quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb hier nog wel een nooit in elkaar gezette houten picknicktafel staan die zo opgehaald mag komen worden tzt.
http://s3.amazonaws.com/voordeelmuis/513/513543.gif
De planken staan/liggen al anderhalf jaar buiten, maar ze zijn nog prima. Locatie is Utrecht, ik kan 'm niet zelf komen brengen omdat ik niet zwaar mag tillen.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:16 schreef Gurb het volgende:
Mijn buren hebben een hele lading grijze betontegels 30x30 cm over, zal ik eens vragen of je ze mag hebben, dan kom ik ze in de kerstvakantie brengen.
Ik zal het vanavond even vragen en overleggen wat ze kwijt kunnen / willen. Volgens mij hebben ze ook een aantal betontegels 60*40cm liggenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:37 schreef Ireth het volgende:
eehh.. geen flauw idee? De tuin is 5 meter breed, dus ik gok dat het gras een meter of 3 bij 4 is? Maar dat is een hele wilde gok hoor! Wil het op zich wel even voor de zekerheid opmeten, maar dat kan morgen pas, zie nu geen steek
Ah boek gevonden!quote:Op maandag 13 december 2010 08:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ireth, ik heb eventueel een heel mooi heul dik boek "Tuinieren in Potten" met allemaal tips, voorbeelden en massa's foto's.
Zijn leuke ideetjes uit op te doen voor het vullen van bakken/potten.
Geef maar een gil als ik het op moet sturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |