Ik ben het met je eens!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef haakon het volgende:
ik vond 1 echt supervet! 2 wat minder, zal 3 ook wel niet al te best zijn..
wordt weer uitgemolken shit
Ik ben er het meest bang voor dat de opvolgster van Megan Fox een ongelooflijke aanfluiting wordt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef haakon het volgende:
ik vond 1 echt supervet! 2 wat minder, zal 3 ook wel niet al te best zijn..
wordt weer uitgemolken shit
Ik denk dat je nu al gelijk hebt! Het zal niet veel zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben er het meest bang voor dat de opvolgster van Megan Fox een ongelooflijke aanfluiting wordt.
Ja want Megan Fox is zo'n geweldige actrice.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu al gelijk hebt! Het zal niet veel zijn.
Een model zonder acteer ervaring.![]()
Megan Fox is de beste actrice die er is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja want Megan Fox is zo'n geweldige actrice.
Ik ben wel benieuwd naar 3, schijnt toch wat ''duisterder'' te zijn dan deel 2, die ik ook enorm vond tegenvallen.
Het is ook mijn jeugd en dat zijn ze bezig kapot aan het maken. Transformers was vooral gericht op robots en je kreeg voor het eerst te maken in je jeugd met wat karakterontwikkeling was. En dat nog wel bij robots.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:29 schreef Giester het volgende:
Luister mensen, Transformers zit nu eenmaal in je hart of niet. Het is mijn jeugd en op de films nou goed zijn of niet, ik zal ze toch dwangmatig moeten kijken.
Ik heb namelijk R.D.N. (Repeterende Dwang Nostalgie)
Correct, vandaar dat ik je graag de volgende tip mee geef:quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:13 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het is ook mijn jeugd en dat zijn ze bezig kapot aan het maken. Transformers was vooral gericht op robots en je kreeg voor het eerst te maken in je jeugd met wat karakterontwikkeling was. En dat nog wel bij robots.
Tuurlijk de verhalen waren niet echt altijd super, maar het ging wel ergens om.
Nu gaat het vooral om vlakke mensen, en stereotype robotjes die hier en daar wat vechten maar waar de scenes wel zo ontiegelijk saai zijn. Het grote gevecht bij de eerste film was wel zo anticlimax en zo slecht neergezet. Het is geen actiefilm maar eerder een coulage van cgi.
Bay vond deel 2 zelf ook best wel kut zei hij toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:12 schreef haakon het volgende:
Ik weet nu al bijna zeker dat deel3 het net zo erg moet gaan hebben van de special effects als deel2.
goed punt, heeftie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:12 schreef One_conundrum het volgende:
nimoy krijgt (stem)rol
Bay; deel 2 is kut
Die nieuwe chick had van mij niet gehoeven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://trailers.apple.com(...)ormersdarkofthemoon/
Zonder MeganMet:
[ afbeelding ]
Hopelijk wat beter dan 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |