Ik heb ze ook!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:45 schreef Bienelientjee het volgende:
Edit: ze hebben de boel gefixed! Heb beide achievements nu!
En vraag me af, mijn warrior dps gaat ineens stukje beter. Of ben ik nog niet helemaal wakker!? Of hebben ze die ook aangepast!
eindelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:49 schreef lifeblind het volgende:
Ondertussen een balkje of 5 in lvl 83. Deepholme gaat lekker moet ik zeggen, mijn tanking gear en dps gear beginnen nu eindelijk weer vorm te krijgenGisteren ook nog even voor de eerste keer Stonecore gedaan, zonder te weten hoe de bosses moesten... Helaas niet afgemaakt. Aangezien ik er ook voor het eerst kwam, wist ik dus ook niet precies hoe en wat de mobs allemaal deden. Mijn party gevraagd, en die waren er ook allemaal voor het eerst. Goed, in het begin ging het allemaal prima, niet te veel in 1 keer pullen enzo. De 2 bosses gingen ook prima, maar vlak voor de een na laatste boss heb je zo'n bocht met nogal veel mobs die nogal hard meppen. Ik pull heel voorzichtig 1 groepje, en dat ging iedere keer net goed, pulled een of andere retarded warlock een andere groep, en zo'n grote mob die er rondbaggerd, waardoor we dus wipen omdat aggro alle kanten op ging, en de healer het totaal niet meer bij kon houden daardoor. Goed, 1 keer kan 't wel mis gaan, maar toen het voor de f*cking 4e keer gebeurde had ik er genoeg van
De quest om naar Uldum te gaan heb ik ondertussen ook opgepikt, dus als ik Deepholm beu ben, kan ik daar al naartoe gaan nu
Ik zeur toch niet? Ik zeg alleen dat m'n gear nu een beetje fatsoenlijk begint te worden als in; voornamelijk gear van cataclysm en niet meer mn WotLK gear. Diequote:Op vrijdag 10 december 2010 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eindelijk
Het is sinds dinsdag uit... Niet gaan zeuren over 3 weken dat de content alweer op is he
Ah, op die fiets. Thanx, weer wat geleerd. Telkens als ik dat rondje zag, vroeg ik me af wat dat ding toch eigenlijk aan het downloaden/streamen was.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:06 schreef lifeblind het volgende:
Serverside hotfixes wel ja, clientside wordt dmv die downloadstream gedaan (dat rondje wat je af en toe bovenin je scherm ziet.
Ze zijn ook nogal overdrevenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:23 schreef Aphrodyte het volgende:
Die worgen-female stemmen zijn niet erg charmant vind ik
Mja, maar vooral dat gegrom en gehuil tijdens combat klinkt echt nietquote:
Een zeer kleine kansquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:30 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Gisteren 78 gehaald op me pala, honoured met The oracle. Nu elke dag die daily's doen en levelen in storm peaks voor de kleine kans op Time lost :x
quote:No Data Mining. You agree that you will not (a) obtain or attempt to obtain any information from the Service or any Game using any method not expressly permitted by Blizzard; (b) intercept, examine or otherwise observe any proprietary communications protocol used by a client or the Service, whether through the use of a network analyzer, packet sniffer or other device; (c) use any third-party software to collect information from or through a Game client or the Service, including without limitation information about your character, any Account registered to you, virtual items, other players, or other Game data.
Zou moeten kunnen lukken, maar die 14mil xp die je nodig heb voor de laatste 2 levels zal wel een hoop ores zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
al 50% op weg naar level 81 op m'n paladin, alleen door te minen. Vraag me af of ik ooit de 85 red daarmee.
Dat zal alleen "even" gaan durenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
al 50% op weg naar level 81 op m'n paladin, alleen door te minen. Vraag me af of ik ooit de 85 red daarmee.
Sorry, maar waar heb je een guide voor nodig? De quests zijn zo goed als linear, dus het volgt elkaar gewoon op, en zodra je een level omhoog bent, ga je naar het volgende gebied om daar weer te beginnen, geen guide voor nodig lijkt me :Squote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat zal alleen "even" gaan duren![]()
Gisteren "al" 83 aangetikt, ik moet me er toe zetten om te questen. Toch blij dat de nieuwe guide er al is. Mindless er doorheen grinden als ik de lore wil zien dan ga ik wel op een alt alle quests doen.
Haha inderdaad. Maar ik vraag me af of de xp daarvoor scaled met je level. Met Archaeology is het wel zo, op 81 gaf een vondst me 13k xp, op level 83 ongeveer 26k.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:05 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Zou moeten kunnen lukken, maar die 14mil xp die je nodig heb voor de laatste 2 levels zal wel een hoop ores zijn
XP van crafting schaalt absoluut. Mining op 40 is 44xp, Arc op 80 is 5500xp, is gewoon een % van de exp die je nodig hebt voor de volgende level.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Maar ik vraag me af of de xp daarvoor scaled met je level. Met Archaeology is het wel zo, op 81 gaf een vondst me 13k xp, op level 83 ongeveer 26k.
Moet nog beginnen met mijn pala, lvl 80 vorig jaar geworden en toen niet meer aangeraaktquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
Heb ze in UK besteld want hier waren ze overal al weg enzo..quote:
Gefeliciteerd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
Ik denk het niet, maar misschien heb je wel gelijk met auctioneer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:49 schreef Deimos000 het volgende:
Er staat een passage in de TOA dat je niet meer mag data minen, slaat dit op bijv. Auctioneer?
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:08 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Kan best, heb gister nogal van m'n bier gesnoeptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Het is alleen jammer dat hij niet zoveel doetquote:
Die heb ik al ruim 4 jaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:55 schreef Sjiznit het volgende:
Woohoo! Wielder of Thunderfury, blessed blade of the Windseeker.
Toen je nog een raid nodig had om het te halen, een goede raid, met goede gear.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die heb ik al ruim 4 jaar
En gefeliciteerd!
Niet helemaal waarquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen je nog een raid nodig had om het te halen, een goede raid, met goede gear.
Hmm, TBC alweer 4 jaar terug... Ik speel het echt al te langquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.... Ik heb hem gehaald met TBC.. de eerste binding had ik wel al tijdens Vanilla-WoW.... Toen was ik 3 weken op vakantie en logden ze voor me in als ze Garr killden, maar m'n automatische credit card subscription was stopgezet en daardoor konden ze 2* niet inloggen, en toen viel hij ook nog eens gewoon 2*. Vervolgens met TBC gingen we een keer naar MC omdat we niet genoeg hadden om een TBC raid te doen, en toen dropte de bindings! Wel nog redelijk lang gebruikt in TBC. De meeste nuttige Legendary was dat, ging tenminste lang mee.
Oh dan kan je nu ook leuk de trade chat ermee vol spammenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:55 schreef Sjiznit het volgende:
Woohoo! Wielder of Thunderfury, blessed blade of the Windseeker.
Helaas gaat die prijs razend rap naar beneden, dus ik kan er helaas niet mee daytraden zonder een enorm risico te nemenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:16 schreef OmniRocket het volgende:
Je kan nu zoveel gold verdienen door crafting materials te verkopen
Je gaat niet serieus menen dat mensen die mats voor die absurde prijzen ook daadwerkelijk kopen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:16 schreef OmniRocket het volgende:
Je kan nu zoveel gold verdienen door crafting materials te verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |