uhuquote:Op maandag 13 december 2010 11:21 schreef rubje het volgende:
neu, dat denk ik niet als we die meneer laatst op tv moesten geloven die vertelde dat men veel beter was voorbereid dan vorig jaar op de lawine aan sneeuw.![]()
Volgens Jan Visser gaat er in het oosten en zuidoosten rond de 10 cm vallen.quote:Op maandag 13 december 2010 11:49 schreef aloa het volgende:
Donderdag eerst regen, wat overgaat in sneeuw en sneeuwbuien.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
"N35 van Almelo richting Enschede 27.5 km"
En er was ook een ongeluk gebeurd op de A1, dus het stond ook een tijd muurvast tussen Oldenzaal en Hengeloquote:Op maandag 13 december 2010 19:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De A35 staat dus zo'n beetje vol.
Oftewel: alle autobanen in Twente stonden volquote:Op maandag 13 december 2010 19:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De A35 staat dus zo'n beetje vol.
het is al een aardig eind op weg ja hier, zuid achterhoekquote:Op maandag 13 december 2010 18:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Volgens Jan Visser gaat er in het oosten en zuidoosten rond de 10 cm vallen.
7 cm heb ik net even gemeten. Maar het sneeuwt niet meer.quote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef seasushi het volgende:
[..]
het is al een aardig eind op weg ja hier, zuid achterhoek
quote:Door sneeuw donderdag weer zware spits verwacht
(Novum) - Doordat het in het hele land gaat sneeuwen wordt donderdag opnieuw een zeer zware ochtendspits verwacht. De Verkeersinformatiedienst rekent op zeker vierhonderd kilometer file.
De komende nacht gaat het volgens het KNMI vanuit het noordwesten eerst regenen, maar landinwaarts wordt dat sneeuw. Donderdag gaat het overal sneeuwen. De temperatuur ligt zowel 's nachts als overdag rond het vriespunt.
"We berekenen nog wat de effecten per provincie zijn", zegt een woordvoerder van de VID. "Daarbij is niets zo onvoorspelbaar als het weer, maar het ziet er nu niet al te best uit." Als het donderdag blijft sneeuwen, worden in de avond ook veel files verwacht. "Donderdag staat sowieso al vaak een drukke spits."
Ja, of mensen houden daadwerkelijk rekening met het spitsalarm en blijven thuis of gaan gespreid onderweg en als de ANWB geen spitsalarm had afgegeven, het ook echt een zooi zou worden op de weg...quote:Op woensdag 15 december 2010 11:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Heeft de ANWB alweer een spitsalarm afgegeven?
Dan weet ik zeker dat ik morgen gewoon door kan rijden
Door wat? De sneeuw die niet viel?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, of mensen houden daadwerkelijk rekening met het spitsalarm en blijven thuis of gaan gespreid onderweg en als de ANWB geen spitsalarm had afgegeven, het ook echt een zooi zou worden op de weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |