Douwuhquote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
ja!! Kreeg de lapo er niet door..
Interessant hequote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Weer meer over het strottehoofd & de stembanden geleerd, nu nog zo gebruiken
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef Aure het volgende:
wooaah nieuw internet! En het is sneller! jeeej feestje
Ja erg leuk, maar ook door een soort lach op je gezicht/in je keel te maken open je ook en komt er meer geluid uit. Magic lijken de dingen die hij ons laat doenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Interessant heik vond de zanglessen in 4 en 5 havo altijd erg leuk!! Wij moesten 'aan een touwtje' staan
met je kruin dus alsof daar een touwtje aan gemaakt was naar het plafond toe. Dan ga je mooi rechtop staan en haal je de zang 'naar achter' ofwel: je keel open dus meer geluid
Leerzaam was dat altijd
ANWB heeft al spitsalarm gegeven voor morgen vanwege gladheid. vannacht regen, hagel, sneeuw, ijzel..quote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Het begint hier al te regenen/ijzelen
Dat wordt wat morgenochtend naar de trein, glibberglijen
Oké, dan ga ik maar niet naar mijn werk.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ANWB heeft al spitsalarm gegeven voor morgen vanwege gladheid. vannacht regen, hagel, sneeuw, ijzel..
aawquote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik maar niet naar mijn werk.
Ik weet het, maar ik ga niet met de auto.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ANWB heeft al spitsalarm gegeven voor morgen vanwege gladheid. vannacht regen, hagel, sneeuw, ijzel..
ze zullen vast op tijd vertrekken en komt wel goedquote:Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ga niet met de auto.
Ben ook een beetje bezorgd over de kids morgen, Babi J. wordt morgenochtend geopereerd, hopelijk is de dokter op tijd & zijzelf ook zonder uitglijers
Wat lief van jequote:Op woensdag 8 december 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze zullen vast op tijd vertrekken en komt wel goed
ik ga morgen ook op tijd weg want neem mn zusje weer mee om bij haar school af te zetten, die gaat morgen echt niet fietsen
Ja die ken ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja erg leuk, maar ook door een soort lach op je gezicht/in je keel te maken open je ook en komt er meer geluid uit. Magic lijken de dingen die hij ons laat doen
Er wordt wel wat dubstep gedraaid op die party waar ik naar toe ga rijst.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:41 schreef Aure het volgende:
Hmmzz kan op partyflock ff geen dubstep in roffa vinden rijst.
Maar deze feestjes zijn ook tof:
Herr zimmerman
NYE Outland
NYE 010-11
Dan spit ik nu nog ff wat andere dingen door
Herr Zimmer leek me wel een goeie inderdaad. Weer lallend naar huis lopen. Maar iets 'aparts' zou voor oud & nieuw wel leuker zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:41 schreef Aure het volgende:
Hmmzz kan op partyflock ff geen dubstep in roffa vinden rijst.
Maar deze feestjes zijn ook tof:
Herr zimmerman
NYE Outland
NYE 010-11
Dan spit ik nu nog ff wat andere dingen door
Een vriend van me kwam er ook al meequote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Er wordt wel wat dubstep gedraaid op die party waar ik naar toe ga rijst.
Rotterdam-Zoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |