Tienermoeders zijn ook allemaal hoax?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:57 schreef K-Cash het volgende:
Nee je bent 12, je kan niemand zwanger maken
Misschien zijn ze prima te doen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Tienermoeders zijn ook allemaal hoax?
dan zijn ze alleen maar bezig met dat kind en hebben ze geen zin in seks hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 19:59 schreef trolololo het volgende:
[..]
Misschien zijn ze prima te doen.
Je hebt gelijk...quote:Op donderdag 9 december 2010 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan zijn ze alleen maar bezig met dat kind en hebben ze geen zin in seks hoor
Ja nu weten we wel dat je een leuk plaatje hebt...quote:
Kies een vmbo meisje danquote:Op donderdag 9 december 2010 20:01 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...
Waarom zit ik op een VWO school, al die meisjes hebben het veel te druk met hun huiswerk
Suggesties?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kies een vmbo meisje dan
die doen nooit huiswerk
Je bent automatisch 12 als je een tienerma bent??quote:Op donderdag 9 december 2010 19:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Tienermoeders zijn ook allemaal hoax?
Bedankt! Ik heb meteen een afspraak gemaakt bij het Clusius.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
google, vmbo scholen in <plaats>
dit dus. tiener kan variëren van 10 tot 20quote:Op donderdag 9 december 2010 20:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent automatisch 12 als je een tienerma bent??
Wat een kutsmoes is dat zeg...quote:Op donderdag 9 december 2010 20:01 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...
Waarom zit ik op een VWO school, al die meisjes hebben het veel te druk met hun huiswerk
Volgens mij ben je dan eigenlijk een pubermoeder. En als je 13 tot 17 bent ben je pas een tienermoeder, maar ik kan het fout hebbenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent automatisch 12 als je een tienerma bent??
Het is wel zo hoor.quote:
thanks voor de info!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:04 schreef Myraela het volgende:
Nee, ik ben ook zwanger, maar ik had vandaag zin in tomatensoep met witte bonen. Vandaag was geen augurken dag. Dat is bij alle zwangere vrouwen op dezelfde dag. [ afbeelding ]
Dit heb ik nooit geweten! Bedankt!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:04 schreef Myraela het volgende:
Nee, ik ben ook zwanger, maar ik had vandaag zin in tomatensoep met witte bonen. Vandaag was geen augurken dag. Dat is bij alle zwangere vrouwen op dezelfde dag. [ afbeelding ]
Dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan zijn ze alleen maar bezig met dat kind en hebben ze geen zin in seks hoor
quote:
Graag gedaan he.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dit heb ik nooit geweten! Bedankt!
Ja natuurlijk, supermarkten moeten ook wat verdienen aan die zwangere mutsenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Spelen de supermarkten hier ook op in? Dat elke dag één bepaald product veel duurder wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In zijn geval is dat een geluk voor ons.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
TS zijn vriendin is zwanger van een augurk
Ik laat andere graag leren van mijn fouten.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er voor ons om ons zwangerschapstips te geven
Ja, maar daar houden de zwangere vrouwen dan weer rekening mee, altijd van te voren boodschappen doen.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Spelen de supermarkten hier ook op in? Dat elke dag één bepaald product veel duurder wordt?
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In zijn geval is dat een geluk voor ons.
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik laat andere graag leren van mijn fouten.Ik wist ook niet dat ik met mijn benen omhoog moest slapen zodat de baby er niet uit valt tijdens mijn slaap. Dan ontspannen je spieren weetje.
Ah, slim!quote:[..]
Ja, maar daar houden de zwangere vrouwen dan weer rekening mee, altijd van te voren boodschappen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |