Zeker, maar als ik hier de IMAX in loop zie ik 'm in 3D.quote:
Waarom zou ik trollen?quote:
Ik lees toch echt dat je zegt dat IMAX 3D geen meerwaarde heeft. Wat het natuurlijk duidelijk wel is en ook nog een feit...quote:Op zondag 3 juli 2011 10:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zeker, maar als ik hier de IMAX in loop zie ik 'm in 3D.
[..]
Waarom zou ik trollen?
Je slaat voor het gemak de rest over? Ik zei IMAX 3D, niet IMAX.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik lees toch echt dat je zegt dat IMAX 3D geen meerwaarde heeft. Wat het natuurlijk duidelijk wel is en ook nog een feit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan heb je ook nog het geluid.
Ik zou zeggen ga het gewoon proberen, dan is je mening wel andersquote:Op zondag 3 juli 2011 13:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je slaat voor het gemak de rest over? Ik zei IMAX 3D, niet IMAX.
Je vind de humor niks terwijl de zaal dubbel lach bij ons.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:35 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Als ik sommige reakties hier lees, denk ik toch echt dat ik naar een hele andere film toe ben geweest.
Transformers 3 is me zwaar tegen gevallen.
In deel 2 was de humor al irritant en overbodig, de twee zelfverzonnen 'komische' Autobots, een stonede moeder van Sam, opa Jetfire met wandelstok en tenslotte Devastor met testikels.
Regisseur Michael Bay beloofde dat de 'humor' in deel 3 een stuk minder zou zijn en ook de twee irritante niet uitziende zelfverzonnen Autobots Mudflap & Skids zouden verdwijnen.
Ach,dacht hij, we verzinnen gewoon 2 nieuwe nog irritantere Autobots![]()
![]()
![]()
En daar voegen we Autobot Que met een raar kapsel aan toe (een Autobot met achterlijke haren, erg grappig gevonden Michael).
We voegen John Malkovich (die was namelijk toch zooooooooooooo grappig in de film Red) + die grappige Ken Jeong uit The Hangover 2 er nog aan toe en dat word lachen!
Leuk in The Hangover 2, maar NIET in een actiespektakel!
Oja, natuurlijk moet die grappige agent Simmons ook weer van de partij zijn![]()
Shia LaBeouf die steeds aan het schreeuwen & flippen is, zijn nieuwe ware liefde Rosie Huntington-Whiteley (andere ware liefde Mikaela (Megan Fox) is blijkbaar verdwenen, word ook niet uitgelegd, want regisseur Michael Bay is namelijk boos op haar).
Komop zeg, verwerk dat eventjes in het verhaal!
Rosie is duidelijk sexy beeldvulling voor de mannelijke bioscoopgangers, constant gekleed als een slettebak, met haar opgespoten bovenlip.
Ze rent de halve film tussen de militairen voor haar leven, op stiletto hakken![]()
Ze kan dan wel een mooi lichaam hebben, maar acteren kan dit modepoppetje overduidelijk niet.
Er is totaal geen chemie tussen Sam & Carly.
Shockwave zag er wel tof uit, maar had een te kleine rol.
Verder waren de meeste Transformers kleurloze robots die allemaal op elkaar leken.
Er zijn zoveel leuke Transformers verzonnen door Hasbro en dan komen ze met de Wreckers, met allemaal een raar buitenlands accent![]()
De eindscène deed me meer denken aan de film World Invasion: Battle Los Angeles.
De lucht hing vol met kleurloze ruimteschepen, wat totaal niet thuis hoort in Transformers.
De special effects zijn tegenwoordig dan wel super, maar de actiefilms in de jaren '80 & '90 waren vele malen beter, dan de meeste Hollywood rommel van nu! (uitzonderingen daargelaten, natuurlijk).
Heb wel genoten van Starscream!
mooie samenvatting zou ik zeggenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:35 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
De special effects zijn tegenwoordig dan wel super, maar de actiefilms in de jaren '80 & '90 waren vele malen beter, dan de meeste Hollywood rommel van nu! (uitzonderingen daargelaten, natuurlijk).
Iedereen natuurlijk hun eigen smaak, ook qua humor.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je vind de humor niks terwijl de zaal dubbel lach bij ons.
En Spielberg is boos op Megan Fox, niet Michael Bay...
Bay staat dan ook bekend om special effects, niet om zijn diepzinnige verhaallijnenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:27 schreef catfish het volgende:
[..]
mooie samenvatting zou ik zeggen
toen deed men nog moeite, nu is het precies van "de special effects zijn zo goed dat niemand op de rest zal letten", jammer
In het begin van de film wordt gezegd dat zijn relatie met Michaela over isquote:
Diepzinnige uitleg ook.."she left"quote:Op zondag 3 juli 2011 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
In het begin van de film wordt gezegd dat zijn relatie met Michaela over is
Als Sam in die truck van zn ouders zit zegt die moeder op een moment Loser. Wat volgens mij doelt op Megan Fox.quote:
Transformers met een diep verhaal verwachten van Bayquote:
Een echte filmliefhebber!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:55 schreef tomegel het volgende:
Gister gezien in bios. Wat een geweldig spektakel. Samen met Fast five topper van het jaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door mctwigt op 04-07-2011 23:59:27 ]Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |