Ben benieuwd of we nog hevige sneeuwval hier in Den Helder krijgen Donderdag/Vrijdagquote:Op woensdag 15 december 2010 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En dat gaat daar nog wel ff zo blijven...
morgenavond misschien pas sneeuw
zaterdagquote:Op woensdag 15 december 2010 13:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we nog hevige sneeuwval hier in Den Helder krijgen Donderdag/Vrijdag
Dan zit ik in drenthequote:
wat is er mis met de 2e dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
Wordt morgen lekkere mengelmoes, in de ochtenspits: Sneeuw. Middag: Regen, avond spits: Sneeuw
@Frutsel: De 2de link in je sig is niet meer echt up to date
topic uit 2008quote:
Maar de plaatjes die erin staan geven de actuele situatie weerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
topic uit 2008en kunt er niet meer posten
Dat had ik dan nog niet gezienquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar de plaatjes die erin staan geven de actuele situatie weer
Mooi topic, kende ik nog niet!
Gisteravond was het zo koud in het oosten jaquote:
Het hele forum is nog te onbekend snikquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar de plaatjes die erin staan geven de actuele situatie weer
Mooi topic, kende ik nog niet!
waarschijnlijk omdat niet bij last active staatquote:Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het hele forum is nog te onbekend snik
je bedoelt active topics?quote:Op donderdag 16 december 2010 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat niet bij last active staat
Geel is het gemiddeldequote:
Volgens mij blijft het gewoon regenen hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 10:01 schreef Frutsel het volgende:
Vanochtend sneeuwde het van 08.00 tot 10.00 uur... nu dwarrelt er her en der nog een vlokje
tis wachten op het echte pak wat komen gaat
Temperatuur zal in de loop van de middag weer gaan dalen.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij blijft het gewoon regenen hoor
Maar dan gaat er geen +10 cm vallen.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Temperatuur zal in de loop van de middag weer gaan dalen.
Misschien moet er een andere naam voor komen. Iets met het weer erin.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het hele forum is nog te onbekend snik
Het is al eens veranderd, maar schiet niets op.. enige oplossing is spamquote:Op donderdag 16 december 2010 12:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien moet er een andere naam voor komen. Iets met het weer erin.
De Elementen zegt de meeste niet zoveel.
Het weer en de elementen ofzo....
De elementen klinkt inderdaad nogal vaagquote:Op donderdag 16 december 2010 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is al eens veranderd, maar schiet niets op.. enige oplossing is spam
linkjes in verwante fora's of frontpage naar dit forum in topics die over soortgelijke zaken gaan of via andere mediums zoals Twitter.
Maar goed, misschien maar goed dat het klein is, wordt er ook niet gebaggerd enzo
Weer- en Rampenforum? W&R ?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De elementen klinkt inderdaad nogal vaag
Hier wordt inderdaad weinig gebaggerd. Dat is in andere subforums wel anders.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is al eens veranderd, maar schiet niets op.. enige oplossing is spam
linkjes in verwante fora's of frontpage naar dit forum in topics die over soortgelijke zaken gaan of via andere mediums zoals Twitter.
Maar goed, misschien maar goed dat het klein is, wordt er ook niet gebaggerd enzo
Klinkt inderdaad stukken beter, sinds zo'n beetje alle topics in dit subforum ermee te maken hebben.quote:
Hebben ze nu ook... De Elementen staat immers voor water, wind, land en vuur... maar ja...quote:Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad stukken beter, sinds zo'n beetje alle topics in dit subforum ermee te maken hebben.
en komen ze gelijk met rampen alla: grote branden en dergelijke.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hebben ze nu ook... De Elementen staat immers voor water, wind, land en vuur... maar ja...
Rampenforum staat gelijk zo sensatiebelust...
Weer en natuurrampen (dat is geen sensatie)quote:Op donderdag 16 december 2010 12:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hebben ze nu ook... De Elementen staat immers voor water, wind, land en vuur... maar ja...
Rampenforum staat gelijk zo sensatiebelust...
wij gaan mee stemmen ?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:14 schreef Qwea het volgende:
ik ga staken, de weergoden weigeren sneeuw te leveren
Belachelijk. Nu zelfs al op sneeuw bezuinigen...quote:Op donderdag 16 december 2010 13:14 schreef Qwea het volgende:
ik ga staken, de weergoden weigeren sneeuw te leveren
Ligt aan de temperatuur van de grondquote:Op donderdag 16 december 2010 14:32 schreef Qwea het volgende:
En het sneeuwt. Nat, vooralsnog. Het was 5,3 hier, nu volgens mijn foon app 2,5.
Bij hoeveel graden blijft sneeuw liggen? 0 toch pas?
3 uur later, en er is een dekje aan het onstaanquote:Op donderdag 16 december 2010 13:35 schreef Blik het volgende:
Utrecht flinke regen, ben benieuwd of er nog iets van een dekje gaat ontstaan vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |