Grotendeels over de Chinese versies.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:45 schreef iBenny het volgende:
Oeh, dit ook ff volgen... gaat het alleen om die chinezen versies of gewoon alles?
Ja hoor, als je tegen lezen van een LCD scherm kunt. Aldiko is een fijn eread programma, en FBreader doet het ook prima. Werken allebei op het 63 euro ding.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:48 schreef Stokstaart het volgende:
Ik volg ook even . Zijn er ook van die ePads die je als e-reader kunt gebruiken ?
Deze wil ik graag hebben, maar ik wacht de eerste reacties af.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:16 schreef mcwops het volgende:
de Adam Notion Ink in pre-order. heb t vannacht (tot 2 uur) gevolgd.
pre -order voor subscribers, die email hebben ontvangen
goede prijzen!
usd 50 voor verzending
mastercard non acocepted
order process is 'k met p '
beetje boel heibel onder de Adam Notion Ink adepts![]()
http://notionink.wordpress.com/2010/12/09/fiat-lux/#comments
http://www.tabletguide.nl/2388/notion-ink-adam-verkoop-begonnen/
Jaaaaaquote:Op donderdag 9 december 2010 16:12 schreef xyl333 het volgende:
[..]
Jazeker, het 63 euro ding. Je moet alleen eerst even kijken wat voor ROM er standaard op zit. Dat zie je bij de system info. Ik had oorspronkelijk 2.0.105. Die heb ik toen geflashed met 2.1.105. Sinds gisteren de Supercharge versie van de Maylong, ook gebaseerd op 2.1.105. Allemaal te vinden op dat Tipster forum, al is het af en toe goed zoeken. Maar ik geloof dat er nu ook onder de epad-pagina's nieuwe versies staan, de SS, TB en OD. Gewoon uitproberen en anders weer je basis-versie erop zetten als je die ergens kan vinden.
De standaard market is zeker geen Android market. Echter, niet alle iconen verschijnen gelijk in het scherm. Dat duurde bij mij ook even voordat ik daar achter kwam. Je moet vanuit de rechterkant naar het midden schuiven met je vinger, dan komen er allerlei nieuwe apps tevoorschijn waaronder de echte Android market. Althans, bij die nieuw ROM die ik nu heb. Het Android market-icoontje ziet er uit als een witte boodschappentas met een Android poppetje er op.
Nee niet elke tablet is up te graden, als je er een gevonden hebt kun je dat vaak wel op internet vinden. Voor sommige tablets zijn actieve communities die filmware maken.quote:Ik heb interesse in een Android Tablet. heb echter wel een paar vragen:
-Kan je elke Android versie upgraden naar de nieuwste (2.3 toch nu?)
Ja hier zijn applicaties voor.quote:-Ondersteund Android word, excel en powerpoint?
Helaas nog geen ervaring mee, mijn tablet is onderweg.quote:-Hoe ervaren jullie het werken op een tablet (zoals typen van stukken etc)
Wat wil je er mee doen? voor 300 euro zou je ook bij de media markt kunnen kijken, ik zag dat ze daar ook lagen.quote:-Wat is op dit moment een goed en betaalbaar model (tot 300 euro)
Even over de Office toepassingen. Je moet een tablet echt zien als een grote versie van een smartphone. Meer gericht op consumeren dan op produceren. Met Documents to Go kun je Word files ed wel lezen. Maar echt werken op je tablet is er niet bij, Android is nog echt een telefoon OS en de apps zijn afgestemd op werken met een screen toetsenbord.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:40 schreef mr-green het volgende:
Ik heb interesse in een Android Tablet. heb echter wel een paar vragen:
-Kan je elke Android versie upgraden naar de nieuwste (2.3 toch nu?)
-Ondersteund Android word, excel en powerpoint?
-Hoe ervaren jullie het werken op een tablet (zoals typen van stukken etc)
-Wat is op dit moment een goed en betaalbaar model (tot 300 euro)
Is dat wat dan eigenlijk?quote:Op maandag 13 december 2010 11:04 schreef remlof het volgende:
Point of View Mobii Tablet 10" nu ook bij It's voor ¤349: http://www.itsonline.nl/C(...)D-SLEEVE/562/015478/
Vind je? Dat OS naast elkaar gedoe met die rijen apps vind ik echt niks.quote:Op maandag 20 december 2010 19:21 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ziet er toch wel errrrg gaaf uit hoor...
Ja oke, ik heb ook liever gewoon een bureaublad met wat kleine knoppies erop, maar ik vind de combinatie van Android + tablet + 10" + relatief betaalbaar toch wel erg fijn.quote:Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vind je? Dat OS naast elkaar gedoe met die rijen apps vind ik echt niks.
Qua hardware natuurlijk wel een erg leuk en aantrekkelijk ding, vooral de chipset het matte multitouch scherm! GPS en Digital compass zie je ook nog niet al te vaak in tablets (zo'n beetje wel de standaard in smartphones natuurlijk). Iemand al uitgevonden wat die 'Bonus mystery feature
' is?
Prijzen? Ah.. 375,33 (286,56 eur) en 549,99 dollar (419,90 eur).
Om hierop terug te komen...quote:Op maandag 20 december 2010 14:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is dat wat dan eigenlijk?( Mijn broer tipte 'em me ook al bij Modern )
Ik hoop dat de Archos 101 snel leverbaar is.
Meeleespost
Ben benieuwd!quote:Guten Tag,
wir möchten uns nochmals recht herzlich für Ihre Bestellung bei der Comtech GmbH bedanken. Wir freuen uns, Ihnen heute mitteilen zu können, dass nachfolgende Sendung unser Logistiklager verlassen hat:
Archos 101 Internet Tablet 8 GB 1 299,00 EUR
Ook de details als eventjes nadenken en de tablet uitrusten met een 'integrated kick stand'.quote:Just like a PC, the ARCHOS 101 internet tablet can be freely programmed in alternative ways. This gives developers programming options in addition to the applications that can be created for the Android platform. To have total control of your Internet Tablet, ARCHOS has opened up this device, thus allowing creative minds to program their own tablet, or create what could be the tablet of the future.
De Archos 70 Internet Tablet? Als die ook te krijgen is in een winkel die Iris-cheques accepteert ga ik 'm morgen nog halen. Mede ook om de post hierboven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Gestiech het volgende:
Het wordt voor mij waarschijnlijk de Archos 70. Ik twijfel wel om twee redenen: ik heb het idee dat binnen korte termijn veel betere tablets uitkomen tegen een vergelijkbare prijs, en ik vind sowieso de Archos 70 een beetje aan de dure kant. Toch vind ik 'm tegelijkertijd erg tof, de enige 7" die ik echt serieus kan nemen op het moment. Alleen dat gemis aan 3G he... eigenlijk kan dat niet meer in deze tijd.
Dat scheelt wel.quote:Music playback time: up to 36 hours
Video playback time: up to 7 hours
Web surfing: up to 10 hours
Test run with low backlight.
Voor eentje met gingerbread wel ja, simpelweg omdat dat nog niet uit is. Maar verder zou de Archos 101 toch wel veel van je wensen moeten kunnen vervullen dacht ik zo?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:13 schreef Oksel het volgende:
Goed, weer wat geleerd..
Ik wil denk ik een 10" iPad cloon met capacitive touchscreen, zonder 3G. Het liefst met Gingerbread 3.0. En het moet gewoon snel genoeg werken.
Bestaat dat al, of moet ik wachten?
Had ik al 'goedkoop' genoemd?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:23 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Voor eentje met gingerbread wel ja, simpelweg omdat dat nog niet uit is. Maar verder zou de Archos 101 toch wel veel van je wensen moeten kunnen vervullen dacht ik zo?
You're welcome en 'kloptquote:Op woensdag 22 december 2010 01:55 schreef capricia het volgende:
Een hele mooie uitleg, thanx!
Wat ik in mijn handen gehad heb, kan ik alleen maar vergelijken met mijn eigen ipad. Want het werd ook gewoon een ipad-cloon genoemd. Die titel is het echt niet echt waar.
conclusie: mi niet te vergelijken. Zijn verschillende producten.
Wat ik me ook afvroeg is: is er een goede Appstore beschikbaar?
Soms is 'goedkoop' uiteindelijk 'duurkoop' hè.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef Oksel het volgende:
[..]
Had ik al 'goedkoop' genoemd?
Is de Archos 110 te updaten naar Ginerbread? In de toekomst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |