Projecteren noemen ze datquote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vond het gewoon ,leuk om te zeggen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Muck het volgende:
Ik heb het eerste onderdeel van mijn opleiding (Organisatie van de Gezondheidszorg) afgesloten met een 9,2 gemiddeld
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Muck het volgende:
Ik heb het eerste onderdeel van mijn opleiding (Organisatie van de Gezondheidszorg) afgesloten met een 9,2 gemiddeld
Hoi. Neukenquote:
Goed bezig Muckie. Trakteer je nu op koffie en taart?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Muck het volgende:
Dat heb je somsquote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vond het gewoon ,leuk om te zeggen
quote:
Goed Gedaanquote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Muck het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig Muckie. Trakteer je nu op koffie en taart?
Dank julliequote:Op donderdag 9 december 2010 17:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb je soms
[..]
jij
[..]
Goed Gedaan
ja ik.. neuken?quote:
Oeh Lekkerquote:Op donderdag 9 december 2010 17:12 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie![]()
En ja, ik breng wel taart mee naar de meet
de lunch meet of een anderequote:Op donderdag 9 december 2010 17:12 schreef Muck het volgende:
Dank jullie![]()
En ja, ik breng wel taart mee naar de meet
feli muckquote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Muck het volgende:
laters MPGquote:
Goed bezig.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Muck het volgende:
smakelijk Lovelyquote:
Smakelijkquote:
dat heb je goed in de gatenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Goed bezig Muck!
Kan ik nog een voorbeeld aan nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |