Die hond kan de boom inquote:Op zondag 10 april 2011 09:28 schreef brunette82 het volgende:
Ziet er goed uit Ireth! En, die hond, die kijkt helemaal beteuterd van:"wat doen júllie nou met míjn tuin?"![]()
Doe maar niet want dan moeten we ook nog een boom planten.quote:
Het komt niet via de gemeente maar via mijn 'connectie'. Bij de gemeente kreeg ik het nietquote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef JK1982 het volgende:
Holy crap!![]()
Planning: nog een keer de gemeente bellen en zeggen dat je het echt voor zaterdag moet hebben. Dan hebben ze nog bijna een hele werkweek de tijd, dus ze moeten niet zo lopen te mekkeren
Plan het maar.quote:Op maandag 11 april 2011 14:13 schreef Ireth het volgende:
Kleine kink in de kabel van deze kant... de 21e/22e kan het zand er pas zijn op zijn vroegst![]()
Dus wat nu qua planning?
Hoe laat spreken we zaterdag bij jou af of hoe laat kan jij?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef Ireth het volgende:
Al het gras is er uit Ole Ole!!! [ afbeelding ]
Al het zand is vrijdag hier Ole Ole!!! [ afbeelding ]
Dat dus.. Ik wil zelf eigenlijk wel een beetje op tijd beginnen, zeker als er nog wat andere dingetjes gedaan moeten worden ook (snoeien o.i.d.)quote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoe laat spreken we zaterdag bij jou af of hoe laat kan jij?
Laat maar weten hoelaat jij kan dan zal ik er ook zijn ik heb ook de voorkeur om op tijd te beginnen.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat dus.. Ik wil zelf eigenlijk wel een beetje op tijd beginnen, zeker als er nog wat andere dingetjes gedaan moeten worden ook (snoeien o.i.d.)
Oe geen idee! Het zal krap aan worden, maar hoe krijgen we die dan hiero? Ik heb geen auto!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:36 schreef Rucky het volgende:
Heb je nog tegels nodig? hier staat iemand zijn tuin leeg te halen.
Shit net te laat. En hij was niet bereid om bij jou langs te rijden. Maar goed toch even geprbeerd.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe geen idee! Het zal krap aan worden, maar hoe krijgen we die dan hiero? Ik heb geen auto!
Nouja, anders doen we het gewoon met wat we hebben..quote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef Ireth het volgende:
Twee zakken brekerzand + een kub ophoogzand wordt morgen geleverd! Als het goed is krijg ik morgen ook een stuk of 20 30x30 tegels er bij.Trilplaat is niet gelukt
Slijptol ga ik morgen even naar op zoek, had er waarschijnlijk al 1, maar die mensen konden hem niet meer vinden... dies dus foetsie...
Waren er nog specifieke wensen qua drank en voedsel?
Ik heb er zin in (vooral bij de gedachte dat ik die bak aarde kwijt ben) en het weer lijkt er ook zin in te hebben!
[ afbeelding ]
Toevallig zijn we daar nu mee bezig om dat te regelen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, anders doen we het gewoon met wat we hebben..
Wat eten betreft geldt dat eigenlijk ook: ik pas me altijd wel aan. Als er maar even iets is van een broodje en een bakje koffie tussendoor ofzo, dan vindt ik het al best. Met een lege maag is het niet prettig werken
Oftewel, verras ons maar![]()
Het enige waar ik nog wel even benieuwd naar was is: heb jij (of een buurman ofzo) misschien een kruiwagen? Schep en bezem etc. kan ik zelf wel meenemen. Ik heb er zelf wel een staan, maar die heeft hartstikke verrote lagers. Daar valt eigenlijk niet mee te rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |