Douwuhquote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
ja!! Kreeg de lapo er niet door..
Interessant hequote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Weer meer over het strottehoofd & de stembanden geleerd, nu nog zo gebruiken
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef Aure het volgende:
wooaah nieuw internet! En het is sneller! jeeej feestje
Ja erg leuk, maar ook door een soort lach op je gezicht/in je keel te maken open je ook en komt er meer geluid uit. Magic lijken de dingen die hij ons laat doenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Interessant heik vond de zanglessen in 4 en 5 havo altijd erg leuk!! Wij moesten 'aan een touwtje' staan
met je kruin dus alsof daar een touwtje aan gemaakt was naar het plafond toe. Dan ga je mooi rechtop staan en haal je de zang 'naar achter' ofwel: je keel open dus meer geluid
Leerzaam was dat altijd
ANWB heeft al spitsalarm gegeven voor morgen vanwege gladheid. vannacht regen, hagel, sneeuw, ijzel..quote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Het begint hier al te regenen/ijzelen
Dat wordt wat morgenochtend naar de trein, glibberglijen
Oké, dan ga ik maar niet naar mijn werk.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ANWB heeft al spitsalarm gegeven voor morgen vanwege gladheid. vannacht regen, hagel, sneeuw, ijzel..
aawquote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik maar niet naar mijn werk.
Ik weet het, maar ik ga niet met de auto.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ANWB heeft al spitsalarm gegeven voor morgen vanwege gladheid. vannacht regen, hagel, sneeuw, ijzel..
ze zullen vast op tijd vertrekken en komt wel goedquote:Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ga niet met de auto.
Ben ook een beetje bezorgd over de kids morgen, Babi J. wordt morgenochtend geopereerd, hopelijk is de dokter op tijd & zijzelf ook zonder uitglijers
Wat lief van jequote:Op woensdag 8 december 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze zullen vast op tijd vertrekken en komt wel goed
ik ga morgen ook op tijd weg want neem mn zusje weer mee om bij haar school af te zetten, die gaat morgen echt niet fietsen
Ja die ken ik ookquote:Op woensdag 8 december 2010 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja erg leuk, maar ook door een soort lach op je gezicht/in je keel te maken open je ook en komt er meer geluid uit. Magic lijken de dingen die hij ons laat doen
Er wordt wel wat dubstep gedraaid op die party waar ik naar toe ga rijst.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:41 schreef Aure het volgende:
Hmmzz kan op partyflock ff geen dubstep in roffa vinden rijst.
Maar deze feestjes zijn ook tof:
Herr zimmerman
NYE Outland
NYE 010-11
Dan spit ik nu nog ff wat andere dingen door
Herr Zimmer leek me wel een goeie inderdaad. Weer lallend naar huis lopen. Maar iets 'aparts' zou voor oud & nieuw wel leuker zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:41 schreef Aure het volgende:
Hmmzz kan op partyflock ff geen dubstep in roffa vinden rijst.
Maar deze feestjes zijn ook tof:
Herr zimmerman
NYE Outland
NYE 010-11
Dan spit ik nu nog ff wat andere dingen door
Een vriend van me kwam er ook al meequote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Er wordt wel wat dubstep gedraaid op die party waar ik naar toe ga rijst.
Rotterdam-Zoo
Deze docent doet het ook op zijn geheel aparte wijze, maar erg leuk. Apart typjequote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja die ken ik ook![]()
Ik had ook echt een super docente!! Die kon dat heel mooi uitleggen en brengen. Heel veel van haar geleerdzou haar nog wel eens willen spreken. Weet dat ze in Groningen/Friesland ergens zit en vooral beleidsprojecten voor het onderwijs doet + dirigeren van koren en zo. Wij waren toen haar laatste examenklas en de tofste ooit volgens haar
![]()
Nee, ik ga als stoeipoesquote:Op woensdag 8 december 2010 22:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Herr Zimmer leek me wel een goeie inderdaad. Weer lallend naar huis lopen. Maar iets 'aparts' zou voor oud & nieuw wel leuker zijn.
[..]
Een vriend van me kwam er ook al mee![]()
Misschien wordt dat 't dus wel. Als 't zo is laat ik het weten. Zou wel lache zijn!
Kom jij als paradijsvogel?
Ik heb de kerstgids nog niet ingezien, maar weet nu al dat die prijzen belachelijk zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ben de AH Kerstgids aan het doorbladeren
Wasabi Kerstnoten: 2 EUR per 150 gram ipv 1 EUR voor 200 gram normaal ofzo
Gelukkig zijn ze van " 2.00 EUR afgeprijsd naar 1.50 EUR" !!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb de kerstgids nog niet ingezien, maar weet nu al dat die prijzen belachelijk zijn
Met al die touwtjes in haar lingerie kan je je heel goed zelf opknopen, voor het geval je echt van je verslaving af wilt.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
heb weer 2 setjes MD besteld
ik moet echt naar n kliniek ofzo
Nouja, heb hem weer terug, da's het belangrijkste.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Oh trouwens wat een gekut met je fiets
Ajax heeft gewonnenquote:Op donderdag 9 december 2010 00:04 schreef borisz het volgende:
Zo weer thuis. Met het OV een vervelend stuk. Weesp --> IJmuiden
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Met al die touwtjes in haar lingerie kan je je heel goed zelf opknopen, voor het geval je echt van je verslaving af wilt.
8 ton erbij.quote:
Jeetje, wat een gedoe en wat ben ik blij dat ons Puntje lekker binnen in de verwarmde garage hier staat.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:35 schreef MissHobje het volgende:
Zo ook net ff thuis.. kon eerst 15 min de ijzel bende van mijn autoruiten krabben![]()
Toen op weg,.. provinciale weg amper gestrooid en spek glad.. kom aan op de A12 duik ik de file inleuke rit pff. maar na dik 5 kwartier was ik dan toch thuus
en nu kapot moe.
Ja absoluut, ik ga vandaag ook op zoek naar een schermpje ofzo, want ik moet zeggen het doet me ook nog erg pijn als ik lang en zwaar moet krabben (ivm de gewrichten)quote:Op donderdag 9 december 2010 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje, wat een gedoe en wat ben ik blij dat ons Puntje lekker binnen in de verwarmde garage hier staat.
http://www.halfords.nl/sh(...)e-accessoires/413501 2, 99 euro en je hebt er een hele winter plezier van.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja absoluut, ik ga vandaag ook op zoek naar een schermpje ofzo, want ik moet zeggen het doet me ook nog erg pijn als ik lang en zwaar moet krabben (ivm de gewrichten)
Kneus Hobje
Hey das tofquote:Op donderdag 9 december 2010 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.halfords.nl/sh(...)e-accessoires/413501 2, 99 euro en je hebt er een hele winter plezier van.
Ik ga ook achter de billen van B. aan duiken. Slaap lekker Hobbels.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:07 schreef MissHobje het volgende:
Nu maar naar bedje heb het koud brr en ben moetruste golfer en sweet dreams
Het gaat redelijk. Ben nog niet de oude! Dus rustig aan.....quote:Op donderdag 9 december 2010 07:57 schreef Bluezz het volgende:
MoggelAlweer op werkie.
Fijn pee dat je je beter voelt.
Die stoepen waren spekglad, heb gewoon spierpijn in mijn rug van het verkrampt lopen
Oh ja kerstpakketten (voor ons was het altijd een bon van 25 te besteden in de kookwinkel of andere winkels hier in de winkelstraat)
Hoe gaat het met je Tezz?
Ik ben al op kantoorquote:Op donderdag 9 december 2010 07:30 schreef Tezz het volgende:
Fijn P, dat je je weer iets beter voelt. Ik zou thuiswerken, het sneeuwt weer!
Whiskyquote:Op donderdag 9 december 2010 08:11 schreef ColdFeet het volgende:
Kadobon van de Hema is toch leuk, vind ikIk krijg niks, Meneer krijgt whisky
Mogge! Ik ben belachelijk vroeg opgestaan vanmorgen, moet zo les gaan geven. Leuk!
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
heb weer 2 setjes MD besteld
ik moet echt naar n kliniek ofzo
chaos uit orde scheppen is veel leukerquote:Op donderdag 9 december 2010 09:01 schreef TAV74 het volgende:
Howdy people.
Eindelijk een dag zonder al te veel afspraken. Heerlijk! Kijken of ik eens wat orde in mijn chaos kan scheppen hier. Hopen dat ik niet teveel tegenkom dat stiekem toch nog deze week afgehandeld moet worden....
/dagboek
Daar ben ik ook een stuk beter in vrees ikquote:Op donderdag 9 december 2010 09:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
chaos uit orde scheppen is veel leuker
Ik krijg ook nietsquote:Op donderdag 9 december 2010 08:11 schreef ColdFeet het volgende:
Kadobon van de Hema is toch leuk, vind ikIk krijg niks, Meneer krijgt whisky
Mogge! Ik ben belachelijk vroeg opgestaan vanmorgen, moet zo les gaan geven. Leuk!
we hebben je talent gevondenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een stuk beter in vrees ik
Ik ben dan ook de nachtmerrie voor al die blauwe* apen die hier rondlopenquote:
Vrij goed wel. Vandaag weer wat meer proberen te eten, dan ben ik hopelijk wat minder draaierig.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:44 schreef FutureFairytale het volgende:
goeiemorgen LieLie, hoe voel je je nu?
ik begin wat misselijk te worden
Beterschap Dude!quote:Op donderdag 9 december 2010 09:57 schreef Duderella het volgende:
Nee, ik ben vanmorgen thuisgebleven.
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:57 schreef Duderella het volgende:
Nee, ik ben vanmorgen thuisgebleven.
eten moet je blijven doen, behalve als je maag erg in de weer is. anders blijf je nog langer ziek.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vrij goed wel. Vandaag weer wat meer proberen te eten, dan ben ik hopelijk wat minder draaierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:03 schreef Bluezz het volgende:
Strooit even wat pepernoten paracetamolletjes & zakdoekjes in het rond... en schept even trots op over onze Debbywat goed van je collega zeg!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
FF, het is misschien wat flauw dat ik het zeg, maar ik herinner me een tirade van jou aan menigeen adres over het moeten hebben van vertrouwen in mensen. Dat ons wantrouwen maar slecht is en je nooit zo worden wil. Want de mens is goehoed en doe nou lief!quote:Op donderdag 9 december 2010 10:04 schreef FutureFairytale het volgende:
---------------------------------------
Van: D.
Datum: 2010-12-09 08:54
nou et was bij me op msn, ze had je foto in dr display terwijl ze ook dingen liet zien op cam zonder dr gezicht. ik denk dat ze doet alsof ze jou is..
Van: FF
Datum: 2010-12-08 15:23:29
RE:
wie dan? thnx
Van: D.
Datum: 2010-12-08 14:51:44
hee ik denk dat er een meisje is die je foto steelt
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:03 schreef Bluezz het volgende:
Strooit even wat pepernoten paracetamolletjes & zakdoekjes in het rond... en schept even trots op over onze DebbyGoed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah...ik werd een stuk zieker van een aantal collega's op kantoor eigenlijk welquote:Op donderdag 9 december 2010 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Begint het alweer beter te gaan met de zieken?
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwah...ik werd een stuk zieker van een aantal collega's op kantoor eigenlijk wel
Dat is niet de bedoelingquote:Op donderdag 9 december 2010 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwah...ik werd een stuk zieker van een aantal collega's op kantoor eigenlijk wel
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 10:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
MopperPee neem een mopperparacetamol
Spijker, kop en dergelijkequote:Op donderdag 9 december 2010 10:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
FF, het is misschien wat flauw dat ik het zeg, maar ik herinner me een tirade van jou aan menigeen adres over het moeten hebben van vertrouwen in mensen. Dat ons wantrouwen maar slecht is en je nooit zo worden wil. Want de mens is goehoed en doe nou lief!
En intussen jatten mensen je foto's, misbruikt je baas zijn macht en jouw goedheid, lopen je vriendjes te liegen én je een poot uit te draaien, word je afgezet door een schimmige fotograaf, bitchen je tennisvriendinnen je in het rond en oh ja: je dans-manager zullen we helemaal maar buiten beschouwing laten. En dan ben ik vast nog wel iets vergeten.![]()
Maar ik ben blij dat jouw levenshouding zo goed voor je werkt.
http://forums.marokko.nl/index.phpquote:Op donderdag 9 december 2010 08:16 schreef Bluezz het volgende:
Suc6 CF!
Stagiare al gesignaleerd, dus fok gaat op een laag pitje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |