Idd, bahquote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
En nu hoef ik er niet meer uit. gore klote wind
arme pientje weet je het zeker dat het van die bloemen komt?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef Pien85 het volgende:
't Voelt alsof iemand me geaait heeft met zo'n harige cactus
Ikke nog wel maar dan mag ik met de autoquote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
En nu hoef ik er niet meer uit. gore klote wind
* LovelyLady jaloers is....quote:Op donderdag 9 december 2010 15:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke nog wel maar dan mag ik met de auto
Neem aan van wel, is het enige "nieuwe" waar ik mee in aanraking ben gekomen en ben wel vaker allergisch voor bloemenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
arme pientje weet je het zeker dat het van die bloemen komt?
anders even doktertje bezoeken misschien kan die antihistamine voorschrijven? ofzo?
Ik las 'genaait'quote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef Pien85 het volgende:
't Voelt alsof iemand me geaait heeft met zo'n harige cactus
Ik denk dat dat nog veel vervelender zou zijnquote:
In een visglas?quote:
Dat is 'geaait' ook nietquote:
Daarom was ik nogal geschoktquote:Op donderdag 9 december 2010 15:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog veel vervelender zou zijn
Kloptquote:
Op jouw leeftijd hoor je daar toch überhaupt nog niet van te weten, tochquote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom was ik nogal geschokt![]()
Nee meneer de manager, dat kloptquote:
Even kijken of je wel op zat te lettenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee meneer de manager, dat klopt
Ze was geschokt door de t denk ikquote:Op donderdag 9 december 2010 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd hoor je daar toch überhaupt nog niet van te weten, toch![]()
![]()
?
Je weet tochquote:Op donderdag 9 december 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
Even kijken of je wel op zat te letten.
Dat kan natuurlijk ook. En dat is wel een goede zaak op haar leeftijdquote:Op donderdag 9 december 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze was geschokt door de t denk ik
Jazeker weet ikquote:
Preciesquote:Op donderdag 9 december 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
Dat kan natuurlijk ook. En dat is wel een goede zaak op haar leeftijd.
Toch wel....quote:Op donderdag 9 december 2010 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd hoor je daar toch überhaupt nog niet van te weten, toch![]()
![]()
?
Ja, dat kloptquote:Op donderdag 9 december 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze was geschokt door de t denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |