SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: AggramarRealm: Argent Dawnquote:quote:Realm: Auchindounquote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:Realm: Bronzebeardquote:Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:Realm: Darkspearquote:Realm: Darksorrowquote:Realm: Defias Brotherhoodquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - (H) - Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Mage (80)
Nachthavik - (H) - Priest (80)
Nachtarend - (H) - Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Druid (80)
Nachtwolf - (H) - Shaman (80)Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:Realm: Hellscreamquote:Realm: Haomarushquote:quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightnings Bladequote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- PaladinRealm: Outlandquote:quote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Skullcrusherquote:Skillstorm
Xdude -(H)- Shaman(80)
Synchrowise -(H)- Priest(80)
Shiningmoon -(H)- Rogue (80)
Blackiced -(H)- Death Knight (80)
Fieryzst -(H)- MageRealm: Stormscalequote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Heb je Vashj'ir en Hyjal al gedaan dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:56 schreef lifeblind het volgende:
Vanavond verder Deepholm onveilig maken! 84 moet toch wel lukken denk ik. Ondertussen ook nog een beetje beginnen aan m'n JC verder levellen dan.
Als je het eerst netjes vraagt, wacht op antwoord, etc. etc. etc. gebeurt het vaak genoeg dat de mob al dood is. Iedereen weet wat de bedoeling is van de invite. Kleine moeite, groot gemak. Het vriendelijk kletsen komt wel na de invite.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:32 schreef Migwi het volgende:
[..]
Kijkend naar de popultion, zullen er zat casual guilds tussen zitten ja
Ik heb echt een schurfthekel aan die players die als je een moeilijke quest of specifieke NPC kill quest doet dan halverwege langskomen en je inviten. Ik maak dan standaard de quest af en dan pas decline ik de aanvraag.
Tenzij ze het netjes vragen, wat ik ook altijd doe, accepteer ik een invite.
You've been removed from the group.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het eerst netjes vraagt, wacht op antwoord, etc. etc. etc. gebeurt het vaak genoeg dat de mob al dood is. Iedereen weet wat de bedoeling is van de invite. Kleine moeite, groot gemak. Het vriendelijk kletsen komt wel na de invite.
Ik bedankt altijd sowieso. Het is idd behoorlijk storend om dan mensen de group zo maar te zien leaven.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:22 schreef Migwi het volgende:
[..]
You've been removed from the group.
Heb welgeteld één keer iemand gehad die dankjewel zei, ben gekke Henkie niet. De rest wacht maar lekker op respawns als je te asociaal voor woorden bent.
quote:Predacore
[url=http://eu.battle.net/wow/en/character/haomarush/predacore/simple[/url]-(H)- Warlock(65)
En dat vind je van jezelf niet een tikkie asociaal?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:22 schreef Migwi het volgende:
[..]
You've been removed from the group.
Heb welgeteld één keer iemand gehad die dankjewel zei, ben gekke Henkie niet. De rest wacht maar lekker op respawns als je te asociaal voor woorden bent.
Niet echt nee, hoezo?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat vind je van jezelf niet een tikkie asociaal?
Je mag toch wel verwachten dat de andere speler een klein beetje kan communiceren? Waarom zou je het niet doen?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat vind je van jezelf niet een tikkie asociaal?
Ja, maar als hij het niet doet, big deal. Je weet waarvoor die invite is, en wil andersom ook niet graag wachten. Als ik de invite zou versturen en die werd declined, zorg ik er voor dat ik als eerste de mob tag als hij spawned. (los van dat ik wel netjes praat, maar vaak pas nadat ik de invite verstuur).quote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef internal het volgende:
[..]
Je mag toch wel verwachten dat de andere speler een klein beetje kan communiceren? Waarom zou je het niet doen?
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:45 schreef leeell het volgende:
83.5 , straks voor een kwart lvltje naar uldum en dan door naar twilight highlands...
Fijnste leveling areaquote:Op donderdag 9 december 2010 11:47 schreef internal het volgende:
[..]Uldum skippen? Bestel quest area die er is man!
linkje gak!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:48 schreef Rauw. het volgende:
Ding 85 en een dikke world epic gedropt
Ik vond Uldum de minstequote:Op donderdag 9 december 2010 11:47 schreef internal het volgende:
[..]Uldum skippen? Beste quest area die er is man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |