abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 3 juli 2011 @ 10:19:54 #226
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98974327
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 01:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

IMAX zonder 3D bestaat toch gewoon :?
Zeker, maar als ik hier de IMAX in loop zie ik 'm in 3D.
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 01:59 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:{ Not sure if trollin
Waarom zou ik trollen? :?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_98977060
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:19 schreef Breuls het volgende:

[..]

Zeker, maar als ik hier de IMAX in loop zie ik 'm in 3D.

[..]

Waarom zou ik trollen? :?
Ik lees toch echt dat je zegt dat IMAX 3D geen meerwaarde heeft. Wat het natuurlijk duidelijk wel is en ook nog een feit...

En dan heb je ook nog het geluid.
  zondag 3 juli 2011 @ 13:12:28 #228
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_98978273
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Admin zondag 3 juli 2011 @ 13:16:03 #229
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_98978377
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik lees toch echt dat je zegt dat IMAX 3D geen meerwaarde heeft. Wat het natuurlijk duidelijk wel is en ook nog een feit...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dan heb je ook nog het geluid.
Je slaat voor het gemak de rest over? Ik zei IMAX 3D, niet IMAX.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_98979856
Je wordt inderdaad helemaal verkeerd begrepen Breuls, zoals vaker hier op FOK. Men heeft moeite met lezen hier
pi_98985253
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:16 schreef Breuls het volgende:

[..]

Je slaat voor het gemak de rest over? Ik zei IMAX 3D, niet IMAX.
Ik zou zeggen ga het gewoon proberen, dan is je mening wel anders :)
  zondag 3 juli 2011 @ 16:35:02 #232
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_98985713
Als ik sommige reakties hier lees, denk ik toch echt dat ik naar een hele andere film toe ben geweest.
Transformers 3 is me zwaar tegen gevallen.
In deel 2 was de humor al irritant en overbodig, de twee zelfverzonnen 'komische' Autobots, een stonede moeder van Sam, opa Jetfire met wandelstok en tenslotte Devastor met testikels :r .
Regisseur Michael Bay beloofde dat de 'humor' in deel 3 een stuk minder zou zijn en ook de twee irritante niet uitziende zelfverzonnen Autobots Mudflap & Skids zouden verdwijnen.
Ach,dacht hij, we verzinnen gewoon 2 nieuwe nog irritantere Autobots :r :r :r
En daar voegen we Autobot Que met een raar kapsel aan toe (een Autobot met achterlijke haren, erg grappig gevonden Michael).
We voegen John Malkovich (die was namelijk toch zooooooooooooo grappig in de film Red) + die grappige Ken Jeong uit The Hangover 2 er nog aan toe en dat word lachen!
Leuk in The Hangover 2, maar NIET in een actiespektakel!
Oja, natuurlijk moet die grappige agent Simmons ook weer van de partij zijn :|W

Shia LaBeouf die steeds aan het schreeuwen & flippen is, zijn nieuwe ware liefde Rosie Huntington-Whiteley (andere ware liefde Mikaela (Megan Fox) is blijkbaar verdwenen, word ook niet uitgelegd, want regisseur Michael Bay is namelijk boos op haar).
Komop zeg, verwerk dat eventjes in het verhaal!
Rosie is duidelijk sexy beeldvulling voor de mannelijke bioscoopgangers, constant gekleed als een slettebak, met haar opgespoten bovenlip.
Ze rent de halve film tussen de militairen voor haar leven, op stiletto hakken :+
Ze kan dan wel een mooi lichaam hebben, maar acteren kan dit modepoppetje overduidelijk niet.
Er is totaal geen chemie tussen Sam & Carly.

Shockwave zag er wel tof uit, maar had een te kleine rol.
Verder waren de meeste Transformers kleurloze robots die allemaal op elkaar leken.
Er zijn zoveel leuke Transformers verzonnen door Hasbro en dan komen ze met de Wreckers, met allemaal een raar buitenlands accent :r
De eindscène deed me meer denken aan de film World Invasion: Battle Los Angeles.
De lucht hing vol met kleurloze ruimteschepen, wat totaal niet thuis hoort in Transformers.

De special effects zijn tegenwoordig dan wel super, maar de actiefilms in de jaren '80 & '90 waren vele malen beter, dan de meeste Hollywood rommel van nu! (uitzonderingen daargelaten, natuurlijk).

Heb wel genoten van Starscream!
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  zondag 3 juli 2011 @ 16:42:09 #233
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_98986019
Vanavond naar de bioscoop. Ben benieuwd.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_98987236
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:35 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Als ik sommige reakties hier lees, denk ik toch echt dat ik naar een hele andere film toe ben geweest.
Transformers 3 is me zwaar tegen gevallen.
In deel 2 was de humor al irritant en overbodig, de twee zelfverzonnen 'komische' Autobots, een stonede moeder van Sam, opa Jetfire met wandelstok en tenslotte Devastor met testikels :r .
Regisseur Michael Bay beloofde dat de 'humor' in deel 3 een stuk minder zou zijn en ook de twee irritante niet uitziende zelfverzonnen Autobots Mudflap & Skids zouden verdwijnen.
Ach,dacht hij, we verzinnen gewoon 2 nieuwe nog irritantere Autobots :r :r :r
En daar voegen we Autobot Que met een raar kapsel aan toe (een Autobot met achterlijke haren, erg grappig gevonden Michael).
We voegen John Malkovich (die was namelijk toch zooooooooooooo grappig in de film Red) + die grappige Ken Jeong uit The Hangover 2 er nog aan toe en dat word lachen!
Leuk in The Hangover 2, maar NIET in een actiespektakel!
Oja, natuurlijk moet die grappige agent Simmons ook weer van de partij zijn :|W

Shia LaBeouf die steeds aan het schreeuwen & flippen is, zijn nieuwe ware liefde Rosie Huntington-Whiteley (andere ware liefde Mikaela (Megan Fox) is blijkbaar verdwenen, word ook niet uitgelegd, want regisseur Michael Bay is namelijk boos op haar).
Komop zeg, verwerk dat eventjes in het verhaal!
Rosie is duidelijk sexy beeldvulling voor de mannelijke bioscoopgangers, constant gekleed als een slettebak, met haar opgespoten bovenlip.
Ze rent de halve film tussen de militairen voor haar leven, op stiletto hakken :+
Ze kan dan wel een mooi lichaam hebben, maar acteren kan dit modepoppetje overduidelijk niet.
Er is totaal geen chemie tussen Sam & Carly.

Shockwave zag er wel tof uit, maar had een te kleine rol.
Verder waren de meeste Transformers kleurloze robots die allemaal op elkaar leken.
Er zijn zoveel leuke Transformers verzonnen door Hasbro en dan komen ze met de Wreckers, met allemaal een raar buitenlands accent :r
De eindscène deed me meer denken aan de film World Invasion: Battle Los Angeles.
De lucht hing vol met kleurloze ruimteschepen, wat totaal niet thuis hoort in Transformers.

De special effects zijn tegenwoordig dan wel super, maar de actiefilms in de jaren '80 & '90 waren vele malen beter, dan de meeste Hollywood rommel van nu! (uitzonderingen daargelaten, natuurlijk).

Heb wel genoten van Starscream!
Je vind de humor niks terwijl de zaal dubbel lach bij ons.
En Spielberg is boos op Megan Fox, niet Michael Bay...
pi_98987924
quote:
mooie samenvatting zou ik zeggen :)
toen deed men nog moeite, nu is het precies van "de special effects zijn zo goed dat niemand op de rest zal letten", jammer
  zondag 3 juli 2011 @ 17:29:33 #236
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_98988008
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:11 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je vind de humor niks terwijl de zaal dubbel lach bij ons.
En Spielberg is boos op Megan Fox, niet Michael Bay...
Iedereen natuurlijk hun eigen smaak, ook qua humor.
Ik kan b.v. totaal niet lachen om de Lama's, terwijl ze wel heel populair zijn bij veel mensen.
Maar de meeste mensen lachen al heel snel om simpele poep & plas humor.
Om een voorbeeld te geven: de film Red.
John Malkovich was daarin een paranoïde ex-spion, die overal complotten zag.
Dus moesten de mensen lachen om zijn aparte gedrag, op een gegeven moment moesten ze echt om alles lachen wat hij zei.
Zelfs om totaal niet grappige dingen.
Ik keek mijn kameraad toen aan en hij snapte ook niet waarom, dat je een keer melig bent snap ik, maar je kunt ook overdrijven.
En deze flauwe humor hoort thuis in films als American Pie en daar zal ik dan ook echt niet naar kijken.
Ik ben opgegroeid met Transformers en heb ze vroeger gespaard, dan vind ik dit heel erg jammer.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_98988017
Heb hem gisteren gezien en ik vond hem echt meevallen. Had slechte verhalen gehoord, maar je kan een sci-fi/actie film niet natuurlijk niet gaan vergelijken met een drama film. Je moet hem beoordelen op de special effects en de actie scenes en die waren zeer goed.
pi_98988112
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:27 schreef catfish het volgende:

[..]

mooie samenvatting zou ik zeggen :)
toen deed men nog moeite, nu is het precies van "de special effects zijn zo goed dat niemand op de rest zal letten", jammer
Bay staat dan ook bekend om special effects, niet om zijn diepzinnige verhaallijnen :P
Wil je een goede transformerfilm, dan moet je de tekenfilmversie van vroegah pakken, niet deze. En dan weer janken dat Optimus dood gaat :P Bay wilde actie, kreeg een kans om iets met robots te doen en heeft geregeld dat er een bekende naam aan kon hangen. Dat idee heb ik tenminste. Allemaal dertigers naar de bios, want TF. Commercieel geniaal natuurlijk.

Film: actie ^O^, lekker wijf ^O^, lots of killing ^O^ Popcornfilm ^O^
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 3 juli 2011 @ 18:02:12 #239
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_98989233
quote:
-verhaal-
In het begin van de film wordt gezegd dat zijn relatie met Michaela over is :P
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_98989265
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

In het begin van de film wordt gezegd dat zijn relatie met Michaela over is :P
Diepzinnige uitleg ook.."she left"
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98990586
Was het niet dat ze gek werd van die twee kuttransformertjes ofzo en dat die bij Shia moesten blijven? Michael Bay kennende zal dat wel zo geweest zijn
pi_98993940
Gisteren gezien en zwaar tegengevallen. Hij is nog slechter dan 2 in mijn ogen. Transformers kan heel mooi worden, maar dan moet er wel een goede regisseur zijn en niet deze Bomberman Bay.

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Als Sam in die truck van zn ouders zit zegt die moeder op een moment Loser. Wat volgens mij doelt op Megan Fox.
  zondag 3 juli 2011 @ 21:57:54 #243
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_98999681
Vond het op zich vermakelijk door de special effects maar niks meer niks minder. Moet ook altijd lachen om die slechte scènes waar ze totaal geposed met hun lipjes getuit heel stoer uit de auto stappen. Of wanneer Sam van die flat afvalt en op dat schip landt, komt dat schip weer omhoog zetten met Sam in een stoere pose van hé, hier ben ik weer. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_99000570
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Transformers met een diep verhaal verwachten van Bay :') Who cares, irl is het duidelijk waarom ze er niet meer bij mocht zijn, waarom zouden we nog meer verhaal over mensen willen zien in een film over robots :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 3 juli 2011 @ 23:55:40 #245
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_99005714
Gister gezien in bios. Wat een geweldig spektakel. Samen met Fast five topper van het jaar!
Look who's back in the wrong place at the right time
pi_99005746
Tevens dat nieuwe liedje van Linkin Park. Dat paste gewoon echt niet in de film. Daar sloegen ze totaal de plank mis.
pi_99005918
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:55 schreef tomegel het volgende:
Gister gezien in bios. Wat een geweldig spektakel. Samen met Fast five topper van het jaar!
Een echte filmliefhebber! :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 4 juli 2011 @ 10:40:55 #248
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_99013786
Blijft jammer dat starscream het niet overleefd heeft....

Was vroeger al mijn favoriet in de tekenfilms....
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  maandag 4 juli 2011 @ 23:50:38 #249
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_99047265
Vandaag heen geweest. Vond het beter dan RotF maar toch...
Gelukkig was er wel minder puber humor. Maar die Carly 30 seconden in beeld met explosies achter haar tussendoor sloeg echt nergens op :')

En:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 36% gewijzigd door mctwigt op 04-07-2011 23:59:27 ]
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
pi_99047402
bedankt voor de spoiler.
En waarom ga je in GODSNAAM geld betalen voor zo'n KUT commerciele bagger film.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')