Mag ik voorzichtig vragen waarom je, mocht je alleen verder gaan, je kinderen misschien niet meer zou zien?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks
Keuze is dus kiezen voor vrouw en kids en doorgaan met wat ik nu heb, of kiezen voor alleen verder, geen idee of ik m'n kids ooit nog kan zien, en een verdere onzekere toekomst
Keuze is dus lastig, doe er niet voor niks als zo lang over
Moet alleen uitkijken niet tot aan m'n dood te blijven zoeken
Ja, maar die hebben lekker makkelijk pratenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrienden zijn er uiteraard wat makkelijker in (gooi dat mens toch de deur uit etc)
mijn vrouw kennende gaat ze alles uit de kast trekken om dat te voorkomenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik voorzichtig vragen waarom je, mocht je alleen verder gaan, je kinderen misschien niet meer zou zien?
ja...zij zien jou dubben en eigenlijk dus niet gelukkig en willen je uit die situatie halen..quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrienden zijn er uiteraard wat makkelijker in (gooi dat mens toch de deur uit etc)
klopt, want hoe krom soms ook, ik hou nog steeds van d'rquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben lekker makkelijk pratenDat merkte ik ook bij mijn ex, sommige van mijn vrienden zagen maar 1 kant van het verhaal ofzo en vonden dat ik em na een jaar al had moeten wegdoen ofzo... Maar ja, als je van iemand houdt en vooral als er kinderen in het spel zijn is dat veel lastiger allemaal
Zou ze dat echt doen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw kennende gaat ze alles uit de kast trekken om dat te voorkomen
Doe dan ook maar drie dozen tissuesquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik knuffel en kus je morgen wel plat!![]()
ik heb uit die tijd geen vrienden overgehoudenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja...zij zien jou dubben en eigenlijk dus niet gelukkig en willen je uit die situatie halen..
begrijpelijk, maar de keuze is niet aan hen, en het gevoel heb jij alleen.
Ja, ondanks al het gedoe blijft zij wel zijquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, want hoe krom soms ook, ik hou nog steeds van d'r
oh..dat is wel heel erg anders dan toen je met haar trouwde dus..pfoe.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw kennende gaat ze alles uit de kast trekken om dat te voorkomen
Heb ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe dan ook maar drie dozen tissues![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb uit die tijd geen vrienden overgehouden
uit welke tijd precies? die ene die ik ooit nog hoor?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb uit die tijd geen vrienden overgehouden
Ja en dat is ongelovelijk kutquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh..dat is wel heel erg anders dan toen je met haar trouwde dus..pfoe.
ja die tijdquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uit welke tijd precies? die ene die ik ooit nog hoor?
de misdaad 'haar verlaten' zou al genoeg zijn om dit te triggeren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zou ze dat echt doen?Maar je hebt haar toch niets "misdaan" ofzo?
Ik bedoel, zij snapt toch ook wel dat het voor jou een enorme belasting is en dat er een grens is eventueel
maar soms kunnen anderen niet meer op die manier redeneren..quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zou ze dat echt doen?Maar je hebt haar toch niets "misdaan" ofzo?
Ik bedoel, zij snapt toch ook wel dat het voor jou een enorme belasting is en dat er een grens is eventueel
Pfoeh heftig.... En er is geen kans meer op verbetering van de depressie? Ook niet met meds oid?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de misdaad 'haar verlaten' zou al genoeg zijn om dit te triggeren.
Ja weet ik ook welquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar soms kunnen anderen niet meer op die manier redeneren..
depressie is best onder controle, maar heeft haar persoonlijkheid veranderd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pfoeh heftig.... En er is geen kans meer op verbetering van de depressie? Ook niet met meds oid?
...quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
depressie is best onder controle, maar heeft haar persoonlijkheid veranderd.
Het gezellige leuke spontane mens van vroeger heeft plaats gemaakt voor een starre moeilijke vrouw
Hoe ontzettend goed kan jij tussen regels doorlezen zeg?quote:
Oeh, dat is beroerdquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
depressie is best onder controle, maar heeft haar persoonlijkheid veranderd.
Het gezellige leuke spontane mens van vroeger heeft plaats gemaakt voor een starre moeilijke vrouw
Heel goed denk ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe ontzettend goed kan jij tussen regels doorlezen zeg?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
maar goed, om maar met een vrolijke noot te eindigen
Zolang ik af en toe maar met vrienden iets kan ondernemen of bv naar een meet gaan, en als we samen nog geregeld een gezellige tijd hebben, en de vrolijke gezichten van de kids me aankijken, dan sleep ik me wel door de moeilijke momenten heen
zie je Pmquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe ontzettend goed kan jij tussen regels doorlezen zeg?
Ja. Dat soort dingen houden je op de beenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
maar goed, om maar met een vrolijke noot te eindigen
Zolang ik af en toe maar met vrienden iets kan ondernemen of bv naar een meet gaan, en als we samen nog geregeld een gezellige tijd hebben, en de vrolijke gezichten van de kids me aankijken, dan sleep ik me wel door de moeilijke momenten heen
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een van mijn rot eigenschappen
Welterusten Koen en ywquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:59 schreef Koen66 het volgende:
Welterusten voor straks allemaal![]()
en dank voor de opbeurende woorden![]()
ik heb het al eerder tegen je gezegd: jij ook alle wijsheid en sterkte die maar mogelijk is..quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:59 schreef Koen66 het volgende:
ik verwoord het misschien verkeerd, maar soms is het voor mezelf wel eens lastig...quote:
Ah, zo... Ja dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik verwoord het misschien verkeerd, maar soms is het voor mezelf wel eens lastig...
En vooral als iemand me iets zegt...
Slaap lekker en hopelijk tot snelquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:59 schreef Koen66 het volgende:
Hoi Myrquote:
Dat is ook lastig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
ik verwoord het misschien verkeerd, maar soms is het voor mezelf wel eens lastig...
En vooral als iemand me iets zegt...
Wat dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Argh, de poezels zijn echt stront vervelend
Trusten Flesjequote:Op vrijdag 10 december 2010 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
truste liefjes![]()
Ik ga eens even ernstig puzzelen voor min jaarwisselings-ritje
Ze slopen de bende, krabbelen aan deuren en miauwen om te zeikenquote:
Hobby's, puzzelen..en misschien ben jij wel het laatste stukjequote:Op vrijdag 10 december 2010 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
truste liefjes![]()
Ik ga eens even ernstig puzzelen voor min jaarwisselings-ritje
NEEquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:08 schreef suikertaartje het volgende:
misschien ben jij wel het laatste stukje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |