quote:Op donderdag 9 december 2010 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo kijk je het RTL nieuws en daar komt ineens de volgende snuiter voorbij:
[ afbeelding ]
Geert Gordijn! Dat klinkt toch gewoon als een loslopend stripfiguur!
Dan gaan we van Geert Gordijn weer terug naar de studio over naar het serieuze nieuws met Rolf Roddels of zoiets!
Klacht: Mensen met namen alsof het inwoners zijn van Duckstad.
Ik dacht eerstquote:Op donderdag 9 december 2010 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo kijk je het RTL nieuws en daar komt ineens de volgende snuiter voorbij:
[ afbeelding ]
Geert Gordijn! Dat klinkt toch gewoon als een loslopend stripfiguur!
Dan gaan we van Geert Gordijn weer terug naar de studio over naar het serieuze nieuws met Rolf Roddels of zoiets!
Klacht: Mensen met namen alsof het inwoners zijn van Duckstad.
da's een toppertje iddquote:Op donderdag 9 december 2010 12:56 schreef RobHoi het volgende:
Benno Baksteen, ex gezagvoerder voor de KLM en en voormalig president van de Vereniging van Nederlandse Verkeersvliegers
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:04 schreef Kriegel het volgende:
Over een iets andere boeg: op 6 december zag ik een interview in de lokale krant staan met de beheerder van het lokale zwembad. Naam: Piet de Zwarte.
Dat hou je toch niet voor mogelijk?
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:04 schreef Kriegel het volgende:
Over een iets andere boeg: op 6 december zag ik een interview in de lokale krant staan met de beheerder van het lokale zwembad. Naam: Piet de Zwarte.
Dat hou je toch niet voor mogelijk?
Blijft een klassieker, deze moet ik ook altijd aan denken.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:56 schreef RobHoi het volgende:
Benno Baksteen, ex gezagvoerder voor de KLM en en voormalig president van de Vereniging van Nederlandse Verkeersvliegers
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |