SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
nou dat was het dan weer
waarschijnlijk mijn laatste post in dit topic aangezien jullie hem vast wel vol lullen morgen als ik werken ben
![]()
truste vast iedereen!
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ook. voor een hdd die op sneuvelen staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben nu bezig snel nog een backup te maken.
morgen maar eens kijken voor een nieuwe schijf.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Stakende tnt'ersquote:Op donderdag 9 december 2010 21:56 schreef LieLie het volgende:
Mijn boekje van Luyendijk is er nog niet
Mooi om te zien, he?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:50 schreef borisz het volgende:
In de show van HDB: Die Italiaanse kok van 86.
Welke, Een goede man slaat soms zijn vrouw?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:56 schreef LieLie het volgende:
Mijn boekje van Luyendijk is er nog niet
Wat grappigquote:Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef golfer het volgende:
Grappige annekedote tussendoor:
Bij dat re-integratiebedrijfje waar ik gisteren een kennismakingsgesprek had met de zeer jonge directeur had ik al het gevoel hem te kennen.
Dus even opgezocht via LinkedIn en ik kwam bij zijn contactpersonen opeens de naam van mijn zoontegen.
Wat blijkt: ze hebben samen hier op de basisschool gezeten en zijn nog steeds dikke vrienden.
Lekker naar bed danquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Sarabi het volgende:
Leuke cadeautjes van de meiden gehad maar heb nu weer hoofdpijn
Ohja PLuijm die hebben ze in de middag gedumpt.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi om te zien, he?
Ik zat gisteren ook even naar die vreselijk Pluijmte kijken, die in Piemonte bezig was. Daar ook 3 van die ouwe Italiaanse mama's van ca. 80 die hem leerden een perfecte groentenrisotto te maken.
Ja, dat doe ik ook elke dag.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:54 schreef borisz het volgende:
Het is mooi om te zien van die oude mensen die met liefde eten aan het bereiden zijn.
Nee de nieuwste, 'Je hebt het niet van mij..'quote:Op donderdag 9 december 2010 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welke, Een goede man slaat soms zijn vrouw?
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Nieuw TVprogramma. Opa Kookt bij omroep Max met Golfer.
Prima. Als jij een sponsor weet doe ik het.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:59 schreef borisz het volgende:
Nieuw TVprogramma. Opa Kookt bij omroep Max met Golfer.
Ja. Ik ga zoquote:
Ik vond je al zo heerlijk stilquote:Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
Klote MSNIk krijg allerlei delivery errors als ik met mensen praat. En men kan wel naar mij praten. MSN is al herstart en zo. Er zal wel weer wat aan de hand zijn
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:12 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik blijf van de weg afquote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vond je al zo heerlijk stil
Oja wil iedereen om 8 uur voor mijn vriendje duimen morgendan heeft ie rijexamen
Spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
* FutureFairytale zet duim klaar voor morgenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vond je al zo heerlijk stil
Oja wil iedereen om 8 uur voor mijn vriendje duimen morgendan heeft ie rijexamen
Spannend
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik blijf van de weg afDankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En FFT je zeurt niet, maar ik zal hem weghalen als je dat liever hebt
Moet jij weten, maar je zeurt niet in mijn ogen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
moet ik mijn spoiler weghalen? heb het idee dat ik zeur..
ik snap je angsten, maar ik neem aan dat je het onder begeleiding doet en in de gaten wordt gehouden?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
moet ik mijn spoiler weghalen? heb het idee dat ik zeur..
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
En FFT je zeurt niet, maar ik zal hem weghalen als je dat liever hebt
heb em maar verwijderd, maar bedanktquote:Op donderdag 9 december 2010 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Moet jij weten, maar je zeurt niet in mijn ogen.
nou ehm als het echt niet gaat kan ik bellen. ik word niet in de gaten gehouden. geef zelf aan als ik wil afbouwen en hoe ik me voel.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
ik snap je angsten, maar ik neem aan dat je het onder begeleiding doet en in de gaten wordt gehouden?
Ik zou dan toch even voor controle tussendoor een afspraak maken met de arts/psychiater.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ehm als het echt niet gaat kan ik bellen. ik word niet in de gaten gehouden. geef zelf aan als ik wil afbouwen en hoe ik me voel.
morgen heb ik gesprek dus en dan ga ik naar 0. ik snap wel dat ik zelf moet aangeven want arts kan ook niet ruiken wat er met mij gebeurtquote:Op donderdag 9 december 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou dan toch even voor controle tussendoor een afspraak maken met de arts/psychiater.
Goed zo!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:30 schreef FutureFairytale het volgende:
morgen heb ik gesprek dus en dan ga ik naar 0. ik snap wel dat ik zelf moet aangeven want arts kan ook niet ruiken wat er met mij gebeurt
die afspraak stond al een maandquote:
Trusteh.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:35 schreef FutureFairytale het volgende:
die afspraak stond al een maandwe spreken iedere maand af na weer 10 mg afgebouwd te hebben
tijd voor bed! ik lig al 1,5 uur maar ik moet maar eens gaan slapen. gelukkig heb ik pas gesprek om 12u dus heb mooi de om te slapentrusten aan degenen die nog wakker zijn
Feli IIquote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
8.5 voor Salsa II met hooters!![]()
![]()
7.5 voor Salsa III met J.
Wel complimenten voor mijn 'intieme bachata' met hooters gekregen, dus wel redelijk tevree. Wou dat ik voor Salsa III ook wat hoger had gescoord, maarja, kunt niet alles hebben in 't leven.
Nu nog wat artikels schrijven, dan morgen 8:00am afspraak met bovenbuurman om z'n ruimte te bekijken. Indien we alles overeen kunnen komen, denk ik dat ik dan die gast van vanmiddag moet bellen en een nogal lastig telefoongesprek ga plegen.
Denk dat ik hem een dinercheque geef ofzo...
Ik vond die rouwadvertentie van Isa niet zo'n slecht ideequote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Feli II![]()
en Feli III
En met de woningnood zal het vast niet zo'n grote grizzlybeer opleveren als je nu al denkt
je weet het niet.. ben benieuwd!! succes!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh.
Ik mag zelf morgen ook om 11:50 naar de endocrinoloog/Internist voor de uitslag van het onderzoek van een week geleden.
Verwacht eigenlijk weer dat er niets gevonden is.
Neuh hoeft niet, babi J. heeft de lopendebandvoorbuizenbijdeknoarts overleefdquote:Op donderdag 9 december 2010 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond die rouwadvertentie van Isa niet zo'n slecht idee
Hoe is het met babi J? Of moet ik daarvoor ff teruglezen?
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
8.5 voor Salsa II met hooters!![]()
![]()
7.5 voor Salsa III met J.
Wel complimenten voor mijn 'intieme bachata' met hooters gekregen, dus wel redelijk tevree. Wou dat ik voor Salsa III ook wat hoger had gescoord, maarja, kunt niet alles hebben in 't leven.
Nu nog wat artikels schrijven, dan morgen 8:00am afspraak met bovenbuurman om z'n ruimte te bekijken. Indien we alles overeen kunnen komen, denk ik dat ik dan die gast van vanmiddag moet bellen en een nogal lastig telefoongesprek ga plegen.
Denk dat ik hem een dinercheque geef ofzo...
hee dat zei ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
gefeliciteerd.met 2 en 3.
En als je belt straks moet je niet meteen uit jezelf compensatie aan bieden. Als verhuurder gewoon akkoord gaat met het niet doorgaan ben je er zonder kosten vanaf. Doet ie moeilijk kan je altijd nog iets aanbieden.
Ah, wat ontzettend super!!! Misschien krijgen jullie wel zelfs een nog vrolijker, actievere babi J ervoor terug als dat inderdaad zo lang had dwarsgezeten! Spannend hoor. En ook eerste keer buitenland strakjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neuh hoeft niet, babi J. heeft de lopendebandvoorbuizenbijdeknoarts overleefd
Tis goed gegaan, wilde niet erg wakker worden uit narcose maar eenmaal wakker, vrolijk, grOte honger en dorst en de rest vd middag was ie erg alert en heeft zichzelf al langer vermaakt dan alle afgelopen maanden bij elkaar... w.s. heeft ie zich dus al heel lang niet goed gevoeld cq die druk op zijn hoofdje/oortjes.
Blij voor ze!
Nu op naar de 12e, dan wordt de babi verscheept naar England tot zijn verjaardag op de 16e.
heb nu op kamer vam 460 en studio van 410 geregaeerdquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Memo, wil je nog een penthouse aan de maas ongeveer twee keer boven je budget?
Als je slaapplek nodig hebt bij kijkavond moet je gewoon even roepen he?
Check eens of die nog online staatquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb nu op kamer vam 460 en studio van 410 geregaeerd![]()
ja why?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Check eens of die nog online staat
Nouja, dat was het punt een beetje dat die niet als tijdelijk opgegeven stond.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja why?niet tijdelijk, niet gemeubileerd dus niks voor jou toch?
nee sorryquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, dat was het punt een beetje dat die niet als tijdelijk opgegeven stond.
Wil jij nog een gemeubileerde penthouse aan de maas?Is wellicht ook tot na juni te huren, die gast wil in een andere stad studeren.
Was op Kamernet, maar gast heeft advertentie weggehaald omdat een of andere stomme idioot een contract heeft getekend vanmiddag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee sorryen hoge barakken is niet 460 toch althans niet die op kamerburo
maar ik wil mn eigen spullen gaarne meenemenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was op Kamernet, maar gast heeft advertentie weggehaald omdat een of andere stomme idioot een contract heeft getekend vanmiddag.
owkeu...quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik wil mn eigen spullen gaarne meenemen
DM Via hierquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:32 schreef Stereotomy het volgende:
PM geleegd, Twitter DM niet ontvangen
Wrijf het er maar in Leiniequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Hullo. Ik vind die kamer-perikelen wel amusant om te lezen hoor. En steer: je gaat morgen bellen toch?
Natuurlijk gaat Steer straks bellen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Hullo. Ik vind die kamer-perikelen wel amusant om te lezen hoor. En steer: je gaat morgen bellen toch?
Ja absoluut. Als ik er met mijn bovenbuurman uitkom dan is het een no brainer. 500 EUR goedkoper voor het halve jaar, groter, centraler, eigen keuken/toilet/douche en slechts één verdieping naar boven verhuizen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Bloes?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:41 schreef golfer het volgende:
Het komt door een kattenluikje naar binnen rennen met een staart omhoog en is zeiknat. Rara... wie zit er nu bij haar bakje te knabbelen?
Je hebt het door!quote:
Ik duim voor jequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil die kamer echt heel graag, hoe ik t ga betalen komt ook wel goed (DUO![]()
) en poezels mogen mee
Veiling houden van de MD's. Levert vast wel de huur op voor het komende jaar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil die kamer echt heel graag, hoe ik t ga betalen komt ook wel goed (DUO![]()
) en poezels mogen mee
gedragen BH's verkopen yayquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Veiling houden van de MD's. Levert vast wel de huur op voor het komende jaar.
Ewwwquote:
nieuwste aanwinstenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee Olequote:Op vrijdag 10 december 2010 01:04 schreef Ole het volgende:
Ik ben al een tijdje niet langsgeweest hier, maar ik moest deze ff kwijt...
Voor bloes e.a. die zich aangesproken voelen. En gewoon leuk!~
die bovenste dat zijn stukjes leerquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus veel bandjes![]()
Ik woon trouwens tegenover twee lingeriezaken memo, die had je misschien wel gezien toen je hier was
Leven is goed, maar redelijk druk met werken en zoquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee OleHoe is het leven en met de liefde?
Maar da's diezelfde scharrel als maanden geleden toch? Da's best wel een long term projectje dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Leven is goed, maar redelijk druk met werken en zo![]()
"liefde" cq Scharrel zit al twee weken in Eilat. And all he sent me was a lousy -10 words- email
Ach ja.
Next please!!!!
vanaf de huldiging van WK dat was iets van 13 juli of zo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar da's diezelfde scharrel als maanden geleden toch? Da's best wel een long term projectje dan?
Ach ja, is ook zo.... je hoeft elkaar niet elke dag te zien als je dat niet wil.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:12 schreef Ole het volgende:
[..]
vanaf de huldiging van WK dat was iets van 13 juli of zo.
Gaat best als je elkaar maar 1 keer in de 1 į 2 weken ziet
Op zich OK, en eerlijk gezegd heb ik ook niet zo heel erg veel van me laten horen toen ik op vakantie was... En hij heeft alleen een pre-paid foon, dus hij zal wel niet kunnen sms-en.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach ja, is ook zo.... je hoeft elkaar niet elke dag te zien als je dat niet wil.
Vrouwenquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Op zich OK, en eerlijk gezegd heb ik ook niet zo heel erg veel van me laten horen toen ik op vakantie was...
Vrouwenquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:15 schreef Ole het volgende:
Maar 1 lousy mailtje vind ik toch te weinig![]()
dan wil ik toch ineens aaaaaaandacht![]()
quote:
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte toen ik het vanochtend op het nieuws zag, dat wisten we toch alquote:Op vrijdag 10 december 2010 06:59 schreef borisz het volgende:
Mogge
Wikileaks gooit weer een open deur in: http://www.guardian.co.uk(...)les-documents/218360
Gaat over Maxime Verhagen. Wat we allemaal al wisten wordt bevestigd.
Ik doe het er ook op hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:23 schreef DarkElf het volgende:
wakker... gammeltjes, heb thee gezet en ga zo weer erin. 3 uur slaap is wat weinig
zonder gammelheid lukt het mij ook nog welquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik doe het er ook op hoor
maar ik ben niet gammel![]()
Mjaquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:42 schreef z80 het volgende:
Als ik zo de kamer prijzen zie dan![]()
![]()
het zelfde bedrag betaal ik per maand voor mijn hypotheek van mijn koophuis.
Beetje rare opmerking eigenlijk. Als student heb je weinig keus. Ja, bij je ouders blijven wonen maar of dat nou zo bevorderlijk is voor je zelfstandigheid?quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:42 schreef z80 het volgende:
![]()
Daar betaal ik de hypotheek niet van hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik betaal nu en straks rond de 380 voor een studio van ongeveer 30 vierkante meter in hartje Maastricht....
En ik ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar betaal ik de hypotheek niet van hoor
Ik vrees dat ik daar straks de studieschuld van moet betalenquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar betaal ik de hypotheek niet van hoor
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:09 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
ontbijtje bij de Hema, 1eur
goed Krak!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:05 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb gebeld.![]()
Natuurlijk is ze tot 10 uur in een vergadering. Ik probeer dan ook pas sinds maandag om haar te bereiken he.
Neuh... zo af en toe is er nog wel wat te doen. Eventjes danquote:
Beetje vervelend, ik ben ziek, dus ik wilde zelf in mijn nest ronken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
goed Krak!
Enne... 'vergadering'Zo noemden we het ook altijd als iemand nog in z'n nest lag te ronken
Ja, zielig he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:36 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen haast verkouden/gammel/ziekjes hiero ?
quote:
Ga eens fietsen, luie donderquote:
Strakkies, ik heb gisteren overgewerkt tot 20:00. Vandaag een beetje standby en de planning doen.quote:
Oooooooooooh.....je gaat "thuiswerken"quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Strakkies, ik heb gisteren overgewerkt tot 20:00. Vandaag een beetje standby en de planning doen.
Klinkt een beetje als de 'vergadering' van Steer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oooooooooooh.....je gaat "thuiswerken"
totdat het losbarst wel iig, we staan op vrijdag met 3 en meestal is dat wel nodig ook. Dus ik geniet er nog even van.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Oooooooooooh.....je gaat "thuiswerken"
Dat klinkt idd goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
totdat het losbarst wel iig, we staan op vrijdag met 3 en meestal is dat wel nodig ook. Dus ik geniet er nog even van.
Gisteren na het werk nog even gegeten bij Dunya Lokanta in de Proveniersstraat, echt lekker!Vooraf een pittig linzensoepje en een mixed grill met frisse knoflook-yoghurt saus
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:40 schreef Stereotomy het volgende:
[TK] Tai Chi Pak Katoen/Linnen Zwart (Medium/Large, 2-delig)
fail
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel geļnteresseerd, ik vind 'm wel cool
![]()
Heb je 'm nog?
ik vind het voor een grote stad juist heel goedkoop! je betaalt hetzelfde in Utrecht of A'dam voor 15m2..quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:42 schreef z80 het volgende:
![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:55 schreef FutureFairytale het volgende:
nog ffies lekker geslapen. nu eruit en naar de dok. voel nu al stress!
Vanmiddag werkt ze niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:59 schreef Stereotomy het volgende:
Goed dat je hebt gebeld Krak, als ze niet terugbellen vanmiddag lekker weer bellen, voor het weekend!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:40 schreef Stereotomy het volgende:
[TK] Tai Chi Pak Katoen/Linnen Zwart (Medium/Large, 2-delig)
fail
Pabo.nlquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk speelpakje voor golfer, liefst zwart, iemand een ideetje
Memo had iets met leer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk speelpakje voor golfer, liefst zwart, iemand een ideetje
quote:
quote:
Als je iets hebt met Aziatische mystiek heb ik wellicht iets voor jequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:06 schreef Bluezz het volgende:
Hobselquote:
Heb je weer liggen maffen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:22 schreef LieLie het volgende:
Ik ben ook weer beneden. Dit is een trage week![]()
En het is nog helemaal wit buiten!
Ik was ziek, slapen was goed voor zieke mensen stond hier laatstquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je weer liggen maffen?Luiaard
Ach, wat is ziekquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik was ziek, slapen was goed voor zieke mensen stond hier laatst
Ik had eigenlijk drie dingen tegelijk, dus ik was echt wel even moe. Gister was brood opsmeren ook wel weer genoeg inspanning tegelijkertijd zeg maar. Maar ben verder wel beter.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach, wat is ziekmaar je hebt gelijk hoor
Plus dat slapen een heel goed tijdverdrijf is
Hmm...als ik jou was, zou ik gewoon beide feestjes ff skippen dan. Of meerijden. Je gaat zo toch niet 2.5 uur in de auto zitten waarbij het misschien ook nog eens erg akelig weer kan worden dus dan kost het nog meer inspanning en energie om te rijdenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk drie dingen tegelijk, dus ik was echt wel even moe. Gister was brood opsmeren ook wel weer genoeg inspanning tegelijkertijd zeg maar. Maar ben verder wel beter.
Morgen even kijken wat ik doe. Zou eigenlijk eerst werken en dan zelf met de auto naar twee feestjes toe (2/2,5 uur in de auto denk ik). Maar misschien dat dat nog wat te gek is. Naar beide feestjes kan ik ook wel met iemand anders meerijden, maar dan kan ik niet naar allebei
Ja, nou, mij idee dus. Maar even kijken hoe ik me vandaag voel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmm...als ik jou was, zou ik gewoon beide feestjes ff skippen dan. Of meerijden. Je gaat zo toch niet 2.5 uur in de auto zitten waarbij het misschien ook nog eens erg akelig weer kan worden dus dan kost het nog meer inspanning en energie om te rijden
Leuke plannenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:48 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen 2e helft! Ben fris gewassen en aangekleed! Ik ga zo eens wat boodschapjes doen voor de courgette dille soep van vanavond (had ik ineens zin in) dus jaja, we gaan vooruit!
En vanavond gaan we de kerstboom opzettenaltijd leuk!
Kan goed, met mij scheelt het qua vier dagen geleden ook 1.2 kilo. Is vocht.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ben btw van mn extra vlees/vocht af. In 2 dagen een kilo kwijt, maf lijf
Bij mij wel zeker 2 kiloquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan goed, met mij scheelt het qua vier dagen geleden ook 1.2 kilo. Is vocht.
Maar wat voor weegschaal hadden jullie nou? Ook een digitale? Weeg je jezelf zonder kleren erop?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou laat het die mensen in het dieettopic niet lezen
Wat is daar slecht aan? Het betekent meestal dat de gemeentes nu al amper geld hebben om dingen te kunnen bewerkstelligen en met een fusie hopen ze toch meer voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ach nee toch he..
De gemeenteraad van Boskoop heeft donderdagavond ingestemd met een fusie met de gemeenten Rijnwoude en Alphen aan den Rijn. Dat heeft een woordvoerder van Boskoop gemeld.
Jep, de meeste kleine en middelgrote gemeenten kunnen alle taken niet meer alleen uitvoeren. Werken vaak al samen met andere gemeenten en kunnen soms dus net zo goed samengaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is daar slecht aan? Het betekent meestal dat de gemeentes nu al amper geld hebben om dingen te kunnen bewerkstelligen en met een fusie hopen ze toch meer voor elkaar te krijgen.
Precies. Ik vind het alleen maar positief. Ze kunnen ook de belasting flink verhogen, maar ik weet zeker dat ze dan net zo er over zal klagenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jep, de meeste kleine en middelgrote gemeenten kunnen alle taken niet meer alleen uitvoeren. Werken vaak al samen met andere gemeenten en kunnen soms dus net zo goed samengaan.
Anthraxx, hoe is het met Evert?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:46 schreef Anthraxx het volgende:
Precies. Ik vind het alleen maar positief. Ze kunnen ook de belasting flink verhogen, maar ik weet zeker dat ze dan net zo er over zal klagen.
Hij loopt weer vrolijk rondquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Anthraxx, hoe is het met Evert?
Laat het die mensen in het dieettopic niet horen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij loopt weer vrolijk rond. Wel even zijn gewicht in de gaten houden, omdat hij te snel afvalt.
Zijn die mensen al zo gewieberd daar dat ze het afval patroon van een kat gaan beoordelen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat het die mensen in het dieettopic niet horen.
Ik weet niet of het me zou verbazenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zijn die mensen al zo gewieberd daar dat ze het afval patroon van een kat gaan beoordelen?
hij kon wel wat kwijt natuurlijk maar goed, idd in de gaten houden. Maar je hebt toch een privé dierenarts voor Evert?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij loopt weer vrolijk rond. Wel even zijn gewicht in de gaten houden, omdat hij te snel afvalt.
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij kon wel wat kwijt natuurlijk maar goed, idd in de gaten houden. Maar je hebt toch een privé dierenarts voor Evert?
Hoe oud is hij eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Maar die houd hem dan ook in de gaten. Maar voorlopig moeten wij nog wel naar de echte dierenarts zolang Anna geen coschappen loopt. Anders kopen we de medicijnen zo wel
.
9. Hij woog toen wij hem uit het asiel haalde ongeveer 6.3 kg. Nu weegt hij, 3 jaar later, nog maar 4.9 kg. Hopelijk blijft het stabiel. Hij heeft wel amper vlees om zijn kop zitten, dus dubieus allemaal.quote:
oh das wel een stuk minder idd. maar goed, idd in de gaten houden en gelukkig lijkt alles weer goed zoquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
9. Hij woog toen wij hem uit het asiel haalde ongeveer 6.3 kg. Nu weegt hij, 3 jaar later, nog maar 4.9 kg. Hopelijk blijft het stabiel. Hij heeft wel amper vlees om zijn kop zitten, dus dubieus allemaal.
Maar goed, hij loopt weer vrolijk rond.
Zware botten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh das wel een stuk minder idd. maar goed, idd in de gaten houden en gelukkig lijkt alles weer goed zo
Was hij 6.3 op zijn dikst zwaarst?Mijn kat weegt 6.8 maar die ziet er niet zo chubby uit als die foto van Evert die je eens liet zien
He getsie, dat is zeker vervelend maar echt prima mee te leven hoor en misschien voel je je wel stukken beter als je bepaalde dingen niet meer eet! Dat zou natuurlijk heel fijn zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:06 schreef golfer het volgende:
Terug van de internist. Lab-est van vorige week resulteerde in waar ik al bang voor was:
ik heb een lactose-intolerantie erbij gekregen.
Moet dus over op een speciaal dieet en heb daarvoor over anderhalve week een afspraak gekregen met een diėtiste.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:06 schreef golfer het volgende:
Terug van de internist. Lab-est van vorige week resulteerde in waar ik al bang voor was:
ik heb een lactose-intolerantie erbij gekregen.
Moet dus over op een speciaal dieet en heb daarvoor over anderhalve week een afspraak gekregen met een diėtiste.
Buik- en darmkarmpen, winderigheid en heel vaak met diarree naar het toilet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
Whoeps golfer
Wat zijn de gevolgen van lactose intolerantie voor jou? Ik heb dat ook (net als 75% van alle Aziaten) en als ik één glaasje (chocolade)melk drink, dan moet ik de komende 6 uur gewoon aan één stuk door scheten latenen krijg ik buikkrampen.
Geen idee. Hij kan best zwaarder geweest zijn. Maar Evert heeft vooral een boel haar (half lang, zit wat Pers in ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh das wel een stuk minder idd. maar goed, idd in de gaten houden en gelukkig lijkt alles weer goed zo
Was hij 6.3 op zijn dikst zwaarst?Mijn kat weegt 6.8 maar die ziet er niet zo chubby uit als die foto van Evert die je eens liet zien
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Buik- en darmkarmpen, winderigheid en heel vaak met diarree naar het toilet.
Die duiven op de achtergrondquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jup. Maar die is juist niet dik. Dat wordt gewoon een monster van een Poes
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik altijd alpro soya als room in soep e.d omdat ik reageer op gewone room (heb geen lactose intolerantie hoor) , prima spul!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mja, herkenbaar. Daarom als ik nu zuivel neem, koop ik van dat Alpro sojamelk spul. Daar heb je melk van, maar ook yoghurt en vla. Is iets duurder dan 'normale' zuivel maar ik heb dan geen last van mijn buik.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jup. Maar die is juist niet dik. Dat wordt gewoon een monster van een Poes
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn moeder is nogal van het wild in hun huisquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die duiven op de achtergrond_!
Heb intussen al wat op Internet rondgekeken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, herkenbaar. Daarom als ik nu zuivel neem, koop ik van dat Alpro sojamelk spul. Daar heb je melk van, maar ook yoghurt en vla. Is iets duurder dan 'normale' zuivel maar ik heb dan geen last van mijn buik.
Ik zie naast melk en kaas vooral veel kant-en-klare en instant dingen die je niet mag toch? Daar ben je toch geen fan vanquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb intussen al wat op Internet rondgekeken.
Valt best wel mee zo'n dieet:
http://www.maagendarmrumst.be/Lactose-arm+dieet.html
Daar hoef je verder niet veel last van te hebben, een lactose intolerantie. Er zijn genoeg alternatieven en die soja chocolademelk is zelfs lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:17 schreef golfer het volgende:
jeetje Isa, wat een horken! Voel je je verder wel ok?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben vanmorgen overigens gevallen met de fiets. Languit over de weg, 3 auto's achter me die keurig bleven wachten tot ik eindelijk opkrabbelde. Duurde even want door de klap was alle lucht uit me geperst en ik moest even flink naar adem happen. Even uitstappen en vragen hoe het gaat is er tegenwoordig niet meer bij
Wat gekrenkte trots en een scheefstaand stuur waar ik me vanmiddag wel even over buig. Dat is alles. Ik had dikke handschoenen aan, dus mijn val viel wel mee en de weg was besneeuwd, maar niet echt nat dus ik denk dat ik zacht ben terecht gekomen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:33 schreef DarkElf het volgende:
jeetje Isa, wat een horken! Voel je je verder wel ok?
Zucht. Verhufteriging.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben vanmorgen overigens gevallen met de fiets. Languit over de weg, 3 auto's achter me die keurig bleven wachten tot ik eindelijk opkrabbelde. Duurde even want door de klap was alle lucht uit me geperst en ik moest even flink naar adem happen. Even uitstappen en vragen hoe het gaat is er tegenwoordig niet meer bij
Gisteren nog ruzie gehad met Ross die mijn wereldbeeld naief en stupide vindt omdat ik leef in een sprookjeswereld die niet bestaat. Ik vertik het om zoals hij cynisch en zwart over andere mensen te denken, maar zoiets als vanmorgen bewijst alleen maar zijn gelijkquote:
One of those days.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat gekrenkte trots en een scheefstaand stuur waar ik me vanmiddag wel even over buig. Dat is alles. Ik had dikke handschoenen aan, dus mijn val viel wel mee en de weg was besneeuwd, maar niet echt nat dus ik denk dat ik zacht ben terecht gekomen.
Oh ja, een gat in mijn jas en mijn ov chipkaart doet het nu niet meer(vanmorgen met ns gebeld, maar daar lag het computersysteem er uit en hij kon me niet helpen
Zo'n dag.)
Ja, daar dacht ik ook nog aan, dat ik wel heel erg tot last was door nog even te blijven liggen ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
Idd, klote. Blijkbaar mag je al blij wezen tegenwoordig dat ze voor je remmen en niet meteen aan het toeteren slaan.
het is in het begin even wennen, maar na een tijdje gaat het vanzelf.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:17 schreef golfer het volgende:
[..]
het risico op een klap is te groot tegenwoordig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Een meisje op een fiets met een mandje gaat wild om d'r heen meppen of steken als ze valt op de spekgladde straat? Yeah rightquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef z80 het volgende:
het risico op een klap is te groot tegenwoordig.
laatst ook weer iemand die wou helpen met een mes bedreigd.
Whut? Isa woont in Hoogeveen, die mensen zijn niet bang om bedreigd te worden, die hebben gewoon geen manierenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef z80 het volgende:
[..]
het risico op een klap is te groot tegenwoordig.
laatst ook weer iemand die wou helpen met een mes bedreigd.
het geval met een mes was een oude opa met rollator.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een meisje op een fiets met een mandje gaat wild om d'r heen meppen of steken als ze valt op de spekgladde straat? Yeah right
Zo help je fijn mee aan de verhuftering van de maatschappij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:50 schreef z80 het volgende:
het geval met een mes was een oude opa met rollator.
ik neem het risico in ieder geval niet meer.
echt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:50 schreef z80 het volgende:
[..]
het geval met een mes was een oude opa met rollator.
ik neem het risico in ieder geval niet meer.
Nee, want de gemiddelde Nederlander steekt een mes tussen je ribbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:53 schreef DarkElf het volgende:
echt?
je helpt niet als iemand valt ofzo?
oh okquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, want de gemiddelde Nederlander steekt een mes tussen je ribben
Mijn ervaring met de meeste mensen is dat ze altijd heel blij zijn als je de helpende hand toesteekt. Eigenlijk heb ik geen andere ervaring op dat gebied.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:54 schreef DarkElf het volgende:
oh ok
nou ja gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt dan en ik help mensen echt wel
iddquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ervaring met de meeste mensen is dat ze altijd heel blij zijn als je de helpende hand toesteekt. Eigenlijk heb ik geen andere ervaring op dat gebied.
het eerste wat je leert bij ehbo en bhv is eigen veiligheid.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo help je fijn mee aan de verhuftering van de maatschappij.
dus als iemand op straat uitglijd kijk je of iemand niets gebroken heeft, van een afstandje natuurlijk Je wilt niet in gevaar komen, en als alles t lijkt te doen ga je je eigen weg?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:56 schreef z80 het volgende:
[..]
het eerste wat je leert bij ehbo en bhv is eigen veiligheid.
en zolang het slachtoffer niet duidelijk gewond is zal ik toch kiezen voor mijn eigen gezondheid.
komt in de stad meer voor dan in een dorp.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ervaring met de meeste mensen is dat ze altijd heel blij zijn als je de helpende hand toesteekt. Eigenlijk heb ik geen andere ervaring op dat gebied.
Ik denk dat hij zijn bhv en ehbo cursusgeld maar gewoon terug moet vragen, want het was erg zinloos besteed. In ieder geval de kern van het geheel (helpen van mensen) niet helemaal begrepen. Godsamme, zelfs in de slowchat zitten zulke malloten. Ross heeft toch gelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:57 schreef DarkElf het volgende:
dus als iemand op straat uitglijd kijk je of iemand niets gebroken heeft, van een afstandje natuurlijk Je wilt niet in gevaar komen, en als alles t lijkt te doen ga je je eigen weg?
valt wel mee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn bhv en ehbo cursusgeld maar gewoon terug moet vragen, want het was erg zinloos besteed. In ieder geval de kern van het geheel (helpen van mensen) niet helemaal begrepen. Godsamme, zelfs in de slowchat zitten zulke malloten. Ross heeft toch gelijk.
Oh ja, zwart wit stellen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:11 schreef z80 het volgende:
[..]
valt wel mee.
ik bied echt wel hulp indien nodig. zeker in een dorp.
maar dat mensen niet zomaar uitstappen kan ik ook begrijpen.
er lopen iets te veel gekken buiten het gekkenhuis.
en was er gister niet een opmerking van iets zwart/wit stellen maakt een discussie los
Waarheen precies?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:29 schreef TAV74 het volgende:
Oh ja, zwart wit stellen.
Als ik zo word dat ik in dit land mensen niet meer gewoon durf te helpen op straat ga ik liever emigreren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Noord Korea of Schotland, nog even over nadenkenquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Noord Korea of Schotland, nog even over nadenken
Makkelijke keuze voor je: Noord-Korea natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:31 schreef TAV74 het volgende:
Noord Korea of Schotland, nog even over nadenken
Uiteindelijk wel natuurlijk, maar ik wil het toch graag goed overdacht hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Makkelijke keuze voor je: Noord-Korea natuurlijk.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:31 schreef TAV74 het volgende:
Het stapelt zich wel op zo Golfer, maar goed, als je je beter voelt als je hier rekening mee houdt is het alleen maar een vooruitgang
Ja, voornamelijk zuivel en kaas laten staan heb ik niet zo'n moeite mee. Was toch al geen groot liefhebber van die producten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intussen is afspraak met dietiste verzet naar a.s. dinsdag, dus dan hoor ik de rest van de tips en trics wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:26 schreef LieLie het volgende:
Zeg Steer, wat zei die jongen aan de telefoon nu eigenlijk?
Volgens mij heb ik daar even overheen gelezen.
Behalve een White Russianquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
En Golfer:
Gelukkig he ...
TOEGESTAAN
Dranken
mineraal water, bruisend water
fruit- en groentesappen
thee en koffie
frisdranken
alcoholische dranken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel het nou gewoon eens sufferdquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:45 schreef LieLie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh en ze heeft gelijk hoor steer, sjees!!!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
NU BELLEN!quote:
Precies! Ik hik er ook wel eens tegenaan, maar je moet toch gewoon dingen regelen. Ze vreten je heus niet op hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Regel het nou gewoon eens sufferdEcht, ik herken je afkeer tegen dit soort telefoontjes 100%, maar je zult er toch eens doorheen moeten als je niet de rest van je leven aan de meest stomme keuzes vast wilt zitten
![]()
ik ook, maar al te goed, maar ik heb inmiddels wel geleerd de echt essentiėle dingen wel direct te regelen.quote:
idd!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik herken het wel, Steer's tegenzin
Maar eh, die verjaardag zou ik juist als optimistisch zien, want hij heeft waarschijnlijk geen zin in gedoe op zijn verjaardag en is ook nog eens (mogelijkerwijs) in een goed humeur! Prefect moment
Denk je dat werkelijk?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:49 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat de boodschap wel is overgekomen nu bij Steer.
Echt nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:49 schreef golfer het volgende:
Denk je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:49 schreef golfer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |