Geef maar hierquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:21 schreef mickeyD het volgende:
ligt al minstens 10cm in den haag en er komt nog heel veel aan zie ik
Ik heb me toch een klein kutlaagje hier in Den Helderquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:00 schreef Frutsel het volgende:
Dat wat gister zou vallen maar te lang uitbleef lijkt nu dus wel te komen, vooral voor het westen dus
Mooi want ik moet vanavond die kant opquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb me toch een klein kutlaagje hier in Den Helder
ooh? Gezellig, kom je doen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mooi want ik moet vanavond die kant op
en dit is waar ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:34 schreef SteveBudin het volgende:
Goes vanmorgen (pics gejat van Twitter aangezien ik zelf geen zin had om foto's te maken).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hebben!quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:34 schreef SteveBudin het volgende:
Goes vanmorgen (pics gejat van Twitter aangezien ik zelf geen zin had om foto's te maken).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tjah, vanmorgen slam fm en op werk skyradioquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat was volgens mij vanmorgen al op de radio, dat er in Zeeland 20cm sneeuw ligt.
woonde toch ook ergens brabant als ik me niet vergis van eerder in dit topic ergens ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:51 schreef lezzer het volgende:
Ik wilde zeggen "maar, maar, maar het sneeuwt hier helemaal niet".
Maar nu begint het net te sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |