Desalniettemin voel ik een lichte neiging om jou nu een oneerbaar voorstel te doen. Ondanks het feit dat ik weetquote:
Jong geleerd is oud gedaanquote:Op donderdag 9 december 2010 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Desalniettemin voel ik een lichte neiging om jou nu een oneerbaar voorstel te doen. Ondanks het feit dat ik weet. Daarom hou ik het toch maar voor me.
Ja, bovenstaand kon in een woord. Maar i.v.m. jeugdige lezertjes probeer ik dat n-woord te vermijden.
Neuken?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:54 schreef MPG het volgende:
Desalniettemin voel ik een lichte neiging om jou nu een oneerbaar voorstel te doen. Ondanks het feit dat ik weet. Daarom hou ik het toch maar voor me.
Ja, bovenstaand kon in een woord. Maar i.v.m. jeugdige lezertjes probeer ik dat n-woord te vermijden.
Jaquote:
Ik weet lekker toch welk woord je bedoeldquote:Op donderdag 9 december 2010 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zou zequote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, kunnen we het vulgaire taalgebruik even staken, jongedame
idd... luister even naar de wijze moddereter...quote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat ze het beter in de praktijk kan brengen dan bij de theorie te blijven hangenquote:
Ik heb er geen last vanquote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik bedoel, daar zijn wij toch helemaal niet van gediend.
daar ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ze het beter in de praktijk kan brengen dan bij de theorie te blijven hangen.
hihi, je zei jongedamequote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
waarom?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idd... luister even naar de wijze moddereter...![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ze het beter in de praktijk kan brengen dan bij de theorie te blijven hangen.
Pas maar op, straks gaat hij het ook nog over 'jongeheer' hebbenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idd... luister even naar de wijze moddereter...![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaat hij het ook nog over 'jongeheer' hebben...
*proestquote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles zo op zijn tijdquote:Op donderdag 9 december 2010 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das fijn... maar soms ook niet
Nou. Keiharde, brute neuqsecks dan maarquote:Op donderdag 9 december 2010 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das fijn... maar soms ook niet
tevreden?quote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef RealZeus het volgende:
Zo, ik ben even naar de kapper en het gaat gelijk weer over seks.
Hey TFMquote:
Hey RZquote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef RealZeus het volgende:
Zo, ik ben even naar de kapper en het gaat gelijk weer over seks.
http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60383quote:Op donderdag 9 december 2010 16:10 schreef Trevland het volgende:
Hey RZ
waar moeten we het anders over hebben?
over je haar, puddinkjequote:
ook goedquote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou. Keiharde, brute neuqsecks dan maar?
Over de zin of zinloosheid van het leven.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Hey RZ
waar moeten we het anders over hebben?
Goudkuipjequote:
Daar heb ik hier een film van Monty Phyton voorquote:Op donderdag 9 december 2010 16:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Over de zin of zinloosheid van het leven.![]()
*kras
Heulemoal kaal?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Over de zin of zinloosheid van het leven.![]()
*kras
Een stukje.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heulemoal kaal?
Of een stukje...
TFMiequote:Op donderdag 9 december 2010 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heulemoal kaal?
Of een stukje...
Rockieeeequote:
NinjaEditquote:
[late reactie]Oehquote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |