quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]idd, volgens mij heeft hij een andere film gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is overigens geen spoilertopic toch?
en andere mensen posten ook spoilers in andere film topics dus...
Ja oké ze werkt er wel bij maar ze is verder geen vijand. Het liefje van die constant aan het rennen isquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, volgens mij heeft hij een andere film gezien
en andere mensen posten ook spoilers in andere film topics dus...
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja oké ze werkt er wel bij maar ze is verder geen vijand. Het liefje van die constant aan het rennen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Is hij ook in niet 3D te zien?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:32 schreef Basson het volgende:
Ook ik heb Bay's bankrekening vandaag gespekt.
Conclusie: Dit was mijn laatste 3D film, althans tot er een nieuwe techniek is ontwikkeld. En dit was Sowieso mijn laatste Bay film in de bios... De beste man kan BAYHEM maken als geen ander maar alles daar omheen is nogal zoutloos...
Ik vond die meid zelf nog wel meevallen, maar haar karakter is echt totaal overbodig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:27 schreef Komakie het volgende:
Wat ik me afvroeg he.
Is die vervangster van Megan Fox echt zo slecht als we vreesden of valt het mee?
Amen!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:54 schreef speknek het volgende:
Ik heb ook besloten niet meer naar films in 3D te gaan. Er zijn genoeg films in de bioscoop om een keuze uit te kunnen maken, en ik vind 3D eigenlijk gewoon helemaal niet prettig.
Het effect zelf is wel leuk, maar je zit met een bril op, naar een scherm met een verduisterd scherm met lager contrast te kijken en je krijgt zo nu en dan pijn in je ogen. En daar betaal je dan ook nog extra voor.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:41 schreef rubje het volgende:
TIP: Alle films hebben eerst 15 min reclame! alvorens de film echt begint,dus kom gerust later!
Kijk en daarvoor hebben we IMAX 3D. Niks verduisterd, niks laag contrastquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:54 schreef speknek het volgende:
Ik heb ook besloten niet meer naar films in 3D te gaan. Er zijn genoeg films in de bioscoop om een keuze uit te kunnen maken, en ik vind 3D eigenlijk gewoon helemaal niet prettig.
Het effect zelf is wel leuk, maar je zit met een bril op, naar een scherm met een verduisterd scherm met lager contrast te kijken en je krijgt zo nu en dan pijn in je ogen. En daar betaal je dan ook nog extra voor.
Eenschquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:54 schreef speknek het volgende:
Nul meerwaarde plus kleurverlies plus klotebrilletje op je kop? Nee dank je. T3 is indrukwekkender door het grotere IMAX scherm dan door de derde dimensie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
IMAX 3D is natuurlijk 100x mooier, dat ziet zelfs een blinde...
Niet zozeer de grootte van het scherm maar meer de kwaliteit van het scherm. Tevens is de geluidskwaliteit echt zoveel beter dan in een normale zaal. Als je een film in IMAX gezien hebt hoop je dat dit de standaard wordt en dat moet ook kunnen gezien blu-ray enzo. Kwaliteit in de normale zalen vind ik echt slecht.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nul meerwaarde plus kleurverlies plus klotebrilletje op je kop? Nee dank je. T3 is indrukwekkender door het grotere IMAX scherm dan door de derde dimensie.
Mission Impossible 4 verschijnt in IMAX zonder 3D.quote:
IMAX zonder 3D bestaat toch gewoonquote:
Denk het ook ja. Scherm is speciaal en er hangen (als het goed is) veel speakers achter het scherm en in de hoeken achterin hangen 2 enorme achterspeakers. Maar het is sowieso wel waard om het een keer te bekijkenquote:Op zondag 3 juli 2011 01:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
IMAX zonder 3D bestaat toch gewoon
Jammer dat het op zo weinig plekken is. Om nou een uur voor een filmpje te gaan rijden vind ik wel wat ver gaan. Zal wel te maken hebben met hoge kosten voor installatie ofzo dat het (nog) niet op zo veel plekken is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gelukkig was Bay niet vergeten dat het nog om actie en robots ging. Verstand over de serie Transformers weer op 0 (zoals ook bij deel 1 en 2) en kijken maar. Ergens in de film had ik een "whut, ben ik in slaag gesukkeld en iets ernstigs gemist?"-momentje en natuurlijk waren er facepalmmomenten bijvoorbeeld wat Morpheus hierboven al aangaf.
Het is een overduidelijke special effectfilm, maar best te pruimen. Mits verstand op 0
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |