Afwachten dusquote:Op woensdag 22 december 2010 16:30 schreef nelisb het volgende:
Kreeg net deze mail van See tickets, waar ik kaarten voor de HMH heb gekocht.
Uw reservering is succesvol verlopen. De kaarten zult u uiterlijk een week voor het
betreffende evenement ontvangen.
De vertraging is te wijten aan een probleem met de lay-out van de tickets. Een en
ander zal uiteraard zo snel mogelijk worden opgelost.
Helaas zijn dergelijke technische problemen soms niet te voorkomen. See Tickets kan
dan ook niets anders doen dan u haar welgemeende excuses aan te bieden voor de
opgelopen vertraging in de verzending van uw kaarten.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice See Tickets Nederland B.V.
Iddquote:Op maandag 17 januari 2011 06:01 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb bij See helemaal geen papieren tickets besteld maar heb ook nog niets ontvangen. Moeten de e-mails ook nog worden ontworpen?
Ja, tenzij je veel te veel geld voor een kaartje wilt uitgeven via ticketburo's/marktplaatsquote:Op maandag 17 januari 2011 10:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik had hem altijd al een keer willen zien maar ik begrijp dat alles is uitverkocht
ik haal de DVD wel... maar dat zal ook nog wel ff duren :pquote:Op maandag 17 januari 2011 10:20 schreef themole het volgende:
[..]
Ja, tenzij je veel te veel geld voor een kaartje wilt uitgeven via ticketburo's/marktplaats
Goed dat ik het lees, ik begon me stiekem al een beetje zorgen te maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:11 schreef TweakersOnly het volgende:
Voor degene die kaarten hebben besteld bij See Tickets:
het duurt zeker nog een paar maanden voordat de kaarten per post zullen worden verstuurd.![]()
Het management van Hans Teeuwen wil in eigen beheer de layout en vormgeving van de kaarten bepalen en vervolgens pas de kaarten gaan versturen.
Bron: klantenservice See Tickets,
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:18 schreef nelisb het volgende:
Kaarten ontvangen van Seetickets.
Geachte meneer Nelisb,
U heeft 2 eTicket(s) voor Hans Teeuwen gekocht. Dit evenement vindt plaats op Fri 30 Sep 2011 20:00.
Uw eTicket zit in het meegestuurde PDF document. Eén bijlage is één ticket.
Als u meerdere tickets besteld heeft ontvangt u dus meerdere bijlagen. Eén eTicket geeft toegang voor één persoon. Alle eTickets moeten geprint worden meegenomen. Verdeel de eTickets van te voren onder de mensen voor wie u ze gekocht heeft als u afzonderlijk naar binnen wilt.
LET OP!
Het uitwisselen of publiceren van informatie uit het eTicket kan leiden tot ongeldigheid.
Volgens mij is ook alles in september uitverkocht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef pugehenis het volgende:
er zijn toch nog genoeg kaartjes voor september?
Wow, echtquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:28 schreef Pitom het volgende:
Heb vorige week nog een kaartje kunnen krijgen voor de 1e rij bij Stadsschouwburg Utrecht. Gewoon voor 32,50. Ik kan niet wachten tot 5 juli!
Huh, alle theater websites gaan plat, rijen voor deuren, uitverkocht in een dag en jij koopt gewoon kaartjes ? Wtf, thats magic manquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:28 schreef Pitom het volgende:
Heb vorige week nog een kaartje kunnen krijgen voor de 1e rij bij Stadsschouwburg Utrecht. Gewoon voor 32,50. Ik kan niet wachten tot 5 juli!
Het betrof de naverkoop van de Stadsschouwburg Utrecht zelf. Zeg maar de overgebleven kaartjes van bijvoorbeeld niet opgehaalde reserveringen. Er waren helaas geen stoelen meer naast elkaar beschikbaar, maar ik was allang blij dat ze nog wat hadden. De show is overigens nu voor beide dagen toch echt volledig uitverkocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Huh, alle theater websites gaan plat, rijen voor deuren, uitverkocht in een dag en jij koopt gewoon kaartjes ? Wtf, thats magic man
"Een paar maanden" is dus blijkbaar nu al. Ik heb ze netjes ontvangen van SeeTickets, verder geen problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:11 schreef TweakersOnly het volgende:
Voor degene die kaarten hebben besteld bij See Tickets:
het duurt zeker nog een paar maanden voordat de kaarten per post zullen worden verstuurd.![]()
Het management van Hans Teeuwen wil in eigen beheer de layout en vormgeving van de kaarten bepalen en vervolgens pas de kaarten gaan versturen.
Bron: klantenservice See Tickets,
Klopt het dat je dat mailtje moet uitprinten en moet meenemen naar het theater? Ik kreeg dat mailtje ook, maar het komt niet zo vertrouwelijk over :p beetje amateuristisch kwam het overquote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef Symn het volgende:
[..]
wooooo-hooooo! Terug gemaild door dit theater: Ik kan 2 kaarten reserveren!! Ik had die dag om half vier gemaild of ik 2 kaarten kon bestellen omdat de site plat lag. Op volgorde van binnenkomst van Email ben ik dus 'geselecteerd' om erheen te mogenNooit verwacht dat ik daar ooit iets terug van zou horen omdat de site, de telefoon en de mail die dag er allemaal uit lagen!
En nu kan ik in maart naar de try-out in het Betty-Asfalt Theater...
bliss!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |