Alleen is de Belgische variant ietsje korter volgens mij en heeft geen achterdeur.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, de generatie daarna, en de opbouw leek verdacht veel op de huidige pro city, meneer de kenner.
achterdeur is ook nergens goed voorquote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen is de Belgische variant ietsje korter volgens mij en heeft geen achterdeur.
Kan je ze niet resizen naar bijvoorbeeld 120.000 x 90.000 pixels? Ik zie het niet helemaal goed zo. Bedanktquote:Op maandag 10 januari 2011 02:29 schreef o.us het volgende:
Ben net een Cxx Dickie tegengekomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft 't over de eerste Denolf en Depla Procity op basis van de Peugeot Boxer.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen is de Belgische variant ietsje korter volgens mij en heeft geen achterdeur.
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:52 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Hij heeft 't over de eerste Denolf en Depla Procity op basis van de Peugeot Boxer.
[ afbeelding ]
De Peugeot Boxer en de Fiat Ducato en de Citroen Jumper zijn allemaal klonen van elkaar.
Hij was wel aardig aan de witte kant, maar ook wat geel op de neus... een beetje een OAD-kleurstelling zou ik zeggenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:41 schreef BeefRWijker het volgende:
oa een paar witte standaards geleend van Evobus.
Rijden vooral op lijn 105 tussen Arnhem en Barneveld. Daar zie ik er nu veel. Af en toe ook op 91, 231 en 293.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef marcel.nl het volgende:
Weet iemand trouwens of de korte Ambassadors van Syntus nu ergens anders worden ingezet ?
(was 1481 t/m 1488)
quote:Rijden vooral op lijn 105 tussen Arnhem en Barneveld. Daar zie ik er nu veel. Af en toe ook op 91, 231 en 293.
Volgens mij is trollystad in de war met de "normale" Amba's. Op de Veluwe rijden ook nog Amba's in de orginele kleurstellingen, maar volgens mij worden die gewoon willekeurig ingezet.quote:Veel? Hoe kan dat nou als ze:
1) zijn omgenummerd en
2) er minstens 3 van de 8 niet meer in dienst zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |