Lutte!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lutte met cup D... Dat zou echt geen gezicht zijn.
optimistquote:Op donderdag 9 december 2010 17:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee. Wat ze nu heeft is prima.
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:43 schreef NBT het volgende:
zo, mijn eerste biertje is zojuist geopend!
Iets met mensen accepteren om zoals ze zijn.quote:
Hmmmmmmmmmm Hertog Jan, wat hou ik toch van je!quote:
Dat. En D of groter hoeft niet altijd goed/mooi te zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Iets met mensen accepteren om zoals ze zijn.
iets met lezen en laten gaanquote:Op donderdag 9 december 2010 17:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Iets met mensen accepteren om zoals ze zijn.
Zeg dan niks.quote:
A kan al goed genoeg zijn qua lichaamsopbouwquote:Op donderdag 9 december 2010 17:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat. En D of groter hoeft niet altijd goed/mooi te zijn.
quote:
Of ik iedereen bij gezicht kenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je A goed vond staan bij iemand uit deze SC
Enorm.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:46 schreef NBT het volgende:
Iedereen tevree met zijn of haar cup?dan gaan we over op een onderwerp wat geen verwarring opleverd!
DIE IS LEUK HE!!!!!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef NBT het volgende:
Het hagelt, het hagelt, grote korrels venz, zo geweldig lekker!!!! VENZ VENZ VENZ!!
JAA!!quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ben tevreden met mijn B ja
Gehageld daar?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
de hagel deed pijn vanochtend
Ninja editquote:
hahahahaquote:Op donderdag 9 december 2010 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat wil ik wel eens horen
ja en niet zo'n beetje ookquote:
Nee iets met grenzen leren kennen.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee iets met grenzen leren kennen.
Doe nu niet alsof je van niks weet.quote:
ik quote jou bericht over Ik ben blij met mijn B en bedoelde daarmee zegmaar hetzelfdequote:Op donderdag 9 december 2010 17:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom begon jij over jaloezie?
Stop jij eens met happen!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof je van niks weet.
Kalm aanquote:Op donderdag 9 december 2010 17:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof je van niks weet.
ow jouw vriendin heeft B ?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik quote jou bericht over Ik ben blij met mijn B en bedoelde daarmee zegmaar hetzelfde
Jij moet eens kappen met dat vage gedoe. Dat had je ook al beloofd aan CC toch?quote:
Nee en ik heb geen vriendin meerquote:Op donderdag 9 december 2010 17:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow jouw vriendin heeft B ?
oow tja blond hequote:Op donderdag 9 december 2010 17:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee en ik heb geen vriendin meer
maar kbedoelde als GRAP dat IK blij ben met mijn B
Negeer het gewoon als je zijn humor niet waardeert!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij moet eens kappen met dat vage gedoe. Dat had je ook al beloofd aan CC toch?
Ik heb niks gedaan richting haar?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij moet eens kappen met dat vage gedoe. Dat had je ook al beloofd aan CC toch?
Echt he! Pffffffffffquote:Op donderdag 9 december 2010 17:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan richting haar?
Klopt, maar je bent al een tijdje tegen mij bezig.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan richting haar?
Helemaal nietquote:Op donderdag 9 december 2010 17:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Klopt, maar je bent al een tijdje tegen mij bezig.
Mee eens!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:54 schreef Lutte het volgende:
Leest er iemand wat ik vraag? Stop nou, alsjeblieft.
Oh en nu zo doen, dat is toch nergens voor nodig zeg!quote:
Oehww die zijn lekkerder dan de gewone!quote:
Daar hoef je niet voor weg te blijven!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:56 schreef Oceanview het volgende:
Sowee ik ga ook maar en blijf ook maar voor een paar dagen weg
mensen die niet tegen humor kunnen en denken dat ik gelijk iets tegen hem of CC heb...
Nee vandaar dat je al een tijd tegen mij bezig bent?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, ik ben niet op ruzie uit
ja er zit meer smaak aanquote:Op donderdag 9 december 2010 17:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Oehww die zijn lekkerder dan de gewone!![]()
wie zegt dat je iets tegen mij hebt dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:56 schreef Oceanview het volgende:
mensen die niet tegen humor kunnen en denken dat ik gelijk iets tegen hem of CC heb...
OMDAT JE BLIJFT HAPPEN GODVERREDOMME!!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee vandaar dat je al een tijd tegen mij bezig bent?
Ik ben echt niet tegen jou bezig?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee vandaar dat je al een tijd tegen mij bezig bent?
Blijf maar, als mensen problemen met jou hebben moeten die maar gaan. Ik heb geen problemen met jou, evenals CC en NBT dat niet hebben.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:56 schreef Oceanview het volgende:
]quote:Op donderdag 9 december 2010 17:57 schreef NBT het volgende:
[..]
OMDAT JE BLIJFT HAPPEN GODVERREDOMME!!
mensen die denkenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja er zit meer smaak aan
[..]
wie zegt dat je iets tegen mij hebt dan?
Dit dus, en PD sorry, maar je vat het allemaal verkeerd op, OV is niet tegen jou bezig, jij bent tegen hem bezig...quote:Op donderdag 9 december 2010 17:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je het openbaar doet kun je commentaar verwachten
Tot ziensssss!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:58 schreef Biffkoffie het volgende:
BK gaat er ook vandoor, alleen dan omdat de dag erop zit hier![]()
Laptop gekregen van mn werk voor mn nichtje! Kost taart![]()
Hoop de iedereen morgen hier weer te treffen (?)
Zo ff lekker biertje doen na de file.
Fijne avond folks!
byequote:Op donderdag 9 december 2010 17:58 schreef Biffkoffie het volgende:
BK gaat er ook vandoor, alleen dan omdat de dag erop zit hier![]()
Laptop gekregen van mn werk voor mn nichtje! Kost taart![]()
Hoop de iedereen morgen hier weer te treffen (?)
Zo ff lekker biertje doen na de file.
Fijne avond folks!
eetse!!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga nu even eten, sterkte met de hele boel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |