abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2010 @ 05:25:12 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_89750533
http://www.powned.tv/nieu(...)dienstmeisjes_1.html

Indonesische dienstmeisjes worden in Saoedi-Arabië mishandeld, gemarteld en seksueel misbruikt. De grootste islamitische organisatie van Indonesië eist maatregelen, meldt persbureau AFP.

Elk jaar vertrekken meer dan tachtigduizend Indonesische vrouwen naar Saudi-Arabië om er als hulp in de huishouding te gaan werken. Zij kunnen daar in enkele jaren financieel onafhankelijk worden en gaan er blind vanuit dat mede-moslims hen goed zullen behandelen. Volgens mensenrechtengroepen leiden ze vaak een slavenbestaan.

Vorige maand werd de Saoedische ambassadeur in Indonesië op het matje geroepen nadat een 23-jarige dienstmeisje zwaar was mishandeld (foto's). Haar lippen waren stuk geknipt met een schaar en haar rug was verbrand doordat er een heet strijkijzer op was gezet.

Maatregelen

Indonesie en Saudie Arabie hebben gisteren toegezegd maatregelen te zullen nemen om de dienstmeisjes beter te beschermen. Zij gaan vaker om tafel gaan zitten om problemen met Indonesische werknemers in Saoedi-Arabië te bespreken.
=============================================
Ik geloof niet in die maatregelen, je kan nog zulke mooie regeltjes bedenken maar daar wordt in de praktijk gewoon omheen gewerkt. Misschien als ze iets onrealistisch introduceren zoals 10.000 euro borg en het dienstmeisje voor de SA wet evenveel rechten geven als de werkgever maar verder?

[ Bericht 0% gewijzigd door slashdotter3 op 11-12-2010 01:02:53 ]
pi_89750591
Je gaat je toch afvragen wat ze fout gedaan heeft om deze ''straf'' te verdienen?
pi_89750684
ze zal wel gevangen worden genomen ...en worden gesteenigd..
wat een assos daar zeg
  Redactie Frontpage vrijdag 10 december 2010 @ 07:06:34 #4
145738 superworm
is erbij
pi_89750715
Het is Saoedi-Arabië dus het volgende dient heel goed mogelijk te zijn; eigenaar, muur, kogel.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_89750858
Dit is toch geen nieuws? De positie van gastarbeiders in SA is notoir beestachtig. Goed dat ze zeggen er iets aan te gaan doen, maar ik vrees dat het een wassen neus en glasplaswas wordt...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89751140
Ik zeg platgooien dat land. Komt alleen maar shit vandaan... gisteren ook al met die zogenaamde strenge moslim overheid, die ondertussen aan de coke/hasj zitten... :') Niet dat ik daar wat tegen heb ofzo, maar doe je dan niet zo schijnheilig voor... :{
pi_89751362
Ach ja, zijn geen Arabieren en nog vrouw ook. Dan zijn het gebruiksvoorwerpen, in Saudi-ogen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_89751419
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 07:06 schreef superworm het volgende:
Het is Saoedi-Arabië dus het volgende dient heel goed mogelijk te zijn; eigenaar, muur, kogel.
Waarschijnlijk gaat het om een Saoedische prins dus dat zal wel niet gebeuren :')
pi_89751432
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 07:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Dit is toch geen nieuws? De positie van gastarbeiders in SA is notoir beestachtig. Goed dat ze zeggen er iets aan te gaan doen, maar ik vrees dat het een wassen neus en glasplaswas wordt...
Ik denk dat je daarin geheel gelijk hebt en dat er weer niets door SA wordt ondernomen. Maar dat ook de internationale gemeenschap zich hier geheel neit druk over maakt blijft me allezins verbazen. De reden snap ik wel want we zouden SA maar eens tegen hun schenen schoppen en opeens iets meer geld voor olie moeten gaan betalen.
pi_89751598
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 08:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik denk dat je daarin geheel gelijk hebt en dat er weer niets door SA wordt ondernomen. Maar dat ook de internationale gemeenschap zich hier geheel neit druk over maakt blijft me allezins verbazen. De reden snap ik wel want we zouden SA maar eens tegen hun schenen schoppen en opeens iets meer geld voor olie moeten gaan betalen.
Zonder die olie was Saudi-Arabië een arm ontwikkelingsland geweest. Nu is het een steenrijk ontwikkelingsland. Meer ook niet.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_89751720
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 07:06 schreef superworm het volgende:
Saoedi-Arabië kennende zullen ze dat dienstmeisje wel willen aanklagen omdat haar borsten te zien zijn op die foto en dat mag niet.
Get it and Bet it
pi_89751875
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 07:40 schreef Mwanatabu het volgende:
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:41:27 #13
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_89761415
Waarom heeft God toch ooit besloten dat er olievelden moeten liggen onder dat land met zijn primitieve sadisten?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_89761448
pfff, wat een schokkende foto zeg, hoe kunnen mensen dit een ander aandoen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89762360
Gvd man ik zit te eten
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_89762772
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 08:54 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Zonder die olie was Saudi-Arabië een arm ontwikkelingsland geweest. Nu is het een steenrijk ontwikkelingsland. Meer ook niet.
De olie is het probleem niet. De zieke saudiers des te meer. Bv. mensenrechten hebben ze nog nooit van gehoord. Althans; behalve als je een verre achterneef van de nicht van de koning bent ofzo. De saudische koninklijke familie telt meer dan 7000 (!) leden die allemaal 'recht hebben op een royaal inkomen'. De bevolking mag lekker zand happen.

En maar volhouden dat Saddam het as van het kwaad is/was.
pi_89763177
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:19 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

De olie is het probleem niet. De zieke saudiers des te meer. Bv. mensenrechten hebben ze nog nooit van gehoord. Althans; behalve als je een verre achterneef van de nicht van de koning bent ofzo. De saudische koninklijke familie telt meer dan 7000 (!) leden die allemaal 'recht hebben op een royaal inkomen'. De bevolking mag lekker zand happen.

En maar volhouden dat Saddam het as van het kwaad is/was.
Maar aangezien Amerika en de Saudi`s bondgenoten zijn zullen did soort misstanden nooit worden veranderd.
Belachelijk ook dat Bush het over het as van het kwaad had terwijl er veel ergere dingen zijn om tegen te vechten. Waaronder dus die Arabieren en de Noord Koreanen. Maarja Saddam was een makkelijk doelwit vergeleken met die twee andere landen.
pi_89764259
Dit is helaas geen nieuws.

Vrij verknipt land.
pi_89764387
quote:
ROTTERDAM - Saudi-Arabië mag dan bekend staan als een land met strenge islamitische wetten, dat wil nog niet zeggen dat het almachtige koningshuis van het land zich daaraan houdt.
In nieuwe onthullingen van klokkenluiderswebsite Wikileaks door het Britse Dagblad The Guardian, beschrijven Amerikaanse ambassademedewerkers de feesten die georganiseerd worden door niet nader genoemde leden van het het koningshuis Saud als 'orgies van drank, drugs, sex en rock 'n roll.'

De Amerikanen beschreven een door een Saudische prins georganiseerd en door een Amerikaans energiedrankje gesponsord Halloweenfeest, waar alle islamitische taboes doorbroken werden. Zo vloeide de drank rijkelijk en waren er talloze prostituees aanwezig. Ook het gebruik van cocaïne en hasj zou veelvuldig zijn.

Dit gebeurde allemaal achter de door privélegers zwaarbewapende facades van de prinselijke paleizen, ver buiten het gezichtsveld van de gevreesde en nietsontziende religieuze politie van Saudi-Arabië.
Dat doen ze gewoon. Seksfeesten. Zouden ze gelovig zijn? Ik betwijfel het.
pi_89765032
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Waarom heeft God toch ooit besloten dat er olievelden moeten liggen onder dat land met zijn primitieve sadisten?
Waarom hebben wij ons ooit zo verslaafd gemaakt aan dat zwarte goedje :D
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:18:59 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_89765200
Naaktfoto's van zichzelf :o. Die wordt bij de Hadj opgepakt en gestenigd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:33:37 #22
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_89765881
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:42 schreef Mirjam het volgende:
pfff, wat een schokkende foto zeg, hoe kunnen mensen dit een ander aandoen
Met een strijkijzer.
pi_89766870
tot zover dus het excuus dat weinig geld het gedrag van moslims verklaard.

moslims tonen perfect aan dat ze geestelijk ziek zijn
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:09:11 #24
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89767366
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
En waarom hebben de Britten ooit besloten al die rijkdom aan die twee of drie achterlijke bedoeinen die daar rondzworven te geven?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:20:42 #25
78918 SeLang
Black swans matter
pi_89767858
Als deze verminking moedwillig is toegebracht dan behoort de dader als een dolle hond te worden afgeschoten.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')