Wut, da's driekwart Nigella-boekquote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef borisz het volgende:
voor Baby J
voor Steer.
Kerstallerhande met 210 pagina's
Ik vind het wel leuk hoor! Daar niet vanquote:Op donderdag 9 december 2010 16:10 schreef Sarabi het volgende:
Oe een naamtopic?
Gefeliciteerd Steer
En bedankt voor de complimenten (ookal was dat van steer een compliment)
@Lielie de foto geeft het niet helemaal goed weer
Tot mijn schouders ben ik wel echt blond en daaronder nog bruin
Is ie er al? Ikwillumookquote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef borisz het volgende:
voor Baby J
voor Steer.
Kerstallerhande met 210 pagina's
Goed hoor, Steer.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Kamer gevonden!! 70 EUR duurder dan begroot, maar erg ruim, mooi, netjes, centraal gelegen, twee leuke![]()
![]()
huisgenotes en een relaxte huisgenoot. Heb de penthouse met dakterras.
En AH om de hoek.
Ik heb hem ook even gehaald.quote:
Zou mooi zijn als het je lukt.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Proberen de trein van half 5 te halen
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanmiddag opgehaald bij de Steer Heijn
Oe, ikwilikwil. Zaterdag even spieken bij de Albert Heijn bij mijn werk. Maar da's maar een klein Heijntje.quote:
Goedzoquote:Op donderdag 9 december 2010 16:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor! Daar niet van
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Kamer gevonden!! 70 EUR duurder dan begroot, maar erg ruim, mooi, netjes, centraal gelegen, twee leuke![]()
![]()
En AH om de hoek.
Ik heb dat ook. En ik kom er niet vanafquote:Op donderdag 9 december 2010 16:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goedzo
Ik vind het rode erin niet zo mooi, maar dat heeft mijn haar altijd en duurt nog wel 2 beurten voordat het is zoals ik wil
Ik wil niet weten hoeveel kleuren ik nu heb, maar het is sowieso wel mooi meerdere kleuren in je haarquote:Op donderdag 9 december 2010 16:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. En ik kom er niet vanaf
Overigens heb ik nu wel zes of zeven kleuren haar. Hoewel ik het echt in één kleur heb laten verven in het voorjaar.
Die eerste fotoquote:Op donderdag 9 december 2010 16:26 schreef golfer het volgende:
Naar aanleiding van de TT nog even:
[ afbeelding ]
![]()
Wat was ik gek op dat mens.![]()
Maar nu ziet ze er toch wat anders uit:
[ afbeelding ]
In menig jongenskamer werd daar flink op bevlekt.quote:
Oja?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
In menig jongenskamer werd daar flink op bevlekt.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
In menig jongenskamer werd daar flink op bevlekt.
*fap* *fap*quote:
Feliquote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
En AH om de hoek.
Ja... als het mij zou overkomen zou ik best pissig zijn, maar ik zou 'de ander' dan ook wel begrijpen. Ik zou 550 EUR besparen (als ik voor 50 EUR mijn contract 'af zou kopen') én ik zou nauwelijks hoeven te verhuizen, én zou eigen keuken en douche houden.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:57 schreef LieLie het volgende:
Oh, balen Steer!
Tja.. misschien contact opnemen en het verhaal uitleggen?
Zou het er niet uit beleefdheid bij laten zitten.
Hij was zo aardig en ik voel me zo'n idiootquote:Op donderdag 9 december 2010 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Hmpf, ik zou proberen het contract te verbreken als die andere aanbieding echt zoveel beter is. Die jongen vindt wel iemand anders, heus!
Maar de confrontatie aangaan is niet zo geweldig, huhquote:Op donderdag 9 december 2010 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
jullie hebben gelijk, dat zegt mijn gevoel ook
Ik zou het gewoon eerlijk bespreekbaar maken bij degene waar je het nieuwe contract hebt getekend. Er is zo'n kamernood dat ze die kamer echt wel binnen no-time weer verhuren kunnen.quote:
Heeft MeMo al een huisje?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
jullie hebben gelijk, dat zegt mijn gevoel ook
Nou, gewoon contact opnemen danquote:Op donderdag 9 december 2010 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja... als het mij zou overkomen zou ik best pissig zijn, maar ik zou 'de ander' dan ook wel begrijpen. Ik zou 550 EUR besparen (als ik voor 50 EUR mijn contract 'af zou kopen') én ik zou nauwelijks hoeven te verhuizen, én zou eigen keuken en douche houden.
Dan verhuis ik gewoon 3 weken eerder terug naar Eindhoven.... en trein ik wel heen en weer 3 dagen in de week...
Is te duur voor wat Memo wil, is ook het eerste waar ik aan dacht. Bovendien gemeubileerd.quote:
Ah okquote:Op donderdag 9 december 2010 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is te duur voor wat Memo wil, is ook het eerste waar ik aan dacht. Bovendien gemeubileerd.
En doe dat dan wel NU!quote:
GMTAquote:
Ja. Dat. Kan. Ik. Me. Wel. Voorstellen.quote:
Nee!!quote:
+ eigen keuken en douche!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:01 schreef LieLie het volgende:
Ja. Dat. Kan. Ik. Me. Wel. Voorstellen.
Maar je kunt een paar honderd euro besparen als je het verhaal even uitlegt. Kom op!
+50 meter van het Vrijthof in het centrum + een verhuizing van een paar keer 10 meter heen en weer lopen!!quote:
omg, het is echt waar je bang voor wasquote:Op donderdag 9 december 2010 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
+50 meter van het Vrijthof in het centrum + een verhuizing van een paar keer 10 meter heen en weer lopen!!![]()
![]()
Waarom geen zakdoekjes? Dat is zachter voor je neus!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
De rollen keukenpapier en ik gaan de komende dagen een innige relatie krijgen
Hij vindt wel een andere huurderquote:Op donderdag 9 december 2010 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie hebben gelijk. Ik ga morgen overleggen met de buurman en contract proberen te verbreken. Waarschijnlijk ben ik wel zo'n enorm watje dat ik meteen 50 EUR ga aanbieden. Maarja, ik bespaar dan wel 500 EUR +
En wat als het tegenvalt? Dan heb je één iemand tegen je in het harnas gejaagd die je nooit weer ziet of spreekt en waar je verder niks mee te maken hebtquote:Op donderdag 9 december 2010 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
omg, het is echt waar je bang voor was![]()
Je móet die andere kamer opzeggen hoor, dit is zoveel beter en dat weet je. Het wordt 1 onaangenaam gesprek (wat hoogstwaarschijnlijk ook nog eens reuze mee gaat vallen) (maar dat weet je rationeel ook wel en dat helpt helemaal niets).
Die heb ik nietquote:Op donderdag 9 december 2010 17:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waarom geen zakdoekjes? Dat is zachter voor je neus!
Ik heb hem net toegevoegd op Facebook!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
En wat als het tegenvalt? Dan heb je één iemand tegen je in het harnas gejaagd die je nooit weer ziet of spreekt en waar je verder niks mee te maken hebt
Ik wil ook de kerst-Allerhandequote:Op donderdag 9 december 2010 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die heb ik nietEn dan moet ik weer naar de winkel
En dan sta ik weer bloot aan verleidingen
Maar dan kan ik wel de kerst-allerhande halen
![]()
Goed plan van jou
Zeg dat nou niet! Dan wordt het gesprek nog enger voor Steerquote:Op donderdag 9 december 2010 17:04 schreef LieLie het volgende:
En wat als het tegenvalt? Dan heb je één iemand tegen je in het harnas gejaagd die je nooit weer ziet of spreekt en waar je verder niks mee te maken hebt
Hoow.. domquote:Op donderdag 9 december 2010 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb hem net toegevoegd op Facebook!!!______!!!!!!
Je kan mensen verwijderen!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb hem net toegevoegd op Facebook!!!______!!!!!!
Wordt ie hard vanquote:Op donderdag 9 december 2010 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet! Dan wordt het gesprek nog enger voor Steer![]()
Al denk je zelf dat het juist positief was wat je schreef
Moet ik hem opsturen?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou overigens mijn vader laten bellen dat er iets tragisch is gebeurd en een rouwadvertentie plaatsen in het Maastrichtse suffertje
Nou, ik wil dat best doen hoorquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 9 december 2010 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik wil dat best doen hoorBen expert in het opsturen van dingen
Muffins, Allerhande. Maakt mij allemaal niet uit
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou overigens mijn vader laten bellen dat er iets tragisch is gebeurd en een rouwadvertentie plaatsen in het Maastrichtse suffertje
Maar kom je zelf niet in de buurt van de AH dan?quote:
Ik kan hem verdorie zelfs inplannen voor een ok!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:08 schreef golfer het volgende:
Dat kan inderdaad ook nog.
Of je regelt even een spoedopname voor hem bij jullie.
Jah, zaterdag wel als ik ga werken. Dus daar kijk ik wel even. Maar dat is maar een kleintje, dus ik hoop dat ze genoeg hebbenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar kom je zelf niet in de buurt van de AH dan?
Ik haal een extra voor jequote:Op donderdag 9 december 2010 17:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jah, zaterdag wel als ik ga werken. Dus daar kijk ik wel even. Maar dat is maar een kleintje, dus ik hoop dat ze genoeg hebben
Je kunt hem ook gewoon even online bekijken:quote:Op donderdag 9 december 2010 17:09 schreef LieLie het volgende:
Jah, zaterdag wel als ik ga werken. Dus daar kijk ik wel even. Maar dat is maar een kleintje, dus ik hoop dat ze genoeg hebben
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik haal een extra voor jeAls ze hem dan niet meer hebben, stuur ik hem wel op
Dat is niet hetzelfdequote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon even online bekijken:
http://allerhande.ah.nl/
Ja, maar wat is nou leuker Golferquote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon even online bekijken:
http://allerhande.ah.nl/
LOLquote:Op donderdag 9 december 2010 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Het is een grapjequote:
Nou dat ook nogquote:Op donderdag 9 december 2010 17:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan hem verdorie zelfs inplannen voor een ok!
Wat denk je dat hij zou doen?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou dat ook nogHet leuke blonde tweedejaars huisgenootje had VANOCHTEND een spreekuur voor haar kruisband met mijn begeleider.
Dat was de 'connectie'
Zucht. Zie er zo tegenop.
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
Kreeg net een mailtje van River Cottage (de nieuwsbrief) en maandag wordt op channel 4 RC christmas Fayre uitgezonden.
iets voor B en G natuurlijk want: kerstnietwaar?
maar wel wat voor P!!!
geen idee!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Tof
Maar ik heb geen Channel 4 en die zooi wordt hier verlaat op de nieuwsgroepen geplaatst. Kan de Mr. niet ff die aflevering opnemen op een DVD-recorder en dan uploaden of zo?
Dat had ik ook al gezien, die uitzending-aankondiging en inderdaad: dat is niets voor ons, die kerstkookprogramma'squote:Op donderdag 9 december 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
Kreeg net een mailtje van River Cottage (de nieuwsbrief) en maandag wordt op channel 4 RC christmas Fayre uitgezonden.
Das niets voor B en G natuurlijk want: kerstnietwaar?
maar wel wat voor P!!!
Ik herken het doomdenken van Steer wel hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef DarkElf het volgende:
hartstikke vervelend steer maar leg t gewoon eerlijk uit, mensen hier zien toch ook dat het logischer is om binnen je pand te verhuizen? en ja tis klote voor die jongen/man maar goed, hij zal heus wel iemand anders vinden. Neem niet aan dat toevallig in Maastricht een kameroverschot is voor studenten.
Nigellaquote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef Sarabi het volgende:
Nigellais comfort food aan het maken
Ben je misselijk, arme schatquote:Op donderdag 9 december 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
Das niets voor B en G natuurlijk want: kerstnietwaar?
Beetje generaliseren levert een leuke discussie op, weet je nog?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:18 schreef DarkElf het volgende:
dus jullie hebben zo een hekel aan kerst dat zelfs een programma wat je leuk vindt maar wat in kerstsfeer is eenkrijgt?
Kan je je niet binnen een bepaalde tijd bedenken bij een contract tekenen?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik herken het doomdenken van Steer wel hoorMaar Steer, niet zo doomdenken en leg het gewoon uit. Ik heb gemerkt dat mensen meer accepteren als je de situatie goed uitlegt (en als je er vroeg genoeg mee komt en eerlijk bent). In het ergste geval wil-ie niet ontbinden: nou ja, dan is dat pech hebben. Nee heb je, ja kun je krijgen...toch?
waar zeg ik dat ik t echt serieus opvat?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beetje generaliseren levert een leuke discussie op, weet je nog?![]()
![]()
Ja, natuurlijk. Trouwens als jij er nog een keer over begint en het woord kerstquote:Op donderdag 9 december 2010 17:18 schreef DarkElf het volgende:
dus jullie hebben zo een hekel aan kerst dat zelfs een programma wat je leuk vindt maar wat in kerstsfeer is eenkrijgt?
Jij voelt je alweer wat beter zo te lezenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:20 schreef DarkElf het volgende:
waar zeg ik dat ik t echt serieus opvat?
ik was al plaatjes van mr en mrs scrooge aan t zoeken
Tenzij het in het contract vermeld staat niet volgens mijquote:Op donderdag 9 december 2010 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je je niet binnen een bepaalde tijd bedenken bij een contract tekenen?
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ik t echt serieus opvat?
ik was al plaatjes van mr en mrs scrooge aan t zoeken
heb net heerlijk geslapen, keelpijn is weg en temp is gezakt naar 37.6quote:Op donderdag 9 december 2010 17:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij voelt je alweer wat beter zo te lezen![]()
Artikel 15: 'De huurder kan niet opzeggen voor het einde van de overeenkomt, tenzij hij zelf zorgdraagt voor een opvolgende huurder voor de resterende tijd. De opzegtermijn voor de huurder is een maand.'quote:Op donderdag 9 december 2010 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je je niet binnen een bepaalde tijd bedenken bij een contract tekenen?
Ja, maar goed...dan moet je dus een huurder zoekenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Artikel 15: 'De huurder kan niet opzeggen voor het einde van de overeenkomt, tenzij hij zelf zorgdraagt voor een opvolgende huurder voor de resterende tijd. De opzegtermijn voor de huurder is een maand.'
Nou, kijk eensquote:Op donderdag 9 december 2010 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
Nog beter: artikel 16: de huurovereenkomst kan met wederzijds goedvinden van huurder en verhuurder nadat de huur is ingegaan (is nog niet eens ingegaan) op elk moment worden beeindigd
Poolse hoer er in zetten.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, maar goed...dan moet je dus een huurder zoekenEn heeeeeeeeeeel snel!
Oh, nog beter.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
Nog beter: artikel 16: de huurovereenkomst kan met wederzijds goedvinden van huurder en verhuurder nadat de huur is ingegaan (is nog niet eens ingegaan) op elk moment worden beeindigd
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:24 schreef LieLie het volgende:
De auto is ook weer klaar!
Schade is hersteld, APK en we hebben nu ook winterbanden.
Dat laatste is wel prettig voor zaterdag, want dan moet ik alleen naar familie en daarna naar Amersfoort.
jahaaaquote:
* Stereotomy slaat gat in beeldscherm.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet het B woord, niet het B woord
[ afbeelding ]
Daar zijn we toch voor??quote:Op donderdag 9 december 2010 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
jahaaa
En sorry dat ik even zelf obsessief mijn problemen hier neerkwak.
snap ik hoor, ik zou er ook mee zitten geloof mequote:Niet dat ik dat normaal niet doe, maar dit was ff een stressmomentje voor me.
vanavond is leuk dusquote:Nu naar huis, vanavond afdansenvoor Salsa. Morgen naar Eindhoven om te scannen weer.
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:44 schreef DarkElf het volgende:
P ik heb t de mr gevraagd in theorie zouden we dat kunnen doen geloof ik was t antwoord, maar dan moet ik hem maandag even helpen herinneren eraan als ik ga kijken...
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:50 schreef DarkElf het volgende:
gewoon lekker je neus ophalen P, die katten storen zich er niet aan en tis veel gezonder voor je holtes dan snuiten
Thnx enneh...have fun daaro in Frankrijk. Veel achter de francaises aan of alleen maar skieeen?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:07 schreef Den_Haag het volgende:
Sterkte P met het verkouden zijn.
Grrrr...best wel een gehannes om de gprs-verbinding voor het buitenland uit te zetten op de iphone. Lekker duidelijke handleidingen. hopelijk nu wel gevonden anders wordt het een dure vakantie
Settings -> General -> Network en daar: 3G uit, Cellular Data uit en Data Roaming uit .quote:Op donderdag 9 december 2010 18:07 schreef Den_Haag het volgende:
Sterkte P met het verkouden zijn.
Grrrr...best wel een gehannes om de gprs-verbinding voor het buitenland uit te zetten op de iphone. Lekker duidelijke handleidingen. hopelijk nu wel gevonden anders wordt het een dure vakantie
1. Sommigen hebben de kerst allerhande anderen willen hem nog hebbenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:55 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi! doei! druk! hectiek! koken!! daarna instorten en horen hoe het met jullie is
![]()
wie maakt er vast een samenvatting?![]()
![]()
Van te voren bestellen lijkt me het beste. Dan kan je ze halen wanneer het je uitkomt.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
Trouwens, wat is handigIk heb met het kerstdiner stukken varkensfilet nodig. Die kan ik natuurlijk een paar dagen voor kerst gaan halen, maar dan zijn ze vast op
Zou ik die dingen al ff van te voren kunnen halen en fatsoenlijk kunnen invriezen zonder al teveel smaakverlies
Net als een lamsschouder of lamsbout? Aan de andere kant: die varkensfilet wordt wel minimaal een dag in een soort van marinade gelegd. Dan maakt het natuurlijk ook niet veel meer uit
Geen slager in de buurt dus dat wordt Makroquote:Op donderdag 9 december 2010 18:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Van te voren bestellen lijkt me het beste. Dan kan je ze halen wanneer het je uitkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:18 schreef TAV74 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
In de supermarkt waar ik werkte, kon je ook vlees bestellen.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen slager in de buurt dus dat wordt Makro
Ja. Ik hoef ff geen vlees van de AHquote:Op donderdag 9 december 2010 18:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In de supermaarkt waar ik werkte, kon je ook vlees bestellen.
Ok. De C1000 heeft bij ons goed vlees.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik hoef ff geen vlees van de AHIig niet dat soort vlees. De andere supermarkt is de C1000. Ook niet echt een optie voor mij.
verschilt idd per c1000, de c1000 een dorp verderop heeft best prima vlees. De c1000 waar ik vroeger woonde echt niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ok. De C1000 heeft bij ons goed vlees.
Thanx Borquote:Op donderdag 9 december 2010 18:14 schreef borisz het volgende:
[..]
1. Sommigen hebben de kerst allerhande anderen willen hem nog hebben
2. Baby J heeft zijn buisjes.
3. Sarabi is blond
4. Steer heeft een nieuw onderkomen gevonden, nou ja eigenlijk 2.
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:14 schreef borisz het volgende:
1. Sommigen hebben de kerst allerhande anderen willen hem nog hebben
2. Baby J heeft zijn buisjes.
3. Sarabi is blond
4. Steer heeft een nieuw onderkomen gevonden, nou ja eigenlijk 2.
Je snapt dat we het hier echt hebben over het vlees dat ze verkopen voor consumptie?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:24 schreef golfer het volgende:
Wij hebben geen C1000, maar ik hoor altijd goede verhalen over hun vleesafdeling.
dan werkt hij alleen op wifi toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Settings -> General -> Network en daar: 3G uit, Cellular Data uit en Data Roaming uit .
Easy as Pi
De smaak van Italia, met echte pasta en echte pancetta. Boter, eieren, room, knoflook, sjalotje, echte Parmezaanse kaas, veel zwarte peper, peterseliequote:Op donderdag 9 december 2010 18:25 schreef Bluezz het volgende:
My god, ik zit zo vollllll van die carbonara, zo ongelofelijk lekkeren italiaans en rijk en vol en *insert kreetje
Een koolhydraatorgasmusjequote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef golfer het volgende:
De smaak van Italia, met echte pasta en echte pancetta. Boter, eieren, room, knoflook, sjalotje, echte Parmezaanse kaas, veel zwarte peper, peterselie![]()
Simpel, maar machtig.
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx BorKookpauze (wachten tot de oven klaar is).
1: ah ja, ik heb hem op schoot liggen, zo ff lekker bladeren![]()
2: hopen dat het nu beter gaat met J![]()
3: pics or it didn't happen![]()
4: ohjee.. nu moet ie zeker bellen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
De smaak van Italia, met echte pasta en echte pancetta. Boter, eieren, room, knoflook, sjalotje, echte Parmezaanse kaas, veel zwarte peper, peterselie![]()
Simpel, maar machtig.
Nou idd! maar soms moet je gewoon even lekker jezelf dingen toestaan he?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das heul niet blond!! Das rossig
![]()
Dirty Blondquote:Op donderdag 9 december 2010 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
das heul niet blond!! Das rossig
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Simpel, maar machtig.
Ik kijk alleen zo op momenten als ik mijn bugbunny tanden niet op de foto wilquote:Op donderdag 9 december 2010 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Kijk je altijd zo Saar, of tuit je je lippen voor de foto
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik kijk alleen zo op momenten als ik mijn bugbunny tanden niet op de foto wil
Ik zei ook al dat ik het meer mijn haarkleur vind dan blondquote:Op donderdag 9 december 2010 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
das heul niet blond!! Das rossig
Staan gelukkig veel 'from scratch' recepten tussenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:41 schreef golfer het volgende:
Ik ga me morgen wel eens in die Allerhande verdiepen, maar heb mij eigenlijk dit jaar voorgenomen om niet weer te trappen in die dure kant-en-klare troep en dit jaar gewoon alles lekker simpel zelf van scratch af te maken.
leuk tijdverdrijf en ook tegelijkertijd een bezuiniging
was die dure kant-en-klaar troep wel lekker? het klinkt zo lekker iig!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:41 schreef golfer het volgende:
Ik ga me morgen wel eens in die Allerhande verdiepen, maar heb mij eigenlijk dit jaar voorgenomen om niet weer te trappen in die dure kant-en-klare troep en dit jaar gewoon alles lekker simpel zelf van scratch af te maken.
Veel plezier!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:41 schreef Den_Haag het volgende:
naar de wintersport
tot volgende week zaterdag
goeie reis, ski veilig en tot volgende weekquote:Op donderdag 9 december 2010 18:41 schreef Den_Haag het volgende:
naar de wintersport
Ik vond de dingen van de HEMA echt lekker hoewel ik niet van kant-en-klaar houd.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was die dure kant-en-klaar troep wel lekker? het klinkt zo lekker iig!
break a leg!!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:41 schreef Den_Haag het volgende:
naar de wintersport
hahaha dat was zo'n gekke ervaring hequote:Op donderdag 9 december 2010 18:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nog moe van het kleren kopen, hihihi!
joah, ben niet doodziek ofzo. alleen grieperig. en snel moe, nu weer. verder gaat het best goed hoor, thanksquote:Op donderdag 9 december 2010 18:46 schreef krakkemieke het volgende:
FFT: gaat het al wat beter met je?
In Rotterdam in ieder geval niet. Hier is het laatste restje vandaag gesmolten.quote:
Ow zeg dat danquote:Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, wel hier! Maar daar misschien niet..
wat heeft 70 kg met december te maken? vind je dat veel?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:59 schreef rijsttafel het volgende:
Jaja, december laat zich zien.
70kg is een feit![]()
(ik let nooit op m'n gewicht, maar iemand had het voor een bepaalde meting nodig die hij met me gedaan had, iets op een fiets)
oh das heel mooiquote:Op donderdag 9 december 2010 19:10 schreef LieLie het volgende:
Mijn neef is bijna veilig terug uit Afghanistan
Dat klinkt echt megaheerlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Simpel, maar machtig.
Dat is fijnquote:Op donderdag 9 december 2010 19:10 schreef LieLie het volgende:
Vooral dat eerstequote:Op donderdag 9 december 2010 18:41 schreef golfer het volgende:
Zit-ie nu op Kreta?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:10 schreef LieLie het volgende:
Ah...zuipen en feesten op kosten van het rijk. Heel goed. Het zij ze gegundquote:
Aan het eind van december ben ik altijd zwaarder, denk ikquote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat heeft 70 kg met december te maken? vind je dat veel?
Veel plezierquote:Op donderdag 9 december 2010 19:21 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga nog maar eens Sinterklaas vieren
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 9 december 2010 19:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Heb er eigenlijk helemaal geen zin in, voel me nog steeds niet 100%
Ik ben ook van plan gewoon daar op de bank te hangen en cadeaus uit te pakken en dan weer naar huisquote:Op donderdag 9 december 2010 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelIk ben blij dat ik Chanty heb gevraagd om te verplaatsen naar volgende week. Dan ben ik hoop ik weer wat gezelliger
Denk je dat je veel zuipt als je een half jaar geen druppel alcohol gehad hebt?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...zuipen en feesten op kosten van het rijk. Heel goed. Het zij ze gegund
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan gewoon daar op de bank te hangen en cadeaus uit te pakken en dan weer naar huis![]()
Ik kijk morgen even aan wat we met onze date doen, oke?
Mwah, ze worden daar nog steeds wel in de gaten gehouden geloof ik hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. uitgegeten.. was weer een lekkere zuurkoolovenschotelNu even flink uitbuiken en ontspannen met een bakkie thee en een kaneelster
Fijn Lie!! Toch wel een opluchting dat hij heelhuids thuis komt! Mits hij zich geen stuk in zijn kraag zuipt dus![]()
![]()
Nee, maar dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 9 december 2010 19:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Denk je dat je veel zuipt als je een half jaar geen druppel alcohol gehad hebt?![]()
I know. Ik heb er diverse dingen over gelezenquote:En verder is het ook bedoeld om gesprekken te hebben, over de tijd daar en de terugkeer en het duurt maar een paar dagen.
Hehequote:Op donderdag 9 december 2010 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik ook nietMaar die paar dagen daar (en eigenlijk vind ik dat nog weinig, maar goed...) vind ik een goed idee. Kunnen ze iig ff relaxen en bijkomen en wennen aan een normale omgeving.
[..]
I know. Ik heb er diverse dingen over gelezenBovenmatige interesse in alles wat met defensie te maken heeft hier
1 januari hebben we dus 80 kg rijst op tafelquote:Op donderdag 9 december 2010 19:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Aan het eind van december ben ik altijd zwaarder, denk ik
ik ga een avonturenfilm kijkenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...welke film ga ik zo kijken? Ik twijfel tussen een stevige oorlogsfilm of een chickflick
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hehe
Misschien heb je wel dingen van mijn neef gelezen dan.
Ik twijfel tussen Black Hawk Down, Julie & Julia, Wimbledon, GI Jane, The LAst Samurai en Red Dawnquote:Op donderdag 9 december 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga een avonturenfilm kijken
veel plezier en komt vast goed, doe rustig aan. veel drinken.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Heb er eigenlijk helemaal geen zin in, voel me nog steeds niet 100%
ooh Wimbledon is zo leukquote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Black Hawk Down, Julie & Julia, Wimbledon, GI Jane, The LAst Samurai en Red Dawn
Hij werkt als journalist voor defensie. Maar volgens mij met name voor interne communicatie, dus dan weet ik niet of het kan eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnenHeeft-ie een blogje of zo? De landmacht heeft een tijd blogs gehad van mensen die uitgezonden waren. Die vond ik echt wel interessant en leuk om te lezen. En ik ben ooit een ochtendje gaan googlen naar allerlei dingen rondom uitzendingen en ook wat voor procedure er wordt afgewerkt als er mensen omkomen en zo.
Nou ja..de film an sich is een slap verhaal, maar Kirsten Dunst is daarquote:Op donderdag 9 december 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh Wimbledon is zo leuk
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij werkt als journalist voor defensie. Maar volgens mij met name voor interne communicatie, dus dan weet ik niet of het kan eigenlijk.
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:42 schreef LieLie het volgende:
Mijn neven (broers dus) zien elkaar morgen weer na 9 maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi..
![]()
Hij is ook mee geweest op patrouille e.d. idd.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ok dan. Ook leuk. Daarnaartoe als fotograaf van Defensie lijkt me eigenlijk ook wel spannend
En eng
Hehe goed voornemen.. Nee, aankomen is lastiger dan afvallen, zeggen ze.. Maar ik ga voor de 75kg ergens halverwege volgend jaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
1 januari hebben we dus 80 kg rijst op tafel
tis een nogal cliché-verhaal maar vind em wel erg leuk en romantischquote:Op donderdag 9 december 2010 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja..de film an sich is een slap verhaal, maar Kirsten Dunst is daar![]()
Het wordt trouwens GI JaneHeb zin in actie
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:42 schreef LieLie het volgende:
Mijn neven (broers dus) zien elkaar morgen weer na 9 maanden.klinkt als een ontroerende filmsceneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
vertel mij wat.. aankomen gaat wel goed met medicijnen trouwensquote:Op donderdag 9 december 2010 19:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hehe goed voornemen.. Nee, aankomen is lastiger dan afvallen, zeggen ze.. Maar ik ga voor de 75kg ergens halverwege volgend jaar.
Dat dusquote:
Thuis!quote:
Hierquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:11 schreef LieLie het volgende:
Pff, ik heb een wrap gehad en een beetje hangop. Dat hakt er al in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is genoeg voor 4-5 man denk ik
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Volhoudne, dat eetpatroon. Dan komt het met je lijn wel goed
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Was vanmorgen nog wel even zwaar/licht als gister, nog niet genoeg gegeten en gedronken blijkbaar.
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:17 schreef LieLie het volgende:
Het sneeuwt hier trouwens nog steeds.
Toch wel? Ik had daar een voorstukje van gezien. Maar in de digitale gids stond wat andersquote:Op donderdag 9 december 2010 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Eerst Metropolis en daarna Pavlov kijken, met die kok dit keer onderworpen aan onderzoek..
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:14 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers van stevige en kcal-rijke gerechten...dit is een topperhuh hoe zou dat smaken met suikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is genoeg voor 4-5 man denk ik
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja volgens mij wel.. al staat er op onze digigids dat ze Epke Zonderland hebben.. nou ja, ook interessant hoor, daar niet vanquote:Op donderdag 9 december 2010 20:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Toch wel? Ik had daar een voorstukje van gezien. Maar in de digitale gids stond wat anders
Ja, precies, bij ons ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.. al staat er op onze digigids dat ze Epke Zonderland hebben.. nou ja, ook interessant hoor, daar niet vanWe zien wel wat het wordt
Hoe denk je dat dat zou smaken?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh hoe zou dat smaken met suiker
Ben je online? MSN doet weer raarquote:Op donderdag 9 december 2010 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
hehe leuk onderwerp in Metropolis: ludduvuduh..
nou er zit ook peper in en zoute saucijs.. wat overheerst?quote:
Niet de suiker hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou er zit ook peper in en zoute saucijs.. wat overheerst?
Ja hoor, al urenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ben je online? MSN doet weer raar
Ik probeer je te pingen maar krijg dit:quote:
Dan doe je vast iets niet goedquote:Op donderdag 9 december 2010 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik probeer je te pingen maar krijg dit:
Peter de Hoog says
boe
The following message could not be delivered to all recipients:
boe
Heel goed van jouquote:Op donderdag 9 december 2010 20:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan doe je vast iets niet goed![]()
Maar ik zal wel even af en weer aanmelden speciaal voor jullie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Peter de Hoog saysquote:
Ik was aan het genieten van de rustquote:Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Peter de Hoog says
Boe?
Sonnie says
schrik!
Het lijkt erop dat het gelukt is ja!Maar aangezien ik gewoon met LieLie kon praten, lag het probleem niet bij ons maar bij jou
U riep?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ah...gelukkig. Er zijn ook nog normale NL-ers op de wereld
Nou dat vond ik dan wel weer geinig om te zien eigenlijk. Soort opluchting dat het toch echt gewoon acteurs zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 20:40 schreef borisz het volgende:
Ik vind het ook niks. Heb DWDD ook weggezapt
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:14 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers van stevige en kcal-rijke gerechten...dit is een topperals ik zo snel even tel. denk ik dat het voor mij 3 porties zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is genoeg voor 4-5 man denk ik
en wat is saucijzenvlees? half om half gehakt?Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ja. Op dit moment is het voor mij ook drie porties jaquote:Op donderdag 9 december 2010 20:42 schreef z80 het volgende:
[..]
als ik zo snel even tel. denk ik dat het voor mij 3 porties zijn.
en wat is saucijzenvlees? half om half gehakt?
Ja. Helaas. Daar val jij niet onder hoorquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb 2 uur liggen slapenDas heul geen tukkie meer
Twee uurquote:Op donderdag 9 december 2010 20:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb 2 uur liggen slapenDas heul geen tukkie meer
Yoquote:Op donderdag 9 december 2010 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
Twee uurDat kun je rustig een Tuk noemen
Nou, dan doen we voortaan een klein tukkie een Golfertje noemen en dan een Tuk noemen we wel een Bloessie
dat zeg ik.quote:
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 21:27 schreef golfer het volgende:
2 voor 12 wordt per aflevering simpeler.
Kijk dan ook naar Pavlov man, super leuke aflevering over Alain Caron, geweldig voor CUlersquote:Op donderdag 9 december 2010 21:27 schreef golfer het volgende:
2 voor 12 wordt per aflevering simpeler.
Alain Caron, zelfverklaard kookgod die nauwelijks te verstaan is? Die Alain Caron?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:37 schreef TAV74 het volgende:
Kijk dan ook naar Pavlov man, super leuke aflevering over Alain Caron, geweldig voor CUlers
Ik versta hem prima, en in deze aflevering is het een sypathieke gast. En veel dingen over koken, smaken e.d.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Alain Caron, zelfverklaard kookgod die nauwelijks te verstaan is? Die Alain Caron?
Zeer sympathiek ja! En hij praat zo mooi vol liefde over eten en kokenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik versta hem prima, en in deze aflevering is het een sypathieke gast. En veel dingen over koken, smaken e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |