Je moet eens in een RS6 rijden. Nooit verwacht dat een station auto zo snel kan zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:19 schreef Capable het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen motoronderdelen die dit ding gigantisch snel maakt..
Wat heeft dit er nu mee te maken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je moet eens in een RS6 rijden. Nooit verwacht dat een station auto zo snel kan zijn.
Dit noemt men een reactie. Zoek de definitie op zou ik zeggen, misschien leer je er wat van.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat heeft dit er nu mee te maken?
Allereerst, deze initialen staan niet voor de naam waar jij naar suggereert, kneus. Daarnaast is een edit een functie om een bericht aan te passen mocht je dat nodig vinden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:23 schreef Capable het volgende:
Ja die Jennifer staat bekend om zijn editten.
Oow shit man meen je nou serieus dat je geen Jennifer heet? Wist ik echt niet hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Allereerst, deze initialen staan niet voor de naam waar jij naar suggereert, kneus. Daarnaast is een edit een functie om een bericht aan te passen mocht je dat nodig vinden.
Van een zwakzinnige, die op het internet post, waarbij woorden geen emoties bevatten, kun je dat inderdaad duidelijk zien.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef Capable het volgende:
[..]
Oow shit man meen je nou serieus dat je geen Jennifer heet? Wist ik echt niet hoor.
hahahah
Ooh ja tuurlijk joh ook nog zwakzinnig, sjeet waar haal je al deze wijze woorden vandaan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Van een zwakzinnige, die op het internet post, waarbij woorden geen emoties bevatten, kun je dat inderdaad duidelijk zien.
Allereerst, het gebruiken van definities waarvan je de betekenis niet van kent of in een verkeerde context plaatst is al een faal op zich, ten tweede: je moet niet achteraf gaan janken als je daar op gewezen wordt debiel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef Capable het volgende:
[..]
Ooh ja tuurlijk joh ook nog zwakzinnig, sjeet waar haal je al deze wijze woorden vandaan?
Onzekere klapmongool.
Maar laten we het hier even bij auto's houden, oke Jennie?![]()
Eeh kerel wat is je fucking probleem nu dan? Wat loop je hier nu de rechter uit te hangen.. we weten nu wel dat je graag het laatste woord wil hebben, maar als je hier voor die reden komt kanker dan maar lekker op oke?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Allereerst, het gebruiken van definities waarvan je de betekenis niet van kent of in een verkeerde context plaatst is al een faal op zich, ten tweede: je moet niet achteraf gaan janken als je daar op gewezen wordt debiel.
Je hebt jezelf nu wel ernstig gediskwalificeerd, onnozel kind. Het vocabulaire hebben van een driejarige, gewezen worden op zijn domme antwoorden en nu gaan schelden met het woord kanker. Wat een verstandelijk gehandicapte ben je toch ook. En nu wegwezen schooier.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:33 schreef Capable het volgende:
[..]
Eeh kerel wat is je fucking probleem nu dan? Wat loop je hier nu de rechter uit te hangen.. we weten nu wel dat je graag het laatste woord wil hebben, maar als je hier voor die reden komt kanker dan maar lekker op oke?
Nice, via de B-spec?quote:
Nee, jij komt hier blij doen. En ik mag niet met kanker schelden maar jij wel met een handicap. Stumperd, jij bent echt zo'n kind uit de klas die al te graag antwoord wil geven op elke vraag die voorbij komt. Gelukkig ken ik je niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je hebt jezelf nu wel ernstig gediskwalificeerd, onnozel kind. Het vocabulaire hebben van een driejarige, gewezen worden op zijn domme antwoorden en nu gaan schelden met het woord kanker. Wat een verstandelijk gehandicapte ben je toch ook. En nu wegwezen schooier.
Knul, het enige die jij een stoot kunt verkopen is die infantiele kop van jou, je bent inderdaad verstandelijk gehandicapt. Achteraf gaan janken helpt je hier niet bij, tip voor de volgende keer: als je toch al een faalhaas bent, start geen discussie. Want daar ben je hopeloos in.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:37 schreef Capable het volgende:
[..]
Nee, jij komt hier blij doen. En ik mag niet met kanker schelden maar jij wel met een handicap. Stumperd, jij bent echt zo'n kind uit de klas die al te graag antwoord wil geven op elke vraag die voorbij komt. Gelukkig ken ik je niet.
En nu godverdomme weer on-topic, want ik had je allang een stoot verkocht omdat je zo aan het uitlokken en aan het irriteren bent.
Moet zelf ook nog eens aan die B-spec beginnen, bevalt het je dan? En krijg je er zoveel geld voor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:38 schreef DeeBee het volgende:
Mijn B-spec coureurs grinden al de hele dag High Speed Ring in een Zonda R btw, wel lekker makkelijk, want zelfs op z'n sloomste setting winnen ze nog wel in die Pagani.
Waarom zou ik mijn recht uberhaupt willen hebben tegen iemand waar ik geen flikker om geef vriend. Laten we het hierbij houden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Knul, het enige die jij een stoot kunt verkopen is die infantiele kop van jou, je bent inderdaad verstandelijk gehandicapt. Achteraf gaan janken helpt je hier niet bij, tip voor de volgende keer: als je toch al een faalhaas bent, start geen discussie. Want daar ben je hopeloos in.
Je bent inderdaad een faalhaas. Maar goed, nu weer on-topic.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef Capable het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn recht uberhaupt willen hebben tegen iemand waar ik geen flikker om geef vriend. Laten we het hierbij houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |