Oke.. Dat moet lukken denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarzo ja.
als je met je rug naar de ingang van de febo gaat staan, en je kijkt naar rechts, zie je dat winkeltje eigenlijk al zitten. Klein winkeltje is het, schoenreparatie en sleutels enzo.
Ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 13:50 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga volgende week naar Arnhem![]()
Daar woont Michhas toch?
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ookIk ga er ook heen bedoel ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ezechielk zegt:quote:Op donderdag 9 december 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelmuts zegt:
Geen idee. Zou wel gezellig zijn toch
Ga je michhas ook nog pesten of alleen arnhem in?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:50 schreef honkeytonk het volgende:
Daar woont Michhas toch?
Huppelmuts zegt:quote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ezechielk zegt:
Met ons is het altijd gezellig
Alleen Arnhem inquote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je michhas ook nog pesten of alleen arnhem in?
Ik ben tegenwoordig meer in Arnhem dan thuisquote:Op donderdag 9 december 2010 13:50 schreef honkeytonk het volgende:
Daar woont Michhas toch?
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gaan wij het huis van Michhas met eieren bekogelen
Goed idee. Geen grapje MiegastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
School?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ookIk ga er ook heen bedoel ik.
Ssst! Hij moet denken dat het een grapje is! En dan doen wij he tochquote:Op donderdag 9 december 2010 13:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goed idee. Geen grapje Miegast![]()
Schandalig, je kan best wel even tijd vrij maken voor michhasquote:
Uiteraardquote:
waarom zetten jullie dat zegt ervoor?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ezechielk zegt:
Met ons is het altijd gezellig
Voor mij ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
UiteraardAl weer een tijdje geleden dat ik daar ben geweest.
Ezechielk zegt:quote:Op donderdag 9 december 2010 13:54 schreef NBT het volgende:
[..]
waarom zetten jullie dat zegt ervoor?
Huppelmuts zegt:quote:
Dat kloptquote:Op donderdag 9 december 2010 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig, je kan best wel even tijd vrij maken voor michhas
Omdat ze het leuk vinden om teringvervelend te zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:54 schreef NBT het volgende:
[..]
waarom zetten jullie dat zegt ervoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |