamitische taboes doorbroken werden. Zo vloeide de drank rijkelijk en waren er talloze prostituees aanwezig. Ook het gebruik van cocaïne en hasj zou veelvuldig zijn.
Dit gebeurde allemaal achter de door privélegers zwaarbewapende facades van de prinselijke paleizen, ver buiten het gezichtsveld van de gevreesde en nietsontziende religieuze politie van Saudi-Arabië.
Waarom hebben wij ons ooit zo verslaafd gemaakt aan dat zwarte goedjequote:Op vrijdag 10 december 2010 13:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Waarom heeft God toch ooit besloten dat er olievelden moeten liggen onder dat land met zijn primitieve sadisten?
Met een strijkijzer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:42 schreef Mirjam het volgende:
pfff, wat een schokkende foto zeg, hoe kunnen mensen dit een ander aandoen
En waarom hebben de Britten ooit besloten al die rijkdom aan die twee of drie achterlijke bedoeinen die daar rondzworven te geven?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Waarom heeft God toch ooit besloten dat er olievelden moeten liggen onder dat land met zijn primitieve sadisten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |