Ik heb hem gelezen. Ik zie je PM vanavond wel verschijnen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:22 schreef Ireth het volgende:
JK1982: Ik heb je een pm gestuurd,
(en nou ga ik voor de tigste keer mijn neus snuiten.. emo zijn en hooikoorts hebben is geen goeie combinatie)
Als jij ook tegels kan leggen dan zijn we er volgens mij. Lord_Vetinari heeft aangegeven dat hij ook wil komen helpen maar dat het te veel werk is voor één man. Ik kom ook weer helpen maar ik ben geen stratenmaker, hoewel ik wel snel leer. Tot vorig jaar was ik ook geen zonnescherm ophanger en toch hangt die nog.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:59 schreef JK1982 het volgende:
Goed, dan doen we het zo:
Zaterdag 16 april 2011 - Grote Fok! Tuinklusdag bij Ireth.
Aanvangstijd volgt (i.i.g. vroeg).
Aanwezigen:
- JK1982
-
-
-
-
-
-
-
-
Mocht je met dat gras gaan beginnen, probeer het dan een beetje horizontaal af te steken, zodat je niet de hele grond loswoelt (dan gaat te boel eerder verzakken).
Mocht je willen dat de boel aangetrild gaat worden, zie je dan evt. zelf kans om een trilplaat te regelen? Ik neem wel stratenmakersspul mee (voornamelijk hamer, kniebeschermers en waterpas. Let op: ik ben wel een amateur. Maargoed, ik tegel zo heel af en toe wel eens wat.
Als dat gras afgevoerd moet worden, kan dat evt. niet bij een milieustraat ofzo? Weet je iemand met een aanhangertje? In de containers van de hele buurt mikken lijkt me geen succes. Wordt sowieso al heel snel topzwaar in de container, ook met maar een paar stukken.
PM je me even jouw gegevens?
wil komen helpen maar dat het te veel/lastig werk is voor één persoon. Ik kom ook weer helpen maar ik ben geen stratenmaker, maar ik leer snel.![]()
Ga lekker met een kop koffie in je huidige tuin zitten want binnenkort is die er niet meer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:22 schreef Ireth het volgende:
JK1982: Ik heb je een pm gestuurd,
(en nou ga ik voor de tigste keer mijn neus snuiten.. emo zijn en hooikoorts hebben is geen goeie combinatie)
De hele tuin is niet noodzakelijk, het terras mag inderdaad wel opnieuw gelegd worden, maar het is nog niet zo dat we al rolschaatsend vanzelf naar links of rechts glijden. Het stuk bij het gras is eigenlijk de enige met prioriteit. Op dat stuk berekend heb ik ook zand geregeld.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:52 schreef JK1982 het volgende:
Als jij ook kan komen zou dat top zijn!![]()
Heb het topic nog even doorgelezen en zie nu dus dat de hele tuin moet, ipv alleen dat stukje gras. Een paar mannetjes extra zou dan inderdaad toch wel handig zijn..
Heb jij evt ook vervoer, auto met trekhaak of iets dergelijks? Als we nou een aanhangertje hebben dan kan het gras evt. ook naar de stort gebracht worden. Het mag dan misschien wel in de vuilcontainers, maar ik vrees dat we ons misschien een beetje verkijken op de hoeveelheid gras en aarde die weg moet.
Ik heb wel een klein Corsaatje met trekhaak, alleen zijn mijn achterschokdempers verrot. Daar wordt waarschijnlijk maandag naar gekeken, dus misschien dat we die dan gewoon kunnen gebruiken.
@Ireth: heb je evt nog wat hele duidelijke foto's van je huidige terras?
Is het echt zo schots en scheef? Op foto 1 lijkt het op zich nog best redelijk namelijk..
1 kuub zand is trouwens maar een laagje van 5 cm voor 20m² hè. Of 2,5cm voor 40m².
Dus dat zet niet echt zoden aan de dijk. Eigenlijk zou ik vooraf wel even bij je langs willen komen om te komen kijken als dat kan. Weet alleen zo nog even niet wanneer..
Lief van jequote:
Het zijn 31x 60 bij 40 en een zwikkie 20x20 (of was het nu 30 bij 30? Van die stoeptegelformaatjes). Die kleine steentjes heb ik niet, maar dat het patroon anders wordt boeit me niet zoveelquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:57 schreef JK1982 het volgende:
Als ik het goed begrepen heb, heb je voor het overgrote deel 60x40 tegels hè?
Heb je ook van die steentjes om hetzelfde patroon aan te houden als de rest van het terras?
Jongens, ik krijg er helemaal zin in..
Ow das weer jammerquote:
Schoonspuiten is idd wel nodig bij het overige gedeelte van het terras, maar zo'n apparaat heeft mijn broertje ook staan incl. een terrasboenerdingesquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:23 schreef JK1982 het volgende:
Tsja, ik kan een week later weer niet. Dan wordt het pas weer 7 mei..
Ik kan evt. ook gewoon kijken hoe ver ik samen met Rucky kom?
Als inderdaad alleen dat stukje gras gedaan moet worden dan is het echt wel in 1 dag gedaan. Misschien kunnen we nog wat andere kleine klusjes oppakken?
Heb evt. ook een hogedrukspuit die ik mee kan nemen indien nodig.
Heb je daar al hulp bij nodig?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:02 schreef Ireth het volgende:
Vanmiddag om half 1 gaan we beginnen het gras uit te steken! Rucky en JK, ik stuur jullie nog even een pb met de exacte gegevens en mijn telefoonnummer, zal namelijk niet eerder online zijn dan misschien vanavond of anders morgenochtend. Mochten er vragen zijn dan kunnen jullie me bereiken!
Voor zover we nu in kunnen schatten, niet, maar vraag me dat vanavond nog maar een keer als ik strompelend van de spierpijn de situatie opnieuw heb ingeschatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |