Nee, gewoon alleen foto.quote:
Als je bij google pierenbad invoert vraagt die ook of je pierebad bedoelt.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Jouw spellingscontrole klopt niet.
Omdat Google weet dat de wereld vol met analfabeten zitquote:Op donderdag 9 december 2010 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je bij google pierenbad invoert vraagt die ook of je pierebad bedoelt.
O, dan heb ik haar nu dubbelquote:Op donderdag 9 december 2010 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Omdat Google weet dat de wereld vol met analfabeten zit![]()
Plaatje is Gladys Knight. Die heb je al eens eerder gepost, toch?
Afschuwelijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Aretha Franklin heeft alvleesklierkanker
Ja, verschrikkelijke ziekte. Overlevingskansen haast nihilquote:
Mijn schoonzus is binnen een half jaar na de diagnose overleden. 39 jaar pas.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens ken ik iemand (via via) die alvleesklierkanker vooralsnog heeft overleefd.
Tjaquote:Post er zo'n bijdehandje in dat topic: "Die ken ik wel van de Top 2000"
Dat is zwaar kut.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn schoonzus is binnen een half jaar na de diagnose overleden. 39 jaar pas.
Ze heeft meer aan "God" als haar einde relatief genadig zal zijn.quote:Tja![]()
Ik vind haar nog het mooist de gospel zingen. Ik geloof zelf niet maar ik denk dat Aretha alleen al omdat ze het mooist voor God gezongen heeft, zo door kan lopen naar de hemel.
In een christelijk land heb je dat niet zelf in de hand.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
Ze heeft meer aan "God" als haar einde relatief genadig zal zijn.
Wat bedoelde je dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, ik had het niet over euthanasie.
Mocht ze aan deze ziekte overlijden dan komt dat bijna op hetzelfde neer met wat ik erin las. "God" wil nog wel eens in de weg staan van een genadig einde.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat ze niet al te veel hoeft te lijden.
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 9 december 2010 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Mocht ze aan deze ziekte overlijden dan komt dat bijna op hetzelfde neer met wat ik erin las. "God" wil nog wel eens in de weg staan van een genadig einde.
Ja, we hebben de stemming er net lekker in en dan ga jij slapen?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in![]()
En met deze ontnuchterende gedachte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |