Oke.. Dat moet lukken denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarzo ja.
als je met je rug naar de ingang van de febo gaat staan, en je kijkt naar rechts, zie je dat winkeltje eigenlijk al zitten. Klein winkeltje is het, schoenreparatie en sleutels enzo.
Ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 13:50 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga volgende week naar Arnhem![]()
Daar woont Michhas toch?
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ookIk ga er ook heen bedoel ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ezechielk zegt:quote:Op donderdag 9 december 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelmuts zegt:
Geen idee. Zou wel gezellig zijn toch
Ga je michhas ook nog pesten of alleen arnhem in?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:50 schreef honkeytonk het volgende:
Daar woont Michhas toch?
Huppelmuts zegt:quote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ezechielk zegt:
Met ons is het altijd gezellig
Alleen Arnhem inquote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je michhas ook nog pesten of alleen arnhem in?
Ik ben tegenwoordig meer in Arnhem dan thuisquote:Op donderdag 9 december 2010 13:50 schreef honkeytonk het volgende:
Daar woont Michhas toch?
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gaan wij het huis van Michhas met eieren bekogelen
Goed idee. Geen grapje MiegastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
School?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ookIk ga er ook heen bedoel ik.
Ssst! Hij moet denken dat het een grapje is! En dan doen wij he tochquote:Op donderdag 9 december 2010 13:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goed idee. Geen grapje Miegast![]()
Schandalig, je kan best wel even tijd vrij maken voor michhasquote:
Uiteraardquote:
waarom zetten jullie dat zegt ervoor?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ezechielk zegt:
Met ons is het altijd gezellig
Voor mij ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
UiteraardAl weer een tijdje geleden dat ik daar ben geweest.
Ezechielk zegt:quote:Op donderdag 9 december 2010 13:54 schreef NBT het volgende:
[..]
waarom zetten jullie dat zegt ervoor?
Huppelmuts zegt:quote:
Dat kloptquote:Op donderdag 9 december 2010 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig, je kan best wel even tijd vrij maken voor michhas
Omdat ze het leuk vinden om teringvervelend te zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:54 schreef NBT het volgende:
[..]
waarom zetten jullie dat zegt ervoor?
Zo, dat is duidelijkquote:Op donderdag 9 december 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ze het leuk vinden om teringvervelend te zijn.
Ikkequote:Op donderdag 9 december 2010 13:56 schreef honkeytonk het volgende:
En, doe eens een gokje wie een 10 heeft gehaald voor een vak dat hij niet heeft?
PD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Niettus! Ikke! Er staat op internet bij mijn schoolaccount dat ik een 10 heb voor geschiedenis, terwijl ik dat allang niet meer hebquote:
Michhas in het gebouw waar hij werruktt??!!!quote:
Dat doe je wel heel knapquote:Op donderdag 9 december 2010 13:56 schreef honkeytonk het volgende:
En, doe eens een gokje wie een 10 heeft gehaald voor een vak dat hij niet heeft?
En dan weer dronken worden en dan hier posten?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:57 schreef NBT het volgende:
[..]
PD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik ga na mijn werk keihard aan het bier! daar heb ik zin in!!
Mja, ik had het eigenlijk iets anders willen verwoorden, maar dan breekt de hel weer los.quote:
Wtf?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Het word druk hier.. Maar mijn posts worden blijkbaar volledig genegeerd dus ik ben weer weg
Misschien!!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En dan weer dronken worden en dan hier posten?
Ik gaf antwoord!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Het word druk hier.. Maar mijn posts worden blijkbaar volledig genegeerd dus ik ben weer weg
Hoe dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niettus! Ikke! Er staat op internet bij mijn schoolaccount dat ik een 10 heb voor geschiedenis, terwijl ik dat allang niet meer heb![]()
Ik dacht alquote:
GF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Leuke foutjesquote:Op donderdag 9 december 2010 13:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee, vast een fout van de school
JAquote:Op donderdag 9 december 2010 13:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Michhas in het gebouw waar hij werruktt??!!!
Hoi neem mij meen aar de sleutel/schoenenboer.quote:
Kerstinkopen?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:59 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb net heeeeeeeeeeeele leuke inkopen gedaan
crrrrristie luh doek!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:59 schreef Ploertendoder het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi neem mij meen aar de sleutel/schoenenboer.
NBTquote:Op donderdag 9 december 2010 13:58 schreef NBT het volgende:
[..]
GF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
o.a.quote:
Jaquote:
Heyquote:
aaaaaaaaaaaaahwwwwwwwwwwwwwwwwww *aait over de bol*quote:
Wat heb je gekochtquote:Op donderdag 9 december 2010 13:59 schreef Ploertendoder het volgende:
stuartquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:00 schreef NBT het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaahwwwwwwwwwwwwwwwwww *aait over de bol*
Nee niet naar een sexshop.quote:
Allemaal uitval door rapportvergaderingenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:00 schreef honkeytonk het volgende:
Maar Elmofan, hoor jij nu ook geen school te hebben?
Bepaalde voorwerpenquote:
machinequote:
Dat heb ik volgende week dinsdag en woensdagquote:Op donderdag 9 december 2010 14:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Allemaal uitval door rapportvergaderingen
die pic in vorige topique!quote:
Ja snap ik jaquote:Op donderdag 9 december 2010 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
__!
Je snapt toch wel dat hier enigszins vraagtekens bij worden gezet he
Mwah dingen die je tijdens je privemomenten met je partner gebruiktquote:
Van mij mag je!quote:
Nu moet ik denken aan de buttplug die ik van de week gezien heb.quote:
JA ZAG IK WEL, BEDANKT!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:02 schreef honkeytonk het volgende:
Leuke UI's NBT en Michhas! Ik zei het net ook al, maar toen zagen jullie het niet volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |