Lutte!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lutte met cup D... Dat zou echt geen gezicht zijn.
optimistquote:Op donderdag 9 december 2010 17:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee. Wat ze nu heeft is prima.
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:43 schreef NBT het volgende:
zo, mijn eerste biertje is zojuist geopend!
Iets met mensen accepteren om zoals ze zijn.quote:
Hmmmmmmmmmm Hertog Jan, wat hou ik toch van je!quote:
Dat. En D of groter hoeft niet altijd goed/mooi te zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Iets met mensen accepteren om zoals ze zijn.
iets met lezen en laten gaanquote:Op donderdag 9 december 2010 17:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Iets met mensen accepteren om zoals ze zijn.
Zeg dan niks.quote:
A kan al goed genoeg zijn qua lichaamsopbouwquote:Op donderdag 9 december 2010 17:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat. En D of groter hoeft niet altijd goed/mooi te zijn.
quote:
Of ik iedereen bij gezicht kenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je A goed vond staan bij iemand uit deze SC
Enorm.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:46 schreef NBT het volgende:
Iedereen tevree met zijn of haar cup?dan gaan we over op een onderwerp wat geen verwarring opleverd!
DIE IS LEUK HE!!!!!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef NBT het volgende:
Het hagelt, het hagelt, grote korrels venz, zo geweldig lekker!!!! VENZ VENZ VENZ!!
JAA!!quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ben tevreden met mijn B ja
Gehageld daar?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
de hagel deed pijn vanochtend
Ninja editquote:
hahahahaquote:Op donderdag 9 december 2010 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat wil ik wel eens horen
ja en niet zo'n beetje ookquote:
Nee iets met grenzen leren kennen.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee iets met grenzen leren kennen.
Doe nu niet alsof je van niks weet.quote:
ik quote jou bericht over Ik ben blij met mijn B en bedoelde daarmee zegmaar hetzelfdequote:Op donderdag 9 december 2010 17:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom begon jij over jaloezie?
Stop jij eens met happen!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof je van niks weet.
Kalm aanquote:Op donderdag 9 december 2010 17:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof je van niks weet.
ow jouw vriendin heeft B ?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik quote jou bericht over Ik ben blij met mijn B en bedoelde daarmee zegmaar hetzelfde
Jij moet eens kappen met dat vage gedoe. Dat had je ook al beloofd aan CC toch?quote:
Nee en ik heb geen vriendin meerquote:Op donderdag 9 december 2010 17:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow jouw vriendin heeft B ?
oow tja blond hequote:Op donderdag 9 december 2010 17:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee en ik heb geen vriendin meer
maar kbedoelde als GRAP dat IK blij ben met mijn B
Negeer het gewoon als je zijn humor niet waardeert!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij moet eens kappen met dat vage gedoe. Dat had je ook al beloofd aan CC toch?
Ik heb niks gedaan richting haar?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij moet eens kappen met dat vage gedoe. Dat had je ook al beloofd aan CC toch?
Echt he! Pffffffffffquote:Op donderdag 9 december 2010 17:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan richting haar?
Klopt, maar je bent al een tijdje tegen mij bezig.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan richting haar?
Helemaal nietquote:Op donderdag 9 december 2010 17:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Klopt, maar je bent al een tijdje tegen mij bezig.
Mee eens!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:54 schreef Lutte het volgende:
Leest er iemand wat ik vraag? Stop nou, alsjeblieft.
Oh en nu zo doen, dat is toch nergens voor nodig zeg!quote:
Oehww die zijn lekkerder dan de gewone!quote:
Daar hoef je niet voor weg te blijven!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:56 schreef Oceanview het volgende:
Sowee ik ga ook maar en blijf ook maar voor een paar dagen weg
mensen die niet tegen humor kunnen en denken dat ik gelijk iets tegen hem of CC heb...
Nee vandaar dat je al een tijd tegen mij bezig bent?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, ik ben niet op ruzie uit
ja er zit meer smaak aanquote:Op donderdag 9 december 2010 17:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Oehww die zijn lekkerder dan de gewone!![]()
wie zegt dat je iets tegen mij hebt dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:56 schreef Oceanview het volgende:
mensen die niet tegen humor kunnen en denken dat ik gelijk iets tegen hem of CC heb...
OMDAT JE BLIJFT HAPPEN GODVERREDOMME!!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee vandaar dat je al een tijd tegen mij bezig bent?
Ik ben echt niet tegen jou bezig?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee vandaar dat je al een tijd tegen mij bezig bent?
Blijf maar, als mensen problemen met jou hebben moeten die maar gaan. Ik heb geen problemen met jou, evenals CC en NBT dat niet hebben.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:56 schreef Oceanview het volgende:
]quote:Op donderdag 9 december 2010 17:57 schreef NBT het volgende:
[..]
OMDAT JE BLIJFT HAPPEN GODVERREDOMME!!
mensen die denkenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja er zit meer smaak aan
[..]
wie zegt dat je iets tegen mij hebt dan?
Dit dus, en PD sorry, maar je vat het allemaal verkeerd op, OV is niet tegen jou bezig, jij bent tegen hem bezig...quote:Op donderdag 9 december 2010 17:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je het openbaar doet kun je commentaar verwachten
Tot ziensssss!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:58 schreef Biffkoffie het volgende:
BK gaat er ook vandoor, alleen dan omdat de dag erop zit hier![]()
Laptop gekregen van mn werk voor mn nichtje! Kost taart![]()
Hoop de iedereen morgen hier weer te treffen (?)
Zo ff lekker biertje doen na de file.
Fijne avond folks!
byequote:Op donderdag 9 december 2010 17:58 schreef Biffkoffie het volgende:
BK gaat er ook vandoor, alleen dan omdat de dag erop zit hier![]()
Laptop gekregen van mn werk voor mn nichtje! Kost taart![]()
Hoop de iedereen morgen hier weer te treffen (?)
Zo ff lekker biertje doen na de file.
Fijne avond folks!
eetse!!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga nu even eten, sterkte met de hele boel
Dit, je ziet spoken PD, sorry. Jij denkt steeds -als enige- dat er mensen tegen jou of CC gaan, als dat niet is. Bij elke ruzie ben jij betrokken. Sorry, maar dit is.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Dit dus, en PD sorry, maar je vat het allemaal verkeerd op, OV is niet tegen jou bezig, jij bent tegen hem bezig...Nu hou ik mij erbuiten!
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit, je ziet spoken PD, sorry. Jij denkt steeds -als enige- dat er mensen tegen jou of CC gaan, als dat niet is. Bij elke ruzie ben jij betrokken. Sorry, maar dit is.
Nu houd ik me er buiten, maar dit moest ik even zeggen.
Waar dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
de kindercrèche is weer open zo te zien?
yep, gewoon thuis op de bank met MW2 of GT5quote:Op donderdag 9 december 2010 18:00 schreef NBT het volgende:
En nu lullen we eroverheen!
Nog meer mensen met bier plannen vanavond?
JAAAAquote:Op donderdag 9 december 2010 18:00 schreef NBT het volgende:
En nu lullen we eroverheen!
Nog meer mensen met bier plannen vanavond?
Same here!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:01 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
yep, gewoon thuis op de bank met MW2 of GT5![]()
Waarom eet je 4 dagen alleen brood gekkie?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
JAAAA
Zal ik jullie eens wat vertellen?
Ik heb de afgelopen 4 dagen alleen maar brood gegeten, en nu heb ik een lekkere dürum döner
Juistquote:Op donderdag 9 december 2010 18:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Same here!Alleen dan BO natuurlijk
Omdat ik me rot voelde, en ik geen zin had in andere dingenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Waarom eet je 4 dagen alleen brood gekkie?
BlackOps!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:02 schreef Biffkoffie het volgende:
BO ?
sorry hoor.. beetje noob (shame)
Ahhhhww Gaat het weer een beetje?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat ik me rot voelde, en ik geen zin had in andere dingen
Vind het wel meevallenquote:
sorry again, die ken ik uiteraard welquote:
Ja heb ik gemistquote:Op donderdag 9 december 2010 18:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet lichamelijk hoor.
Je hebt mijn verhaal van gisteravond natuurlijk gemist
Veel plezierquote:Op donderdag 9 december 2010 18:06 schreef tdrone het volgende:
hoi daar ben ik weer
straks naar due date![]()
Owhja!! veel plezier!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:06 schreef tdrone het volgende:
hoi daar ben ik weer
straks naar due date![]()
TOEDELEDOKEILI NBT VEEL PLEZIER MET KLEMZUIPEN WE GAAN JE MISSEN OMDAT WIJ NU EEN GEWELDIGE USER MISSEN IN DE CHAT EN WE WACHTEN ALLEMAAL VOL SMART TOTDAT JIJ TERUG KOMT!quote:
nu ER is afgelopen niet echt meer tot wie is de molquote:Op donderdag 9 december 2010 18:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Is er eigenlijk nog wat leuks op tv?
How I Met Your Motherquote:Op donderdag 9 december 2010 18:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Is er eigenlijk nog wat leuks op tv?
Dat volg ik ook op de voet! Vorig jaar had ik iets supertofs ontdekt, het ging het hele forum overquote:Op donderdag 9 december 2010 18:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
nu ER is afgelopen niet echt meer tot wie is de mol
Die heb ik al ontmoet hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 18:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
How I Met Your Mother![]()
![]()
![]()
Om half 7
Helemaal niet! Ik volg het al 6 seizoenen, en nog steeds niet ontmoetquote:Op donderdag 9 december 2010 18:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die heb ik al ontmoet hoor
Nee, eerste donderdag van het nieuwe jaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:18 schreef Michhas het volgende:
Nieuw seizoen wie is de mol? Is de eerste aflevering vandaag?
Oh... Okequote:Op donderdag 9 december 2010 18:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, eerste donderdag van het nieuwe jaar.
Daar zie je echt uitschot tussen zittenquote:
wat had je dan ontdekt ??quote:Op donderdag 9 december 2010 18:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat volg ik ook op de voet! Vorig jaar had ik iets supertofs ontdekt, het ging het hele forum over![]()
Ik werd ook nog gebeld voor bij DWDD voor de ontdekking, werden 3 theorie mensen uitgenodigd, maar ik kon toen niet
Ja inderdaad jaquote:Op donderdag 9 december 2010 18:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar zie je echt uitschot tussen zittenZo'n kutprogramma, maar leuk om te kijken vanwege die kneuzen die elkaar het leven zuur maken
Ik PM morgen wel, het klopte uiteindelijk niet. Maar iedereen geloofde het wel. Ik had er speciaal een kloon voor aangemaakt op FOK!quote:
PM.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik PM morgen wel, het klopte uiteindelijk niet. Maar iedereen geloofde het wel. Ik had er speciaal een kloon voor aangemaakt op FOK!![]()
doe dat maar niet meerquote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Moet ik jou morgen ook PM'en?
FOK! statsquote:
Zeg jij maar niks vuige duifquote:
HT is na 2 bier al dronkenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij komt ook op 1 als je dronken bent?
Fixedquote:
Eeeey Tealquote:
Wat heb je gegeten?quote:
Quichequote:Op donderdag 9 december 2010 18:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
een stukje korst van mn quiche die ik wegdonderde en een stukje vlees en 2 rostirondjes
Pasta ala papa! mijn vader kan het geniaal makenquote:
2 dacht ikquote:Op donderdag 9 december 2010 18:36 schreef Teal het volgende:
[..]
Pasta ala papa! mijn vader kan het geniaal maken.
hoeveel topics zijn jullie verder sinds mijn naam topic
2 pas volgens mij?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:36 schreef Teal het volgende:
[..]
Pasta ala papa! mijn vader kan het geniaal maken.
hoeveel topics zijn jullie verder sinds mijn naam topic
ben je ziekjes?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik eten wat weer omhoog kwam![]()
Lekker Cornetto!
Ja ckrsquote:Op donderdag 9 december 2010 18:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik eten wat weer omhoog kwam![]()
Lekker Cornetto!
Ja ckrsquote:
Ja ckrsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Nee het was zo goor dat ik ging hoesten en tja toen moest ik hollen,quote:
ik heb geen bannersquote:Op donderdag 9 december 2010 18:45 schreef tdrone het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dit nou weer voor een banner
Mensen met een maatje meer hebben ook liefde nodig.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:45 schreef tdrone het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dit nou weer voor een banner
het gaat over volslanke mensen toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Mensen met een maatje meer hebben ook liefde nodig.
Lees de banner nog een keer.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het gaat over volslanke mensen toch?
DAT WAS ME HELEMAAL NIET OPGEVALLENquote:Op donderdag 9 december 2010 18:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
SORRY HOOR EN JE HEBT JE CAPS LOCK AAN STAAN
nou site heet www.MaatjeMeer-Match.nlquote:Op donderdag 9 december 2010 18:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het gaat over volslanke mensen toch?
MAAKT NIET UIT HOOR KAN DE BESTE GEBEURENquote:Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
DAT WAS ME HELEMAAL NIET OPGEVALLEN
ow tja sorry ik word met de dag blonderquote:Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou site heet www.MaatjeMeer-Match.nl
Joh?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow tja sorry ik word met de dag blonder
Kan gebeuren johquote:Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow tja sorry ik word met de dag blonder
wat?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je het overkomt de beste
beter dat jij een douche neemt dan dat de douche jou neemtquote:
Dan weet je iig dat je het kanquote:Op donderdag 9 december 2010 18:50 schreef L.no het volgende:
[..]
bye
[..]
Succes! Vooral in dit weer.
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
beter dat jij een douche neemt dan dat de douche jou neemt
Ha-ha, ik was even vergeten dat ik in de [PUB SC] zat.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
beter dat jij een douche neemt dan dat de douche jou neemt
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ha-ha, ik was even vergeten dat ik in de [PUB SC] zat.
Plagerijtje mop. ben even meligquote:Op donderdag 9 december 2010 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je zegt het geweldigquote:Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heey jij met je Honkeytonk Badonkadonk?
Zeg ik het nu wel goed?
NEEHEEEEEEEE DODERTquote:
Dat moet je sowieso alquote:Op donderdag 9 december 2010 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders moet ik me schamen
pas op. Ik gijzel jequote:Op donderdag 9 december 2010 18:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hahaha!
PD houdt van ploerten![]()
![]()
ehm okequote:Op donderdag 9 december 2010 18:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hahaha!
PD houdt van ploerten![]()
![]()
Voor je absurd hoge postcount.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom moet ik me schamen?
Ja pas maar op Gijs Gansquote:Op donderdag 9 december 2010 18:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Haha! Ik snap hem anders "Gijs"el ik je![]()
![]()
hahahahahahahahahahahahahaha DIE VIND IK GOEDquote:Op donderdag 9 december 2010 18:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Haha! Ik snap hem anders "Gijs"el ik je![]()
![]()
ik heb minder posts per dag dan jij?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voor je absurd hoge postcount.
Ohjaquote:Op donderdag 9 december 2010 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb minder posts per dag dan jij?
Dat is waar jaquote:
Veel plezier en tot morgenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:56 schreef Teal het volgende:
Marrrrrrr ik ga gamen zoals ik vanmiddag riep.
kwam even kijken of mijn naam topic nog leefde
tot morgen, weer een werk loze op werk dag![]()
![]()
![]()
![]()
tot ooitquote:Op donderdag 9 december 2010 18:56 schreef Teal het volgende:
Marrrrrrr ik ga gamen zoals ik vanmiddag riep.
kwam even kijken of mijn naam topic nog leefde
tot morgen, weer een werk loze op werk dag![]()
![]()
![]()
![]()
Écht niet! Ik herken sarcasmequote:Op donderdag 9 december 2010 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahaha DIE VIND IK GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moest echt lachen hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 18:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Écht niet! Ik herken sarcasme
quote:
morgen is niet ooitquote:Op donderdag 9 december 2010 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tot ooitleuk kennis te maken
ik weet niet of ik er morgen ben, denk het wel, maar je weet het nooitquote:Op donderdag 9 december 2010 18:57 schreef Teal het volgende:
[..]
morgen is niet ooit
maar tot de volgende x
Waaromquote:Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik kan uren naar de UI van Michhas staren
das waar!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet of ik er morgen ben, denk het wel, maar je weet het nooit
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb trek in dingen die ze daar verkopen
SPOILER: WandaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Mafketelquote:Op donderdag 9 december 2010 19:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb trek in dingen die ze daar verkopen
Nooit, want dit is toegestaanquote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef tdrone het volgende:
ik wacht op het momen dat jij een ban krijgt voor die pic PD...
Schaam jequote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik zou me schamen met zulke tieten
u sure??quote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nooit, want dit is toegestaan
Ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik zou me schamen met zulke tieten
Blote tieten mogen. Blote poesjes alleen in KPDquote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 9 december 2010 19:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik hoef me niet te schamen want ik heb niet van zulke tieten
Jup.quote:
Nee? Dan heeft PD mij de verkeerde foto toegestuurdquote:Op donderdag 9 december 2010 19:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik hoef me niet te schamen want ik heb niet van zulke tieten
jij bent niet goedquote:Op donderdag 9 december 2010 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee? Dan heeft PD mij de verkeerde foto toegestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |