Geweldige besluitvaardigheid!!!
quote:CHECK!
Op woensdag 21 augustus 2002 10:20 schreef Vork het volgende:
Maandag Gybe!
Het wordt een zware.. misschien dat we 'm zelfs in twee delen kunnen doen evt. Dus bereid je maar alvast goed voor
quote:Ah. Ik wilde ook eens een 3 CD'ig album voorstellen, maar heb het toch maar niet gedaan. Dus het kan wel.
Op woensdag 21 augustus 2002 10:29 schreef Vork het volgende:
Bij deze... zie #muziek voor meer info.. ik zal proberen zodalijk een mooi sticky topic te maken.Het wordt een zware.. misschien dat we 'm zelfs in twee delen kunnen doen evt. Dus bereid je maar alvast goed voor
quote:Ahc we hebben ook al Mellon Collie and the infant Sadness gedaan. .das oook een dubbelcd.. maar dit is anders.. dit is even wat zwaarder zegmaar.
Op woensdag 21 augustus 2002 14:57 schreef Witchfynder het volgende:
Ah. Ik wilde ook eens een 3 CD'ig album voorstellen, maar heb het toch maar niet gedaan. Dus het kan wel.
De cavelarie is gearriveerd en men eet met Russisch bestek.
ik kon niet echt. ik had een soort intro-dag bij mijn nieuwe studie
met 's avonds een borrel waar ik nog de soundtrack van The Man Who Wasn't There had gewonnen in een filmquiz
quote:Helaas wachtten er 16 paardenkrachten op mij.
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:08 schreef menjo het volgende:
niet echt superdruk... maar toch wat dappere volhouders tot het eind
quote:I'll be there!
volgende week Joy Division!
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 21:05 schreef Seborik het volgende:
De cavelarie is gearriveerd en men eet met Russisch bestek.
quote:Dat lijkt me leuk.
Leuk album was deze van Godspeed, ik heb er echt van genoten.
quote:Closer, toch? Weer van lp dus
quote:Ok. Het zijn trouwens 2 CD's, typte er ff naast. Gaat om 'Finisterra' van Mägo de Oz. Is zo'n veelzijdig album. Maar ja, dan moet ik alles rippen en uploaden voor jullie, dus voorlopig nog ff niet.
Op woensdag 21 augustus 2002 15:00 schreef Vork het volgende:[..]
Ahc we hebben ook al Mellon Collie and the infant Sadness gedaan. .das oook een dubbelcd.. maar dit is anders.. dit is even wat zwaarder zegmaar.
quote:Ja!
Op maandag 02 september 2002 16:43 schreef Seborik het volgende:
Wie doen er vanavond allemaal mee?
quote:Komt een andere dag voor jou beter uit? Misschien zijn er meer mensen die het liever op een andere dag zien?
Op maandag 02 september 2002 17:13 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik niet, en de rest van het jaar zal het ook niet meer lukken.
quote:Ik heb het album helemaal, menjo doet ook mee, want het was zijn voorstel.
Op maandag 02 september 2002 17:40 schreef ranja het volgende:
Hm ben ik de enige dan?
Heb je de mp3's als Seborik?
MuadDib zou ook meedoen en Vork denk ik ook?
quote:Hmn rond die tijd ga ik slapen, werk ik, of ga ik net richting werk. Door de weeks kan ik dus sowieso niet.
Op maandag 02 september 2002 17:34 schreef Seborik het volgende:Komt een andere dag voor jou beter uit? Misschien zijn er meer mensen die het liever op een andere dag zien?
quote:Ik zit doordeweeks nu bijna altijd in amsterdam, vanwege mijn studie, en daar heb ik eigenlijk amper internet toegang (alleen af en toe op de uva zelf, zoals nu, maar ik denk niet dat ik om 20:00 nog met mijn discman + koptelefoontje in een computerzaal ga zitten
Op maandag 02 september 2002 17:34 schreef Seborik het volgende:
Komt een andere dag voor jou beter uit? Misschien zijn er meer mensen die het liever op een andere dag zien?
Ikzelf kan alleen in het weekend eigenlijk, zondagavond of zo. Tsja, ik denk dat het altijd lastig zal blijven om voor iedereen een makkelijk tijdstip te kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |