Nee, maar ik vind het wel een trieste ontwikkeling.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet alleen in Nederland hoor
NL scoort daar juist als een van de hoogste in, al is dat bijna nooit te merken in praktijk...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet alleen in Nederland hoor
Normaal hou je reanimeren maximaal drie minuten vol en moet iemand het overnemen, zelfs als je het met zijn tweeën doet, en ik heb het bijna een kwartier in mijn eentje moeten doen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom hakte het dan zo in?
Dat klinkt heel lomp maar ik ben wat dat soort dingen een hele nuchtere lompe boer. Als het goed afliep zou ik juist blij zijn.
In mijn 'werk' is het ook verplicht als je Ofsted geregistreerd bentquote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Amerika is het zelfs verplicht een EHBO-cursus te volgen. Zodat mensen in ieder geval het benul hebben. Volgens mij kun je zelfs aangeklaagd worden als je niets doet, maar goed, dat word je ook als je iets doet en het mislukt
Hier gebeurt er helaas niets in de trent. Verplicht EHBO zou best eens handig zijn. Meer mensen om te helpen is altijd goed. Als ze er toe in staat zijn, in paniek weet je nooit.
Nee, daar zitten gewoon de mensen van TALquote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er meer in de GRTDOJW SC
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
Maar hier zitten dus alle weggetrapte TAL-SC'ers leuke mensen!
ik zit hier al jaren hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
Maar hier zitten dus alle weggetrapte TAL-SC'ers!
Er hoeft als je het mij vraagt maar één 'onkundig persoon te stoppen. Om 112 te bellen. Voor de rest kun je de mensen die niet weten wat ze moeten doen (en die wil je de kost niet geven) gewoon niet gebruiken, dus ja, ik snap het ergens wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niemand stopte ook.Echt, wat zijn we in dit land toch ook lekker op onszelf.
Ooohquote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, daar zitten gewoon de mensen van TAL
Heul niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MannenHet gaat altijd om 2 dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manfred Langerquote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
ik kan mezelf niet eens meer serieus nemen als ik boos doe hier, alles om mijn posts heen is roze en/ of glittert
Wat is er?quote:
Pinocchio, je neus groeitquote:
Ja, ik heb het nog nooit mee gemaakt.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Normaal hou je reanimeren maximaal drie minuten vol en moet iemand het overnemen, zelfs als je het met zijn tweeën doet, en ik heb het bijna een kwartier in mijn eentje moeten doen.
En als er iemand zonder ademhaling en polsslag vor je liugt doet het echt wat met je hoor
Nou nee, er zitten een paar rotte appels hier tussen die de boel verpesten voor de rest.quote:
Ja, of is het iets andersquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heul niet.![]()
Ik heb ook gewoon behoefte aan liefde en zulks.
elke dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Nee maar dat geldt voor wel meer mensenquote:
Of je mijn adres wil..voor msn, jwtzquote:
Waar hier?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou nee, er zitten een paar rotte appels hier tussen die de boel verpesten voor de rest.
Ik bedoelde daar niets mee over de TAL SC te zeggen hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 23:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou nee, er zitten een paar rotte appels hier tussen die de boel verpesten voor de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |