Dat bericht had ik wel getypt om 13:14 he. Nu ligt er idd al wel 20 cm op sommige plekken. Het gaat echt heel hard.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Er ligt echt al veel meer, ik zit in Zuidoost en hier heeft het op een korte periode na vanaf 10 uur alleen maar gesneeuwd en het zijn ook aardige sneeuwbuien. Het is ook zeker meer dan 5 cm, eerder 10 en misschien wel meer dan dat.
Aah, thank you!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:24 schreef Frutsel het volgende:
Foto's mogen ook hier
Mooie actuele weerfoto's
Begint nu licht te sneeuwen in Enschede!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Laat er asjeblieft ook nog een zooi in Overijssel vallen.
sneeuw in Mariaparochie!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:30 schreef drumstickNL het volgende:
Omgeving Almelo ook. (dorpje ken je toch niet)
filelengte neemt op dit moment weer afquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:27 schreef Leipo666 het volgende:
hmm, zo te zien gaat het weer ervoor zorgen dat ik vanavond erg laat thuis zal komen![]()
randstad loopt aardig vast kwa files.....
Lusten ze daar mosterd?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:40 schreef Infection het volgende:
Het KNMI heeft een weeralarm afgegeven voor Noord Holland, Zuid Holland en Utrecht!
http://knmi.nl/
als je maar lang genoeg zeurt krijg je vanzelf je beurtquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:07 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Den Helderen het sneeuwt lekker door
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je maar lang genoeg zeurt krijg je vanzelf je beurt
Ik vraag me af of hier nog meer komt vandaag en morgen. Kan het niet zo best zien op die fuck radar beeldenquote:
hij zegt wel dat de sneeuw t/m nieuwjaar blijft liggen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hier nog meer komt vandaag en morgen. Kan het niet zo best zien op die fuck radar beelden
engeland is ook een chaos of niet? loopt een apart topic overquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit in Birmingham, ik zou vanavond terug vliegen... pokke sneeuw, meest vluchten naar of van Schiphol gecancelled
Er ligt hier nog geen cm in West-Midlands. Maar een vliegtuig heeft een start en een land-puntquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
engeland is ook een chaos of niet? loopt een apart topic over
quote:50 (V I J F T I G) kilometer file op de A27 vanaf Almere tot Lexmond -> Breda
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/ANWBverkeer/status/15800742673645569
[..]
quote:A27 65 km
Breda richting Almere tussen knp. Gorinchem en knp. Almere 65 km
Dat is natuurlijk niet echt een realistisch getalquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
TomTom HD traffic toonde uur geleden al meer dan 3000 km file...
Juist stuk realisischer dan de 700 km want TT meet veel meer wegenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet echt een realistisch getal.
Vertrouw die radars niet heel erg, want ik zit hier in Lelystad en 't zou hier flink moeten sneeuwen, maar als ik naar buiten kijk, valt er geen vlokje. Ligt wel al 10 á 15 cm.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:32 schreef Qwea het volgende:
Den Helder gaat niks meer vallen geloof ik
Ik zou het idd niet doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:03 schreef Blik het volgende:
Ik moet over 2 uur de A2 op naar Den Bosch vanuit Utrecht, ik acht de kans aanwezig dat ik daar niet ga komen...
Omdat we in Nederland wonen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom is er geen algeheel rijverbod voor vrachtwagens op dit moment? Lijkt me voor doorstroming beter. Dat doen ze in België dan beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |