Beste is Soft tenzij je er endurances mee gaat racen... Soft heeft meeste grip, maar gaat niet zo lang mee...quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:40 schreef Capable het volgende:
HeertjeB welke race banden heb je onder je ferrari?
Wat is beste? Race Soft, Med, Hard?
Niet eens gekocht?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kwam ik gister tegen in de occassions![]()
Meer dan 3 miljoen.
Serieus? Die wil ik! Zo'n vet ding!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Meer dan 3 miljoen.
Zoveel credits had ik nog niet. Zit nu net rond de 1 miljoenquote:
Heb ik al op stal staan, kan je winnen bij: A- Spec American Championship.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Meer dan 3 miljoen.
Ik heb hem in mijn garage staan ja, je kan hem niet verkopen. Dus hij staat daar maar. Ding weegt 3000kg en draait 3000 toeren max.. het is niets, gewoon een gadget.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:02 schreef Toempf het volgende:
Die Tank Car kan je ergens winnen met B-Spec dacht ik.
Godver, die is wel heel erg netjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:03 schreef Capable het volgende:
Mijn paardje van 851 PK:
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat je aan het trollen bentquote:Op donderdag 9 december 2010 20:37 schreef Microtubuli het volgende:
Ik heb het een keer geprobeerd (met stuur en pedalen) maar moet zeggen dat op een echt circuit een veel grotere kick geeft. Vooral als je over curbs dendert, in GT5 is die beleving compleet weg.
Foto maken in de replay en dan de foto in het gt menu (foto) exporteren naar xmb.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:23 schreef Driepink het volgende:
is fotos uploaden een beetje te doen?
zoja: wat heb ik nodig?
Laat ik mijn mooiste autotje zien
kostte maar 50.000 in used cars
Thnx!, hij rijd ook als een tierelier. Alleen het remmen moet ik wat bij stellen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:19 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Godver, die is wel heel erg netjes![]()
toffe foto btw!
je kan niet emailen vanaf je playstation he ?:(quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:31 schreef Capable het volgende:
[..]
Foto maken in de replay en dan de foto in het gt menu (foto) exporteren naar xmb.
Vervolgens naar je XMB (PS menu) gaan naar Foto's en dan de foto kopieren naar USB.
Of je moet even PS3media server downloaden en dan naar je pc versturen..quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
je kan niet emailen vanaf je playstation he ?:(
kheb namelijk geen usb stick bij de hand..
of werkt tinypic vanaf een playstation ?
ik ga ff naar buiten juist, sociale leven moet ff een apk beurt hebben :p ff onderhoudenquote:
sarthe denk ik..quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:59 schreef Capable het volgende:
Welke baan heeft de langste rechte weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |