Hoeveel moet je er?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:16 schreef Muck het volgende:
Ik ben maar eens begonnen met het schrijven van de kerstkaarten...
ik begin er niet aanquote:Op donderdag 9 december 2010 18:16 schreef Muck het volgende:
Ik ben maar eens begonnen met het schrijven van de kerstkaarten...
Ik heb een hele, hele grote familiequote:
Ik een hele kleine familie, die dit jaar ook weer heel wat kleiner geworden isquote:Op donderdag 9 december 2010 18:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een hele, hele grote familie
Enfquote:
Mijn moeder heeft alleen al 7 broers en 4 zussenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik een hele kleine familie, die dit jaar ook weer heel wat kleiner geworden is
Mijn vader heeft één zus, mijn moeder één broer, zij hebben beide geen kinderen, dus ik heb niet eens neven en nichtenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Enf
[..]
Mijn moeder heeft alleen al 7 broers en 4 zussen
En de mijne is ook hard aan het uitdunnen helaas
Poeh, dat is wel weinig jaquote:Op donderdag 9 december 2010 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn vader heeft één zus, mijn moeder één broer, zij hebben beide geen kinderen, dus ik heb niet eens neven en nichten
Mwoaaaaah, hele slechte dag, maar ik heb het eerste deel van mijn opleiding afgerond met een 9,2 gemiddeld, dus dat is een hele dikke lichtpunt voor vandaagquote:Op donderdag 9 december 2010 18:23 schreef Enfermera het volgende:
Muck![]()
Hoe ist?
Ik ben ff afwassen btw, tot straks in het volgende topic XD
dag zuster merel ben jij ook bij LL lunchmeet?quote:
dat ook misschien dat ik 2 kaarten doequote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Kutpost staakt ook nog dusss.
Dat vind ik een goed ideequote:Op donderdag 9 december 2010 18:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat ook misschien dat ik 2 kaarten doe
een naar mijn ouders en een naar oma
Pgrquote:
WAUWquote:Op donderdag 9 december 2010 18:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Poeh, dat is wel weinig ja
[..]
Mwoaaaaah, hele slechte dag, maar ik heb het eerste deel van mijn opleiding afgerond met een 9,2 gemiddeld, dus dat is een hele dikke lichtpunt voor vandaag
En met jou dan?
Whutt? When/where?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
dag zuster merel ben jij ook bij LL lunchmeet?
Dank uquote:Op donderdag 9 december 2010 18:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
WAUWWat goeeeeeed!
Gefeli!
Wat voor opleiding doe je momenteel btw?
Dat lijkt me echt heel kut jaquote:Met mij goed. Nouja.Ook met een maar. Wordt al 3 nachten achter elkaar midden in de nacht wakker, om vervolgens 2 uur wakker te liggen. Heb dat echt nog NOOIT gehad, zo fucking irritant.
quote:Vandaag naar de fysio geweest, mn rug zat helemaal vast, en gelukkig kon mn fysio een gaatje maken en heeft me ff gekraaktZo fijn. Voel me daardoor echt 10x beter.
die mag je boos makenquote:En verder wel een aardige dag op mn werk. Heb een arts boos gemaakt.En het kon me echt geen fuck schelen. Van die artsen die voor god spelen, bah
![]()
[..]
24 dec bij LL thuis lekker eten en gezellig doen enzoquote:Op donderdag 9 december 2010 18:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr![]()
[..]
WAUWWat goeeeeeed!
Gefeli!
Wat voor opleiding doe je momenteel btw?
Met mij goed. Nouja.Ook met een maar. Wordt al 3 nachten achter elkaar midden in de nacht wakker, om vervolgens 2 uur wakker te liggen. Heb dat echt nog NOOIT gehad, zo fucking irritant. Vandaag naar de fysio geweest, mn rug zat helemaal vast, en gelukkig kon mn fysio een gaatje maken en heeft me ff gekraakt
Zo fijn. Voel me daardoor echt 10x beter.
En verder wel een aardige dag op mn werk. Heb een arts boos gemaakt.En het kon me echt geen fuck schelen. Van die artsen die voor god spelen, bah
![]()
[..]
Whutt? When/where?
Fhaatjequote:
Cool!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Dank u
Ik doe thuis de opleiding voor Medisch Secretaresse
[..]
Dat lijkt me echt heel kut ja
[..]
[..]