abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89829692
Ik zag een voorstukje van zo'n propaganda programma genaamd de 'TV makelaar', daarin maakt teletubbie Tim Immers een paar kritische mensen uit voor 'negatievelingen'. Als het mijn 'makelaar' was geweest had ik hem meteen de zak gegeven, wat een zak zeg :|W
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_89830271
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 11:37 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

:W
Mooie reacties ook op jouw blog, goed om te lezen dat er nog voldoende mensen met meer dan 2 werkende hersencellen leven in dit land ^O^
I'll sing you a lullaby.
pi_89830899
Gisteren nog koffie en appeltaart genuttigd?
pi_89831364
Ik niet. Lag op bed met griepverschijnselen :N
I'll sing you a lullaby.
pi_89841567
ik zit in een lastig parket.
net een huis gekocht van 280k maar ik krijg geen hypotheek.
ik heb gelukkig wel de middelen dit uit eigen vermogen te betalen.
maar als investering voelt het nogal vervelend om in een markt die zeer waarschijnlijk voorlopig alleen nog maar omlaag kan een huis te kopen, maarja kinderen, te weinig ruimte we moeten ergens anders wonen....
ik kan nog wel onder de koop uit want we hebben immers de weigeringen van de verstekkers.

aan de ene kant zou ik het liefste van de koop afzien, echter wil mijn vriendin niet nog 2 jaar met een baby op de zelfde kamer slapen....
lastig allemaal...
pi_89841856
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:35 schreef LePetitColonel het volgende:

aan de ene kant zou ik het liefste van de koop afzien, echter wil mijn vriendin niet nog 2 jaar met een baby op de zelfde kamer slapen....
lastig allemaal...
Ik heb daar zo wel mijn ideeën over..... maar misschien ben ik daarom nog vrijgezel en jij niet ;)
I'll sing you a lullaby.
  zondag 12 december 2010 @ 18:48:38 #57
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_89842071
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:43 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik heb daar zo wel mijn ideeën over..... maar misschien ben ik daarom nog vrijgezel en jij niet ;)
Dus aan de ene kant de mogelijkheid/voorkeurspositie om met je geld je vrouw en kind wat extra te bieden en aan de andere kant de angst dat je geld minder waard wordt?
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  zondag 12 december 2010 @ 18:49:08 #58
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_89842093
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:48 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Dus aan de ene kant de mogelijkheid/voorkeurspositie om met je geld je vrouw en kind wat extra te bieden en aan de andere kant de angst dat je geld minder waard wordt?
Oeps zou hier niet meer posten.. Maarja als je dit aan Xeno overlaat....
and made it rain upward
pi_89842465
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:49 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Oeps zou hier niet meer posten.. Maarja als je dit aan Xeno overlaat....
Ik ging er altijd al vanuit dat je jezelf niet in de hand had :P
I'll sing you a lullaby.
  zondag 12 december 2010 @ 19:43:19 #60
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89844100
quote:
maar als investering voelt het nogal vervelend om in een markt die zeer waarschijnlijk voorlopig alleen nog maar omlaag kan een huis te kopen, maarja kinderen, te weinig ruimte we moeten ergens anders wonen....
ik kan nog wel onder de koop uit want we hebben immers de weigeringen van de verstekkers.

lastig allemaal...
Het lijkt mij het verstandigst het deel wat je niet gefinancierd kan krijgen met eigen vermogen aan te vullen. Dus je max hypo is 240K, dan vul je zelf 40K aan. Het is niet alles of niets.

Het grote voordeel is dan ook dat je een buffer hebt. Stel dat je moet verkopen om wat voor reden dan ook, dan heb je de KK en de eerste 10% waardedaling er al uit. Dat is een comfortabele positie.
The End Times are wild
  maandag 13 december 2010 @ 02:29:50 #61
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_89861989
quote:
Dat is dus iets wat niemand weet, maar Nederland is wel het laatste land waar de bubble nog in stand wordt gehouden, dat kan een kind zien.

In Egypte worden studios en condos voor 20.000 pond aangeboden, Spanje idem dito , USA, Florida ook ,
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_89862820
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 02:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat is dus iets wat niemand weet, maar Nederland is wel het laatste land waar de bubble nog in stand wordt gehouden, dat kan een kind zien.

In Egypte worden studios en condos voor 20.000 pond aangeboden, Spanje idem dito , USA, Florida ook ,
:') :') :') :')
pi_89863333
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 07:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:') :') :') :')
Maar echt....... Nederland is anders.... :')
I'll sing you a lullaby.
pi_89863351
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 08:27 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Maar echt....... Nederland is anders.... :')
Een huis in Burkina Faso kost 5 euro! Waarom kan dat niet in Nederland! Het feit dat ze daar 3 cent per dag verdienen wordt dan maar even vergeten :')

Zelfs jij bent niet zo dom xeno. Zelfs jij niet.
pi_89863422
quote:
10s.gif Op maandag 13 december 2010 08:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een huis in Burkina Faso kost 5 euro! Waarom kan dat niet in Nederland! Het feit dat ze daar 3 cent per dag verdienen wordt dan maar even vergeten :')

Zelfs jij bent niet zo dom xeno. Zelfs jij niet.
Ik vond het gewoon leuk om het te zeggen :@
I'll sing you a lullaby.
pi_89863675
quote:
10s.gif Op maandag 13 december 2010 08:34 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik vond het gewoon leuk om het te zeggen :@
Weet ik, ik stoor me gewoon aan het feit dat er echt mensen zijn die zo denken :P
pi_89864629
quote:
maar als investering voelt het nogal vervelend om in een markt die zeer waarschijnlijk voorlopig alleen nog maar omlaag kan een huis te kopen,
Maar wat maakt het eigenlijk uit of je er dan eigen geld tegen aan gooit of een lening voor die investering neemt. Als de waarde daalt daalt ie toch.
  maandag 13 december 2010 @ 10:47:00 #68
324665 meth77
to do or not to do
pi_89866222
Dit zal de rente in Nederland en Duitsland doen verdubbelen

quote:
ma 13 dec 2010, 10:10 '
Eurolening kost Duitsland miljarden extra' FRANKFURT (AFN) - De uitgifte van eurozone-obligaties zou Duitsland minstens 17 miljard euro extra kosten per jaar. Dat meldde de Duitse krant Frankfurter Allgemeine Zeitung maandag.

Het plan voor euro-obligaties werd vorige week als oplossing voor de schuldencrisis gelanceerd door voorzitter Jean-Claude Juncker van de eurogroep, de groep van landen die de euro hanteren. Met die obligaties zouden landen in nood zich makkelijker kunnen financieren. Verscheidene Europese landen hebben zich verzet tegen het plan, waaronder Duitsland, Frankrijk en Nederland. Zij zouden een hogere rente betalen voor de gezamenlijke leningen dan ze nu op hun eigen leningen betalen.

Zuid-Europese landen zijn echter wel voor de uitgifte van een gezamenlijke obligatielening. Daarmee gaan de kosten voor landen met hoge schulden omlaag.
pi_89867846
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 02:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

en je vergeet even dat in India, zuid amerika etc etc woningen voor 1miljoen in de verkoop zijn? Terwijl men daar ook een fractie verdient van wat wij hier verdienen?
pi_89868033
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 10:47 schreef meth77 het volgende:
Dit zal de rente in Nederland en Duitsland doen verdubbelen

[..]

Zelfs al is dat gezamelijke fonds er niet, dan nog zal de rente stijgen omdat Duitsland voor een bedrag garant staat, wat in feite een slechtere kredietwaardigheid oplevert.

Zag je in NL ook na het debacle met ABN en ING, rente op staatsleningen nam ook meer afstand tot Duitsland.
  maandag 13 december 2010 @ 12:32:40 #71
324665 meth77
to do or not to do
pi_89869590
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:37 schreef inXs het volgende:

[..]

en je vergeet even dat in India, zuid amerika etc etc woningen voor 1miljoen in de verkoop zijn? Terwijl men daar ook een fractie verdient van wat wij hier verdienen?
1 miljoen woningen van 30.000 dollar is meer dan 1 woning van 30.000.000 dollar
  maandag 13 december 2010 @ 17:54:23 #72
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_89881747
Het wordt steeds gekker in Nederland, maar we gaan niets bouwen hoor, geen woonruimte erbij ;)
quote:
ma 13 dec 2010, 16:48 | 7 reacties

Liever salaris inleveren dan huurgrens overschrijden

AMSTERDAM - Minder werken of zelfs liever nog ontslag en een uitkering dan dat net iets te hoge huidige salaris opstrijken. Dat is de kromme wereld die Nederlandse woningmarkt heet.

Marianne Pietersma en haar kinderen.

Tienduizenden huurders zijn ten einde raad en overwegen alle opties om maar onder de modale inkomensgrens van 33.000 euro uit te komen.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 13 december 2010 @ 18:03:02 #73
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_89882090
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:54 schreef michaelmoore het volgende:
Het wordt steeds gekker in Nederland, maar we gaan niets bouwen hoor, geen woonruimte erbij ;)

[..]

Ik wist dat het uit de Telegraaf moest komen...

Verwachten dat je zodra je meer verdient nog steeds een sociale huurwoning verdient....
Doen alsof je een uitkering kan kiezen...
Rijtjeshuis met tuin is ook echt het minimale voor deze groep....

Enzo kan ik doorgaan. Wat een krant is het toch...
and made it rain upward
pi_89882478
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:03 schreef Sjabba het volgende:

Ik wist dat het uit de Telegraaf moest komen...

Verwachten dat je zodra je meer verdient nog steeds een sociale huurwoning verdient....
Doen alsof je een uitkering kan kiezen...
Rijtjeshuis met tuin is ook echt het minimale voor deze groep....

Enzo kan ik doorgaan. Wat een krant is het toch...
Niet veel gekker als mensen die zich maximaal in de schulden steken en dat zo houden om een belastingskorting te krijgen :')
Tot een paar jaar geleden was je een supermens als je dat deed, het was sexy.... een teken van intelligentie en stond gelijk aan het hebben van goede genen (gezien het grote aantal jonge gezinnen dat in deze situatie terecht is gekomen :') )
I'll sing you a lullaby.
pi_89882871
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Niet veel gekker als mensen die zich maximaal in de schulden steken en dat zo houden om een belastingskorting te krijgen :')
Tot een paar jaar geleden was je een supermens als je dat deed, het was sexy.... een teken van intelligentie en stond gelijk aan het hebben van goede genen (gezien het grote aantal jonge gezinnen dat in deze situatie terecht is gekomen :') )
Kijk op zich prima dat je het doet want ik probeer ook zoveel mogelijk belastingtrucjes uit, en dat het je geld opgeleverd hebt. Wees alleen een vent, en pak ook je verlies. Maar nee dan is het huillie huillie tijd, want dat is niet eeeeeeeerlijk!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')