wat ik mij nu toch weleens begin af te vragen, en mij nu eigenlijk wel begint te irriteren na zeven keer gezien te hebben ofzo...
Lestat speelt een nummer op de piano, dit doet hij meerdere malen, zo ook in de scene waarin hij terug is uit het moeras, er wat ransig uitziet en iets zegt in de trant van, niet zo furioso heuhmm en owatus en nogwatus...
wie weet welk nummer dit is????
quote:Kijk de aftiteling eens af zou ik zeggen.
Op 02 augustus 2000 17:44 schreef hel& het volgende:wat ik mij nu toch weleens begin af te vragen
wie weet welk nummer dit is????
een search op Napster doet ook wonderen trouwens (oh jee mag ik dat hier wel zeggen in verband met de policy die dagelijks veranderd?)
ik bedenk mij nu net, dat ik natuurlijk ook ff kan kijken of het in het filmscript staat dat ik hiero in de kast heb staan... ffies kieken...
Hhmmzz.. bij het filmscript staat niets.. ik keek dus ook maar ffies in mijn werkstuk, daar staat bij de credits, net als op de aftiteling alleen een paar namen van de mensen die de muziek hebben verzorgd, meer niet...
wat mij overigens wel opviel, en geheel buiten dit alles staan, is dat er tussen de namen van other crew ene john higgins staat! heuhmmmm wat is een gaffer???? (engels woord)
quote:
Op 02 augustus 2000 17:44 schreef hel& het volgende:
voor mij, is interview with a vampire, dé beste film allertijden!!!wie weet welk nummer dit is????
Meen je dat? De film is best okay, maar haalt het toch niet bij het boek. Vooral het einde van de film vond ik erg zwak.
Ik heb gehoord dat ze van plan zijn om het vervolg "The vampire Lestat" ook te verfilmen. Ik hoop dat ze deze keer wel het originele verhaal aanhouden.
goed geacteerd, geweldige sfeer, de muziek, de teksten, wow!!!!! sorry... k laat mij bijna weer meeslepen
annyway, nu weet ik nog niet wat het nummer is...
please?????
http://cheap-cds.com/surf/disps/037431
je kan daar stukjes van de soundtrack downloaden, misschien zit het nummer wat je bedoelt er ook wel bij.
De componisten van de bestaande stukken zijn:
- Joseph Haydn
- Georg Friedrich Handel
- Ludwig van Beethoven
Dat is alles wat ik heb kunnen vinden, hoop dat je er iets aan hebt.
het is een of andere piano sonata van beethoven.. BEDANKT!!!!!! *smak*
quote:Mijn collega is vampierfilmgek en vond m fantastisch. Ikzelf hou er niet zo van. Oke, Blade was leuk. En IWTV ook.
Op 03 augustus 2000 16:48 schreef Machiel het volgende:
John Carpenter's vampire
quote:En ook drie jaar later is het nog steeds Interview With THE Vampire
Op zondag 19 januari 2003 21:56 schreef Disorder het volgende:
Interview with a Vampire, vanavond op V8, 22.10 uur!
quote:Ohja, nu je het zegt. Die misleidende topictitels ook altijd!
Op maandag 20 januari 2003 00:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
En ook drie jaar later is het nog steeds Interview With THE Vampire
quote:Ja, maar misschien onstaat die verwarring omdat het boek wel A Vampire heet.
Op maandag 20 januari 2003 00:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
En ook drie jaar later is het nog steeds Interview With THE Vampire
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |