voor (scr) emo core zou dat goed kunnen ja inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:05 schreef Mitz het volgende:
De beste line-up blijft die van Graspop.
Groezrock komt ook dicht in de buurt ;p
Zo'n kklijer ben ik ook weer nietquote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Meestal noemen ze mij naziachjaa. Het is maar internet
Dat gaat voor mij dan de 2e keer worden dat ik ze live ga zien dit jaarquote:
Ah godverdomme! Heeft Masters of Reality afgezegd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:08 schreef baphomet92 het volgende:
lekker disturbed zegt af voor hun europese tour dus komen ook niet naar dessel
fijn dat ze godverdomme wel op hellfest staan![]()
Out: Disturbed, All That Remains en Masters Of Reality
In: Lacuna Coil, Dio Disciples, The Rods, The Dwarves, After The Burial, Black Spiders, Wayne Static, Anvil e, D.R.I.
Wat een kutzooi
Met je motivatie is niets mis i.i.gquote:Op donderdag 28 april 2011 18:48 schreef sararaats het volgende:
ik ga dit jaar speciaal voor Soilwork naar Graspop.
Och godquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:15 schreef Femke3112 het volgende:
en we hebben er ziiiiiin in
nog maar iets minder dan een maandje!
e-ticketsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:44 schreef Mr.117 het volgende:
Iemand enig idee hoe je de postcode moet invullen op je e-trein ticket? Domme belgische 5 tekens postcode.
ben altijd bang dat ik die kwijt raakquote:Op zondag 19 juni 2011 18:36 schreef DerMeister het volgende:
[..]
e-ticketsik heb de klassieke tickets.
Maat van me was een keer een dag voor een concert z'n ticket kwijt geraakt. Sindsdien neem ik altijd E-tickets.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:37 schreef moonmovies het volgende:
e-ticket raak je niet zo snel kwijt, het staat in je mail, en op je computer. Ik print het ook altijd 2x, en ik stom er eentje ergens in een weekendtas. Mocht ik de ene kwijt raken, heb ik er altijd nog een bij.
de helft van de line up is dit jaar ook wel klasiekquote:Op zondag 19 juni 2011 18:36 schreef DerMeister het volgende:
[..]
e-ticketsik heb de klassieke tickets.
Parkway Drive is zeker het tofste van Graspop dit jaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:41 schreef BzP het volgende:
Ik ga alleen Vrijdag..
Parkway drive, Heaven Shall Burn, The Black Dahlia Murder, Corrosion of Confirmity
Luister boneyards maar eens van hun...quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Daar ga ik dan maar eens naar luisteren.
Geen Priest???quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:18 schreef vismetbier het volgende:
Bullet for my valentine
bring me the horizon
ozzy
scorpions
arch enemy
terror
pain
parkway drive
the black dahlia murder
bleed from within
avenged sevenfold
suicide silence
architects
zie jullie daar:)
Ze waren op Groezrock dit jaarquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Luister boneyards maar eens van hun...
Jammer dat August burns Red niet komt.. hebben gister hun 4e album uitgebracht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mn alltime nr.1 band....
In de 013? Was epicquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef BzP het volgende:
PWD& ABR zou mijn droomconcert zijn..
Was je vorig jaar bij Never Say Die?
Okequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:17 schreef RoW_0 het volgende:
Terug van Hellfest. En Jongens. DAT was pas gaaf. Nooit meer graspop voor mij dus.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:17 schreef RoW_0 het volgende:
Terug van Hellfest. En Jongens. DAT was pas gaaf. Nooit meer graspop voor mij dus.
Ik ga er niet van uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:02 schreef Romanov het volgende:
Ga er maar vanuit dat je greppels om je tent mag graven, er zal best wat regen gaan vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |