Je bent zo ver bij me vandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 02:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, ik heb van alles uit leggen
Dat is helemaal waardeloos. Ik zou het liefst helemaal verdoofd worden. Zelfs voor een gaatje in mijn kiesquote:Op vrijdag 10 december 2010 02:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit wordt mijn tweede ooit![]()
Maar het is een mini-operatie, plaatselijk verdoofd enzulks.
Afreageren?quote:Op vrijdag 10 december 2010 02:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie de pi
Niets tegen jou, kutbui, verkeerde moment, enzo.
Het spijt me, het spijt me zo. Komt het weer goed. Vanavondquote:Op vrijdag 10 december 2010 03:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bent zo ver bij me vandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Ja, mijnes gaat iets later, 8 uur maar toch. Jij hebt wel een heel korte nachtquote:Op vrijdag 10 december 2010 03:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, de wekker gaat om 6 uur weer
damn wat een avond....
Die doe ik zonder verdovingquote:Op vrijdag 10 december 2010 03:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is helemaal waardeloos. Ik zou het liefst helemaal verdoofd worden. Zelfs voor een gaatje in mijn kies
Wat Christelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 03:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afreageren?
Jammer dat je mij daarvoor uitkiest.. Is al niet dat ik hier onbekend ben en jij niet![]()
Maar ok, zij je vergeven..
Ehm.quote:Op vrijdag 10 december 2010 03:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afreageren?
Jammer dat je mij daarvoor uitkiest.. Is al niet dat ik hier onbekend ben en jij niet![]()
Maar ok, zij je vergeven..
Ja, maar een emotionele rollercoaster en naar bed gaan niet samen bij mijquote:Op vrijdag 10 december 2010 03:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mijnes gaat iets later, 8 uur maar toch. Jij hebt wel een heel korte nacht
Ja..quote:Op vrijdag 10 december 2010 03:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn wat een avond....
Niet? Ik zou denk ik dan juist meteen in slaap vallenquote:Op vrijdag 10 december 2010 03:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, maar een emotionele rollercoaster en naar bed gaan niet samen bij mij
quote:Op vrijdag 10 december 2010 03:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is helemaal waardeloos. Ik zou het liefst helemaal verdoofd worden. Zelfs voor een gaatje in mijn kies
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 03:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..
6 uur is wel heel vroeg hoor![]()
* suikertaartje zeg sym op de nominatie voor fanatiekste nachtbraker
net voor oud & nieuwquote:
de mijne om 9 uurquote:Op vrijdag 10 december 2010 03:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn wat een avond....
Natuurlijk gaat het goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 03:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
net voor oud & nieuw![]()
hoop wel dat het dan wel goed gaat
Ik weet niet waar het meer over gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |