Goede plaat inderdaad van Adelequote:Op donderdag 9 december 2010 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Adele![]()
Volgens mij weet deze plaat voor mij echt op de valreep Acapella van de eerste plek te stoten qua beste plaat van 2010
Hier eindelijk es nietquote:
Sterkte daaro!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:22 schreef Paul-89 het volgende:
Hier sneeuwt het echt als een malle.
Dat scheeltquote:Op donderdag 9 december 2010 11:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoef de deur vandaag toch niet uit.
Nou die nachten doorhalen gaat ieg niet nodig zijn dit jaarquote:
Nee de gasten zijn niet echt spraakmakend te noemen dit jaarquote:Op donderdag 9 december 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou die nachten doorhalen gaat ieg niet nodig zijn dit jaar
Nopequote:Op donderdag 9 december 2010 12:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee de gasten zijn niet echt spraakmakend te noemen dit jaar
Die gasten zijn zoquote:Op donderdag 9 december 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou die nachten doorhalen gaat ieg niet nodig zijn dit jaar
Voor skype heb je volgens mij toch wel wat sneller internet nodig en kan je trouwens niet gewoon quoten?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef Michie_ het volgende:
"Dat meisje net vertelde dat de jongen geen geld heeft om naar de bergen te gaan maar hij heeft wel internet daar in Nepal"
Weet het niet zeker maar vaak krijgen die arme gratis maar zeer traag internet
Beetje irritant inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Voor skype heb je volgens mij toch wel wat sneller internet nodig en kan je trouwens niet gewoon quoten?
Quote knop gevondenquote:Beetje irritant inderdaad.
Beetje genant dat belgië wel geeft.quote:http://www.radiofreak.nl/(...)st-bijzonder-jammer/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |