neuh.. is helemaal niet leuk! ...quote:
Nee, ik vind het ook niet leukquote:Op donderdag 9 december 2010 14:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. is helemaal niet leuk! ...
biedt zich aanquote:Op donderdag 9 december 2010 14:42 schreef Barretje80 het volgende:
hier is het eindelijk weer stil..
collega's die een half uur lang een oeverloze discussie hebben..
*heeft zin om iemand iets aan te doen..*
JBquote:
er staat " aan te doen" niet "te doen" ....quote:
Daar raak ik door in de war (Dacht t nl ook een tijdje terugquote:
ow... vandaar dat je niet meer tegenover me zit...quote:Op donderdag 9 december 2010 15:00 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
[..]
er staat " aan te doen" niet "te doen" ....![]()
werk ze stuart W:quote:Op donderdag 9 december 2010 15:04 schreef Stuart het volgende:
Sorry lieve mensen, ik moet weer aan het werk. Tot vanavond![]()
Nee, dingen die op DVD verschenen zijn, zijn niet terug te kijkenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:04 schreef STING het volgende:
[..]
Uitzending gemist kennende, zullen ze dat er net niet op zetten
quote:
ik ben een imitatie modquote:Op donderdag 9 december 2010 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar raak ik door in de war (Dacht t nl ook een tijdje terug)
Nu zo weer weg btw
autootjequote:
Op de 20ste komt ie uit op DVDquote:Op donderdag 9 december 2010 15:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, dingen die op DVD verschenen zijn, zijn niet terug te kijken
Hier smelt het ook aardig jaquote:Op donderdag 9 december 2010 15:05 schreef DaMart het volgende:
De sneeuw smelt wel lekker snel weg met die zon!
Ik heb zelfs de airco maar aangezet.
Ga er maar niet van uitquote:Op donderdag 9 december 2010 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Op de 20ste komt ie uit op DVD
Zou dus fijn als ik hem voor die tijd nog ff op Uitzending gemist kan bekijken, zodat ik op basis daarvan kan besluiten om de DVD wel of niet te kopen
Rail Away anders wel hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 15:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, dingen die op DVD verschenen zijn, zijn niet terug te kijken
ik hoop hetquote:Op donderdag 9 december 2010 14:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je zegt het zelf..
*wat je zegt ben je zelf*
(ok straks maken jullie mijn wedergeboorte nog mee!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |