Ik zou het niet wetenquote:
Ja dat zei ik dus daarvoor al slimmequote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar dat geldt voor wel meer mensen
Wou jij beweren dat je met minder afkunt dan?quote:
quote:
Ik wou gewoon ff stokenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedoelde daar niets mee over de TAL SC te zeggen hoorIk bedoelde gewoon dat het hier gezellig is
Maar mensen stoppen echt zelden. Ik ook niet altijd, als er al een plukje mensen bij een ongeluk staat rijd ik wel door. Maar als ik het zie gebeuren stop ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Er hoeft als je het mij vraagt maar één 'onkundig persoon te stoppen. Om 112 te bellen. Voor de rest kun je de mensen die niet weten wat ze moeten doen (en die wil je de kost niet geven) gewoon niet gebruiken, dus ja, ik snap het ergens wel.
Neemt niet weg dat ik het niet verschrikelijk vind, maar dan zou het probleem bij de basis aangepakt moeten worden, oftewel mensen aanleren wat ze in een noodasituatie moeten doen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten
Daar heb ik allemaal geen verstand van hoor
zonder dat mijn neus groeitquote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat je met minder afkunt dan?
Stokenquote:
Oh, je bent er zelf zo eentje die het verpest voor de rest en je hunkert naar acceptatie?quote:
Oh, dat is TAL eigen jaquote:
arme Fikkiequote:Op donderdag 9 december 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
StokenFikkies moet je stoken
Ja, die poedels moeten ook dood!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
StokenFikkies moet je stoken
quote:
Goed man heequote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus daarvoor al slimme
Nou ehm, dan weet ik het niet meerquote:
er vallen sowieso al 4 dagen afquote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar ging mijn idee van een droomrelatie
*snif*
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar ging mijn idee van een droomrelatie
*snif*
Wij volgen slechts de leer van De Bijbelquote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ehm, dan weet ik het niet meer
De laatste keer moest ik wel, ik veroorzaakte de kettingbotsing. Ik knalde achterop, en hup: domino!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar mensen stoppen echt zelden. Ik ook niet altijd, als er al een plukje mensen bij een ongeluk staat rijd ik wel door. Maar als ik het zie gebeuren stop ik.
quote:
Poedelsquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatste keer moest ik wel, ik veroorzaakte de kettingbotsing. Ik knalde achterop, en hup: domino!
Huh? Leg even uit als je wilt?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er vallen sowieso al 4 dagen af
iets met cyclus enzoquote:Op donderdag 9 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh? Leg even uit als je wilt?
Blikschade, dus verzekeringswerk. 100 meter van me werk, dus alle collega's kwamen nog even langs met hoe gaat het?quote:
Leer?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wij volgen slechts de leer van De Bijbel
Dan heb je toch wel gewoon lustgevoelens enzo? Of ben jij er zo eentje die alles onderdrukt?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wij volgen slechts de leer van De Bijbel
Kan ik voor je regelen, Symph, zullen we even topicvoetballen?quote:
Dan kan ik prima dat ene doen hoorquote:
Oh, dat is fijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blikschade, dus verzekeringswerk. 100 meter van me werk, dus alle collega's kwamen nog even langs met hoe gaat het?
Nee, KPDquote:
Ja dat is balen, maar zulke dingen gebeuren.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blikschade, dus verzekeringswerk. 100 meter van me werk, dus alle collega's kwamen nog even langs met hoe gaat het?
Lust is een zondequote:Op donderdag 9 december 2010 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb je toch wel gewoon lustgevoelens enzo? Of ben jij er zo eentje die alles onderdrukt?
Mannen hebben ook een cyclusquote:
Deed je daar nou een Belgische tongval bij?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
Vanavond gaan wij op visite bij Janneke. Janneke houdt van geile leren pakjes en zweepjes. Overdag is ze een keurige kapster maar 's nachts verandert zij in een Meesteres
Jambersquote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
Vanavond gaan wij op visite bij Janneke. Janneke houdt van geile leren pakjes en zweepjes. Overdag is ze een keurige kapster maar 's nachts verandert zij in een Meesteres
je bedoelt?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ik voor je regelen, Symph, zullen we even topicvoetballen?
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is balen, maar zulke dingen gebeuren.
Ik heb een keer een klapper gehad, toen werd mijn buz (gelukkig zonder mensen) doormidden gereden door een vrachtwagenchauffeur die in slaap gevallen was
Sym is al op leeftijdquote:Op donderdag 9 december 2010 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat je met minder afkunt dan?
Lust is lekkerquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kan ik prima dat ene doen hoorIk zie het probleem niet
Een voordeel, geen collega rijdt meer mee! En het kwam door zo'n kudtfietser die voorrang nam (en niet had). Ik had niet verwacht dat die auto (of drie) voor me de voorrang ging geven. Oops en zoquote:
Dat het topic ff verplaatst moet worden naar SEXquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is balen, maar zulke dingen gebeuren.
Ik heb een keer een klapper gehad, toen werd mijn buz (gelukkig zonder mensen) doormidden gereden door een vrachtwagenchauffeur die in slaap gevallen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |