abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94892111
Waarom krijg ik een beetje het idee dat mijn posts onzichtbaar zijn voor jou ofzo.. :?
Ik krijg in ieder geval geen enkele respons. Nouja, graag of niet hoor. Ik geloof het wel.. :W

Laatste tip: als je toch geen goed zandbed legt heeft het ook weinig zin om te gaan tegelen.
Op de plek waar nu je grasveldje ligt zal zich dan straks ook een grote plas vormen bij regen, omdat het water niet goed weg kan..
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:54:23 #77
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_94892494
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:40 schreef JK1982 het volgende:
Waarom krijg ik een beetje het idee dat mijn posts onzichtbaar zijn voor jou ofzo.. :?
Ik krijg in ieder geval geen enkele respons. Nouja, graag of niet hoor. Ik geloof het wel.. :W

Laatste tip: als je toch geen goed zandbed legt heeft het ook weinig zin om te gaan tegelen.
Op de plek waar nu je grasveldje ligt zal zich dan straks ook een grote plas vormen bij regen, omdat het water niet goed weg kan..
Sorry was niet mijn bedoeling :* Vind het lief dat je wilt helpen, echt waar, alleen zonder zand valt er (nog) weinig te doen :)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:54:48 #78
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_94892507
Heb trouwens nagezocht bij de gemeente, maar hier hebben ze dat dus niet.
  zaterdag 2 april 2011 @ 18:03:37 #79
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_94946861
Oke, over ongeveer 2 weken staat er een kuub zand klaar die binnen 24 uur hier voor de deur kan staan. Dus als ik weet wanneer er mensen komen kan ik hem smorgens hier laten plaatsen.(niet op zondag!) Indien de kuub te weinig zal zijn (maar volgens berekeningen niet) kan er zakken van 25 kilo bijgehaald worden.

Indien er geen 2e stratenmaker bij komt, is het dan mogelijk om alleen het grasveld + dat paadje er naast (richting de schuur opnieuw) te betegelen en dan mijn huidige terras te laten voor wat het is? Red je dat eventueel wel met de hulp van Rucky en JK1982, LV?
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:11:51 #80
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_95094248
Joehoe?? :D
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:13:28 #81
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_95094381
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef Ireth het volgende:
Joehoe?? :D
w/
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_95168436
Ik blijf dit ff volgen, want zodra je een terras hebt kunnen we kijken of er iemand de onderdelen van de picknicktafel hier kan ophalen voor je. Heb ook nog wel wat aardbeienplantjes voor je, heb gigantisch veel uitlopers overal staan, kan er wel 3 ofzo missen. En ook citroenmelisse, ik kom om in de polletjes. Erg lekkere combi trouwens.
  donderdag 7 april 2011 @ 18:27:30 #83
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_95177707
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:03 schreef Ireth het volgende:
Oke, over ongeveer 2 weken staat er een kuub zand klaar die binnen 24 uur hier voor de deur kan staan. Dus als ik weet wanneer er mensen komen kan ik hem smorgens hier laten plaatsen.(niet op zondag!) Indien de kuub te weinig zal zijn (maar volgens berekeningen niet) kan er zakken van 25 kilo bijgehaald worden.

Indien er geen 2e stratenmaker bij komt, is het dan mogelijk om alleen het grasveld + dat paadje er naast (richting de schuur opnieuw) te betegelen en dan mijn huidige terras te laten voor wat het is? Red je dat eventueel wel met de hulp van Rucky en JK1982, LV?
In 1 dag? <slik> Ik ben ook maar een amateur/hobbyist, hoor...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_95178748
Als tuinfreak die-heel-ver-weg-woont-en-niet-kan-bestraten kom ik ff binnenklunen en denk dat de hele planning hier niet lekker loopt, met respect voor de welwillenden..
Daarom een vraag, ireth, zijn er dicht in de buurt wellicht werkzaamheden bezig aan gemeentebestrating, gemeentepleintjes of wat dan ook? Want die mannen willen vaak graag voor een habbekrats en een pilsje/bakkie koffie bestraten bij partikulieren.
kijk eens in je omgeving en vraag daar eens rond. Kijk ook eens naar buurtgenoten welke zelf aan het bestraten zijn eens vriendelijk aan, vaak is hulp dichterbij dan je denkt.
Niet geschoten is altijd mis en in vrijwel elke gemeente wordt momenteel wel aan bestrating of zo gewerkt ivm het uitbreiden van het rioleringnet landelijk.
Succes.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  donderdag 7 april 2011 @ 23:25:01 #85
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_95198061
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

In 1 dag? <slik> Ik ben ook maar een amateur/hobbyist, hoor...
Ik vraag het ook alleen maar hoor.... -O- Ik kan er ook niks aan doen dat er niemand anders reageert... :'( laat anders maar, pleur die tegels wel gewoon op het gras... en het zand wel in een kuil zodat mijn dochter een zandbak heeft...
pi_95198395
Niet boos worden nu. Je had een paar namen toch, heb je die mensen al gePMd om te checken of ze nog belangstelling hebben? Want niet iedereen zal dagelijks dit topic bekijken.

En verder: het is en blijft liefdewerk. Reageren en jou hulp aanbieden is geen plicht. Fijn als je geholpen kunt worden, maar als het niet bij elkaar lijkt te komen is dat niemand te verwijten. Jou niet, maar zeker ook de fokkers niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 7 april 2011 @ 23:35:37 #87
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_95198577
Ik verwijt helemaal niemand! Niks niet! Ik heb meerdere mensen een pm gestuurd en LV is de enige die reageerde. Alleen krijg ik het gevoel dat ik hier gigantisch ga lopen bedelen zonder resultaat en dat wil ik nie, vandaar mijn 'lamaar'. Niks verwijten, alleen het houdt een keertje op toch?

Ik vraag of het lukt met behulp van JK en Rucky en dan zegt LV dat dat lastig wordt in 1 dag... wat moet ik dan zeggen? Ik zit met zand en ik zit met tegels maar niemand die het kan / wil leggen, dan houdt het toch op? Ik verwijt niemand niets, maar heb ook weinig zin om een topic in mijn eentje te gaan zitten vollullen...
pi_95198929
Dan heb ik je eerdere post verkeerd begrepen.

Ik snap je frustratie en hoop dat zich nog mensen melden. En anders kun je misschien iets met de tips van Lottekoekie? Gemeentewerkers kunnen best zand missen (als je niet weken met een kub zand voor de deur wil zitten) , tegels heb je al en voor een kleine vergoeding zouden ze wellicht best hun handjes uit de mouwen willen steken voor je.
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:35 schreef Ireth het volgende:

Ik vraag of het lukt met behulp van JK en Rucky en dan zegt LV dat dat lastig wordt in 1 dag... wat moet ik dan zeggen? Ik zit met zand en ik zit met tegels maar niemand die het kan / wil leggen, dan houdt het toch op? Ik verwijt niemand niets, maar heb ook weinig zin om een topic in mijn eentje te gaan zitten vollullen...
Ik kan niet voor LV spreken, maar weet je zeker dat hij bedoelt dat het met 3 man in één dag niet lukt? Of bedoelde hij dat hij het in zijn eentje niet klaarkreeg? Ik weet het niet hoor, ben geen stratenmaker. :@
En wie weet zou je anders buren/familie/vrienden etc. kunnen charteren als stenensjouwers voor die dag. Scheelt volgens mij ook al een hoop.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 7 april 2011 @ 23:44:56 #89
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_95199105
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:25 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik vraag het ook alleen maar hoor.... -O- Ik kan er ook niks aan doen dat er niemand anders reageert... :'( laat anders maar, pleur die tegels wel gewoon op het gras... en het zand wel in een kuil zodat mijn dochter een zandbak heeft...
Die post vind ik een beetje flauw.

Heb je geen familie of vrienden die LV kunnen helpen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:20:52 #90
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_95200746
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:42 schreef Cat22 het volgende:
Dan heb ik je eerdere post verkeerd begrepen.

Ik snap je frustratie en hoop dat zich nog mensen melden. En anders kun je misschien iets met de tips van Lottekoekie? Gemeentewerkers kunnen best zand missen (als je niet weken met een kub zand voor de deur wil zitten) , tegels heb je al en voor een kleine vergoeding zouden ze wellicht best hun handjes uit de mouwen willen steken voor je.

[..]

Ik kan niet voor LV spreken, maar weet je zeker dat hij bedoelt dat het met 3 man in één dag niet lukt? Of bedoelde hij dat hij het in zijn eentje niet klaarkreeg? Ik weet het niet hoor, ben geen stratenmaker. :@
En wie weet zou je anders buren/familie/vrienden etc. kunnen charteren als stenensjouwers voor die dag. Scheelt volgens mij ook al een hoop.
Dat is het probleem, ik ook nie, dus ik weet het ook allemaal nie :P Ik ga alleen af op wat ik lees :P

Rucky had aangegeven te willen helpen, JK ook, ik ben er zelf ook nog en er is eventueel ook nog een bevriende buurman die zowiezo mij ook al helpt met het gras uitsteken. Hulp genoeg, alleen niet echt met verstand van bestraten volgens mij. Het gaat dan puur en alleen om dat stukje (6 x 3 meter) te bestraten (en eventueel indien mogelijk dat paadje wat er naast loopt naar de schuur toe te herbestraten) Zand is er overigens ook al, dat staat als het goed is volgende week klaar.

quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Die post vind ik een beetje flauw.

Heb je geen familie of vrienden die LV kunnen helpen?
Die reactie is niet flauw, als het niet gaat houdt het op, simpel. En er zijn mensen die willen en kunnen helpen, ik reageer puur alleen op het bericht van LV die zegt dat het niet lukt in 1 dag. Rucky en JK hebben hier ook aangeboden te willen helpen en als LV dan zegt dat dat niet lukt dan ga ik er eigenlijk vanuit dat hij die hulp daarin ook heeft meegenomen. Ik reageer op wat ik lees en als het niet lukt houdt het op. Ik voel me anders ook zo redelijk schizofreen als ik tegen mezelf blijf lullen hier :P

Nogmaals, no hard feelings vanuit mijn persoon, maar ik kan mensen niet dwingen of verplichten te helpen. Het materiaal is er, maar als er niemand is die kan helpen het te leggen heeft dit topic weinig nut :)
pi_95204754
Bij deze even een reactie van mijn kant, want ik geloof dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest..
Toen ik zei: "Ik geloof het wel.. :W" bedoelde ik dus dat mijn interesse/bereidwilligheid om te helpen over is.

Ik had op dat moment echt het punt bereikt dat ik dacht: bekijk jij het maar.. als ik totaal genegeerd wordt zoek je het maar lekker uit. Ik ga niet op mijn knieën om te vragen of ik alsjeblieft mag komen helpen..

Ik heb nog wel meer te doen. In mijn eigen tuin moet nota bene nog bestraat worden ook, er staat een hele stapel tegels voor mijn voordeur! :o)
Daarnaast moet ik helemaal uit Dronten komen ook, tis ook niet echt dat ik om de hoek woon ofzo.

En wat schetst mijn verbazing? Vanaf dat moment wordt ik wel opeens in een adem genoemd met de anderen. Nouja, wat mij betreft is dat een beetje te laat hoor.. Ik vind het allemaal maar een beetje raar gaan eerlijk gezegd.
Het spijt me..

Enne.. dat stukkie is echt wel te betegelen in 1 dag hoor..

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:40 schreef JK1982 het volgende:

[ Bericht 0% gewijzigd door JK1982 op 08-04-2011 06:40:22 ]
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:52:42 #92
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_95206035
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 06:34 schreef JK1982 het volgende:
Bij deze even een reactie van mijn kant, want ik geloof dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest..
Toen ik zei: "Ik geloof het wel.. :W" bedoelde ik dus dat mijn interesse/bereidwilligheid om te helpen over is.

Ik had op dat moment echt het punt bereikt dat ik dacht: bekijk jij het maar.. als ik totaal genegeerd wordt zoek je het maar lekker uit. Ik ga niet op mijn knieën om te vragen of ik alsjeblieft mag komen helpen..

Ik heb nog wel meer te doen. In mijn eigen tuin moet nota bene nog bestraat worden ook, er staat een hele stapel tegels voor mijn voordeur! :o)
Daarnaast moet ik helemaal uit Dronten komen ook, tis ook niet echt dat ik om de hoek woon ofzo.

En wat schetst mijn verbazing? Vanaf dat moment wordt ik wel opeens in een adem genoemd met de anderen. Nouja, wat mij betreft is dat een beetje te laat hoor.. Ik vind het allemaal maar een beetje raar gaan eerlijk gezegd.
Het spijt me..

Enne.. dat stukkie is echt wel te betegelen in 1 dag hoor..

[..]

Ik heb direct na jou gereageerd hoor met excusus -O-

Maar zoals ik al zei, laat maar, ik kijk wel of het nog wat wordt hiero.. het topic mag dicht wat mij betreft...
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:12:50 #93
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_95206403
Ik ga hier toch nog even reageren, ondanks mijn eigen "laat maar" want ik merk dat het me toch heel erg hoog zit...

Dankzij Gurb werd ik erg blij gemaakt met terrastegels, precies genoeg voor dat stukje waar n gras ligt. Het was winter en het topic lag stil, er kon toch nog niks gedaan worden. Toen dat weertechnisch gezien wel mogelijk was heb ik het topic een aantal keer gekickt, alleen reageerde er verder nagenoeg niemand. Ik heb LV en Tietvlag benaderd via pm, alleen LV reageerde. Dat LV de hele tuin niet alleen kan doen, kan ik me ook nog wel voorstellen. Meerdere mensen gaven aan ook te willen helpen (ook JK) en dat vond ik heel lief, alleen kwam er toen een praktisch probleem. Er moest dus ook zand zijn. En dat had ik dus niet. De aangeboden hulp reacties laat ik even voor wat het is, want zonder zand heb je ook niets aan hulp. Daar ben ik eerst mee aan de slag gegaan en heb dat weten te regelen. Maar vanaf dat moment bleef het dus weer stil in dit topic. Met een ongemakkelijk gevoel kickte ik het zelf wel weer omhoog, maar als je het gevoel krijgt dat er niemand is die spontaan reageert en je tegen jezelf zit te ouwehoeren stop je daar ook wel een keertje mee.

Ondertussen komt LV met de mededeling dat hij het alleen niet kan, komt JK met de mededeling dat hij het niet meer wil en zit ik met zand (wat volgende week komt), met stenen en een vreselijk klote gevoel omdat ik het idee krijg dat ik een onwijs kutwijf ben wat iedereen afzeikt en hier zit te bedelen terwijl ik alleen mijn grasveldje er uit wil hebben en in mijn eentje een topic hoog zit te houden. Dat ongemakkelijke gevoel wat ik een paar weken geleden had bleek dus wel te kloppen. Dit topic is gedoemd te mislukken en mijn tuin blijft zoals het is.

Ik heb tegels en ik heb zand, maar als ik er geen hulp bij krijgt houdt het dus op. Maar het gevoel wat ik nu krijg vind ik niet leuk. Ik heb geen mensen willen kwetsen, maar heb wel het gevoel hier nu scheef aangekeken te worden. Van mij mag het topic nu gewoon dicht, want dit vind ik n ook nite meer leuk. Zit dit te typen met de tranen over mijn wangen gewoon omdat ik me hier zo klote door voel. Het was absoluut niet mijn bedoeling om mensen een kutgevoel te geven, maar nu heb ik dat gevoel zelf en dat vind ik ook niet leuk.
pi_95207368
als ik een man was, had ik je met alle liefde willen helpen. maar de straat betegelen vind ik
meer een mannenwerk..(lichamelijk zwaar) maar meid, kom op! er zullen vast wel andere Fokkers zijn die je willen helpen!!
pi_95207552
Jouw hulpvraag is gewoon niet de meest makkelijke. Een bank of spelletjes aanbieden en laten afhalen is sneller geregeld dan de materialen voor je tuin verzamelen en daar de mensen bij koppelen. Je bent nu al zo ver op weg, ik zou het nog een kans geven, echt. Dus ik wil hem eigenlijk nog even open laten. Nu het fijner weer wordt zijn er vast mensen die wel een dagje in het zonnetje willen uithelpen.
pi_95208690
Of mensen mee laten denken voor een makkelijker uitvoerbaar plan? Je tuin is nog niet heel dramatisch
(ik durf niet eens foto,s te laten zien van mijn tuin, Volgens mijn berekeningen zouden er hier 5 mensen minstens 4 weekenden bezig zijn)
Maar er zullen toch best wel creatieve mensen zijn die kunnen meedenken.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:45:41 #97
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_95209174
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef Cat22 het volgende:
Jouw hulpvraag is gewoon niet de meest makkelijke. Een bank of spelletjes aanbieden en laten afhalen is sneller geregeld dan de materialen voor je tuin verzamelen en daar de mensen bij koppelen. Je bent nu al zo ver op weg, ik zou het nog een kans geven, echt. Dus ik wil hem eigenlijk nog even open laten. Nu het fijner weer wordt zijn er vast mensen die wel een dagje in het zonnetje willen uithelpen.
Dan zou ik hem elke twee weken moeten kicken in de hoop dat iemand het leest die zou kunnen/willen helpen en die one-menshow heb ik al opgevoerd en daar voelde ik me al niet prettig bij :'(

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:29 schreef seasushi het volgende:
Of mensen mee laten denken voor een makkelijker uitvoerbaar plan? Je tuin is nog niet heel dramatisch
(ik durf niet eens foto,s te laten zien van mijn tuin, Volgens mijn berekeningen zouden er hier 5 mensen minstens 4 weekenden bezig zijn)
Maar er zullen toch best wel creatieve mensen zijn die kunnen meedenken.
Ik heb geen idee hoe ik het makkelijker zou kunnen maken. Gras moet eruit en dat doe ik al zelf, tegels en zand ligt klaar. Dramatisch is het misschien niet, maar aangezien mijn man dagelijks met zijn scootmobiel en uit de schuur moet rijden is het wel handiger als dat gras daar gewoon weg is en als het goed bestraat is.
pi_95209570
Goed, dan doen we het zo:

Zaterdag 16 april 2011 - Grote Fok! Tuinklusdag bij Ireth.
Aanvangstijd volgt (i.i.g. vroeg).

Aanwezigen:

- JK1982
-
-
-
-
-
-
-
-

Mocht je met dat gras gaan beginnen, probeer het dan een beetje horizontaal af te steken, zodat je niet de hele grond loswoelt (dan gaat te boel eerder verzakken).

Mocht je willen dat de boel aangetrild gaat worden, zie je dan evt. zelf kans om een trilplaat te regelen? Ik neem wel stratenmakersspul mee (voornamelijk hamer, kniebeschermers en waterpas. Let op: ik ben wel een amateur. Maargoed, ik tegel zo heel af en toe wel eens wat.

Als dat gras afgevoerd moet worden, kan dat evt. niet bij een milieustraat ofzo? Weet je iemand met een aanhangertje? In de containers van de hele buurt mikken lijkt me geen succes. Wordt sowieso al heel snel topzwaar in de container, ook met maar een paar stukken.

PM je me even jouw gegevens?

[ Bericht 1% gewijzigd door JK1982 op 08-04-2011 11:04:15 ]
pi_95209932
@ JK1982 = daadkrachtige man _O_
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:22:02 #100
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_95210268
JK1982: Ik heb je een pm gestuurd, :*

(en nou ga ik voor de tigste keer mijn neus snuiten.. emo zijn en hooikoorts hebben is geen goeie combinatie)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')