Het zit er in die trailer hierboven wel belachelijk goed uit moet ik zeggen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:04 schreef Deckard het volgende:
Laatst de actiescenes gezien van deel 2. Wat een gedateerd materiaal zeg. CGI werkt duidelijk niet altijd.
Nee ik kan het totaal niet waarderen. Ik kan alleen echt over deel 1 oordelen qua verhaal en sfx en dergelijke, maar het ziet er niet uit. De actiescenes die nodig zijn, zijn er gewoon niet, dat zou tenminste nog een troost zijn. Een gevecht tussen Prime en Megatron, komt er nooit. Wat is het dan nog waard?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:41 schreef Giester het volgende:
Je hebt tegenwoordig zoveel verschillende Transformer lijnen. Gen1 - Beast Wars - Prime - Armada - Energon - R.I.D. - Bay Formers, enzzz.
Ik ben zelf een Gen-1 liefhebber, maar kan Bay Formers wel waarderen in het opzicht van een vermakelijke actiefilm. En ik was allang blij dat ze mijn jeugdheld, Optimus Prime, nog enigzins in zijn waarde hebben gelaten. Hij ziet er goed uit, straalt nog steeds het leiderschap uit en de moed en natuurlijk Peter Cullen doet zijn voice, dus respect.
Nu ik die trailer boven zie ben ik van mening dat ook dit nogal cartoonachtig er uit ziet. Niet realistisch in ieder geval.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het zit er in die trailer hierboven wel belachelijk goed uit moet ik zeggen.
Buitenaardse robots die in voertuigen veranderen zien er niet realistisch uit?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nu ik die trailer boven zie ben ik van mening dat ook dit nogal cartoonachtig er uit ziet. Niet realistisch in ieder geval.
Wat jou betreft had er net zo goed iemand van 14 met amateur 3d modellen de film mogen intekenen. Want wat doet het er toe dat het er niet realistisch uit ziet.. toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Buitenaardse robots die in voertuigen veranderen zien er niet realistisch uit?![]()
Volgens mij heb jij echt een klote leven ofniet??
Het moet er gelikt uitzien. Als je het over de kwaliteit van de CGI hebt, die is extreem hoog. Als je dit er knullig uit vindt zien, zou ik per ommegaande een afspraak met een opticien maken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat jou betreft had er net zo goed iemand van 14 met amateur 3d modellen de film mogen intekenen. Want wat doet het er toe dat het er niet realistisch uit ziet.. toch?
Maar in jouw beleving is of het wel of niet knullig is niet van belang, dus waar maak je je druk om?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het moet er gelikt uitzien. Als je het over de kwaliteit van de CGI hebt, die is extreem hoog. Als je dit er knullig uit vindt zien, zou ik per ommegaande een afspraak met een opticien maken.
Dat is wel degelijk van belang, zoals te lezen in mijn vorige post, en dat is hier niet het geval. Je kan hoogstens twijfelen aan de stijl en het verhaal, maar niet aan special effects.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar in jouw beleving is of het wel of niet knullig is niet van belang, dus waar maak je je druk om?
Dit ziet er uit alsof het vier jaar geleden gemaakt is voor een standaard film.
Nope... we hebben in deze serie een heuse echte Victoria Secret Angel en vriendin van Jason Stathamquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:13 schreef speknek het volgende:
Megan Fox zit niet in deel 3. Aangezien ze het enige pluspuntje aan deel 2 was heb ik hier helemaal geen zin meer in.
Yooww!! Ik zie je morgen! Haha, ik heb uiteraard ook meteen gereserveerd morgen Pathe Eindhoven 20:00!!! Ik zit in het midden van het midden!quote:
Ik dus ookquote:Op maandag 27 juni 2011 16:34 schreef Giester het volgende:
Yooww!! Ik zie je morgen! Haha, ik heb uiteraard ook meteen gereserveerd morgen Pathe Eindhoven 20:00!!! Ik zit in het midden van het midden!
PS: Eerst even voltanken bij de KFC natuurlijk!
Fokking hel, wat zijn die kaartjes duur!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |