Wut, da's driekwart Nigella-boekquote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef borisz het volgende:
voor Baby J
voor Steer.
Kerstallerhande met 210 pagina's
Ik vind het wel leuk hoor! Daar niet vanquote:Op donderdag 9 december 2010 16:10 schreef Sarabi het volgende:
Oe een naamtopic?
Gefeliciteerd Steer
En bedankt voor de complimenten (ookal was dat van steer een compliment)
@Lielie de foto geeft het niet helemaal goed weer
Tot mijn schouders ben ik wel echt blond en daaronder nog bruin
Is ie er al? Ikwillumookquote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef borisz het volgende:
voor Baby J
voor Steer.
Kerstallerhande met 210 pagina's
Goed hoor, Steer.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Kamer gevonden!! 70 EUR duurder dan begroot, maar erg ruim, mooi, netjes, centraal gelegen, twee leuke![]()
![]()
huisgenotes en een relaxte huisgenoot. Heb de penthouse met dakterras.
En AH om de hoek.
Ik heb hem ook even gehaald.quote:
Zou mooi zijn als het je lukt.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Proberen de trein van half 5 te halen
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanmiddag opgehaald bij de Steer Heijn
Oe, ikwilikwil. Zaterdag even spieken bij de Albert Heijn bij mijn werk. Maar da's maar een klein Heijntje.quote:
Goedzoquote:Op donderdag 9 december 2010 16:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor! Daar niet van
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Kamer gevonden!! 70 EUR duurder dan begroot, maar erg ruim, mooi, netjes, centraal gelegen, twee leuke![]()
![]()
huisgenotes en een relaxte huisgenoot. Heb de penthouse met dakterras.
En AH om de hoek.
Ik heb dat ook. En ik kom er niet vanafquote:Op donderdag 9 december 2010 16:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goedzo
Ik vind het rode erin niet zo mooi, maar dat heeft mijn haar altijd en duurt nog wel 2 beurten voordat het is zoals ik wil
Ik wil niet weten hoeveel kleuren ik nu heb, maar het is sowieso wel mooi meerdere kleuren in je haarquote:Op donderdag 9 december 2010 16:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. En ik kom er niet vanaf
Overigens heb ik nu wel zes of zeven kleuren haar. Hoewel ik het echt in één kleur heb laten verven in het voorjaar.
Die eerste fotoquote:Op donderdag 9 december 2010 16:26 schreef golfer het volgende:
Naar aanleiding van de TT nog even:
[ afbeelding ]
![]()
Wat was ik gek op dat mens.![]()
Maar nu ziet ze er toch wat anders uit:
[ afbeelding ]
In menig jongenskamer werd daar flink op bevlekt.quote:
Oja?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
In menig jongenskamer werd daar flink op bevlekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |