Sorry maar heb ondertussen ook al een bod van 300 gehad via een serieuze mail.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:28 schreef Jeroen_S. het volgende:
Het blijft een marktplaats bod he. Dus dat zal wel weer niet doorgaanVandaar dat ik hetzelfde bied. 250 dus en dan kom ik hem ophalen (met OV)
Nog geen reactie gehad over de verkoop, oftewel er is nog geen afspraak gemaakt, als hij niet reageert en iemand hier wel kan ik hem hier verkopen he.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:28 schreef jacobussss het volgende:
en toch doe je kicken ??
maar je hebt wel sirieuze mail gehad voor 300 euro ??
ik snap jou niet!!
QFTquote:
Heb al iemand voor 300, die komt het woensdag halen als alles goed gaat.quote:
Waar ik vandaan kom of waar ik woon? Hahaquote:Op woensdag 15 december 2010 16:39 schreef Rubenisliev het volgende:
Mag ik vragen van welke plaats je verdaan komt
Want die had je liever gewild voor dezelfde prijs? Haha dat is de voorloper van deze he, en een ontzettende probleemtelefoon.quote:Op zondag 19 december 2010 12:57 schreef lenticularis het volgende:
Edit: Oeps sorry, dacht dat het om een Touch HD ging.
Ahzo, de desire hd.quote:Op zondag 19 december 2010 14:01 schreef lenticularis het volgende:
Ik vergis me denk ik...zoveel HTC types. Ik dacht dat het om de nieuwste ging met Android
Boeiend, heb hem net, ik wil er gewoon 300 voor hebben, klaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
je wacht veels te lang met telefoons verkopen, die dingen worden minder waard naar mate er steeds nieuwere modellen uitkomen.
Nee dankje ik ben zelf voorzien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef Jetfly het volgende:
Ruilen met een HTC Legend in doos met bon? Pas 2 maanden oud, amper gebruikt. Simlockvrij uiteraard.
Haha grappig dat je dat zegt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef poepgoeroe het volgende:
dat mensen er uberhaupt geld voor bieden.
heb zelf de td2 en icm met windows zijn het ontzettende bagger telefoons.
traag als dikke stront door een trechter
Je geeft zelf al aan dat je er Android op hebt draaien, waarom zullen mensen dan niet direct een toestel kopen waar Android standaard op draait. Verder is het scherm van de HD2 ook lelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha grappig dat je dat zegt.
Het is nogal een heel verschil een TD2 of een HD2, sowieso is het scherm op deze capasitief, zoals vele nieuwe telefoons tegenwoordig, echt top!
En als je de rom update is het ineens perfect, en sowieso is deze telefoon in december uit de winkel gekomen dus komt waarschijnlijk al met de nieuwste software.
Ik heb mijn HD2 op android draaien zelf, en dat werkt top! Zou nooit meer wat anders willen.
Omdat dat een heel stuk duurder is, en mijn HD2 heb ik nu op gingerbread draaien, wat nog op geen enkele android telefoon in nederland mogelijk is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Je geeft zelf al aan dat je er Android op hebt draaien, waarom zullen mensen dan niet direct een toestel kopen waar Android standaard op draait. Verder is het scherm van de HD2 ook lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |